quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
heb trouwens vandaag toch moeten beslissen mijn vaatwasser voor ¤ 350,- te gaan laten repareren
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
je bent niet wijs daar heb je een nieuwe voor
![]()
misschien geen inbouw of topmerk, maar toch
quote:
goede avond,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus vanmiddag even zitten rondbellen, want ik had ook zoiets, van dan maar géén mooi in keukenstijl frontje op de deur van de vaatwasser geplakt. Gewoon een normale onder het blad schuiven.
Keuken staat op beton, en als ik daar een normale vaatwasser op plaats en als ik dan de onderplint weer zou willen aanbrengen dan kan de deur van de normale vaatwasser niet meer open![]()
Kan een normale vaatwasser slechts 5 cm omhoog brengen, en dat is niet genoeg.![]()
Nieuwe inbouwvaatwasser kost ¤900, front via keukenboer ¤300 omdat de keuken die ik heb niet meer leverbaar is en dus als maatwerk besteld moet worden. Levertijden 8-12 weken![]()
En zoveel geld en dan nog 12 weken in de badkamer met het handje moeten afwassen zie ik niet zitten
kan ik me ook iets bij voorstellen ja. is ook niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus vanmiddag even zitten rondbellen, want ik had ook zoiets, van dan maar géén mooi in keukenstijl frontje op de deur van de vaatwasser geplakt. Gewoon een normale onder het blad schuiven.
Keuken staat op beton, en als ik daar een normale vaatwasser op plaats en als ik dan de onderplint weer zou willen aanbrengen dan kan de deur van de normale vaatwasser niet meer open![]()
Kan een normale vaatwasser slechts 5 cm omhoog brengen, en dat is niet genoeg.![]()
Nieuwe inbouwvaatwasser kost ¤900, front via keukenboer ¤300 omdat de keuken die ik heb niet meer leverbaar is en dus als maatwerk besteld moet worden. Levertijden 8-12 weken![]()
En zoveel geld en dan nog 12 weken in de badkamer met het handje moeten afwassen zie ik niet zitten
Lol Hi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Mijn favoriete Vogel- en Weermeisje
![]()
Ook overwogen (niet Ikea specifiek), maar een inbouwvaatwasser zonder front ziet er stervens lelijk uit, en is ook niet verstandig (ivm water dat dan makkelijker in de elektronica kan komen); En dan komt de keukenboer weer om de hoek zetten en wordt het alsnog een grap die mij meer dan ¤350 reparatie gaat kosten, en veiligheid voor alles, niet vaatwassen voor 12 wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond,
@mouse, ik lees je post over je vaatwasser, maar bij IKEA heb je wel goedkope inbouwmachines hoor. misschien is het slim eerst even op de site van ikea te kijken
Vaatwasser is nog tot daar aan toe.... de beschimmelde muren vind ik veel ergerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol Hi!![]()
Wat jammer van je vaatwasser... Dan zou ik ook voor reparatie gaan, geen kans op fabrieksgarantie? Wat is het merk en type en hoe oud istie?
Rustige of drukke dagen ? naar verwachting...... de werkelijkheid kan natuurlijk altijd anders zijnquote:
redelijk druk, niet extreemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustige of drukke dagen ? naar verwachting...... de werkelijkheid kan natuurlijk altijd anders zijn![]()
Oh schimmel? Dit al geprobeerd? http://nl.hg.eu/fast-shop(...)_weerplekkenreinigerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaatwasser is nog tot daar aan toe.... de beschimmelde muren vind ik veel erger![]()
Bauknecht GSX4756/inbouw 10 jaar oud engeen fabrieksgarantie meer
Jammer, bij extreem druk heb je een grotere kans op tijd thuis te zijn voor Martquote:
Yep, en ben vorig weekend ook stevig met de bleek aan de slag gegaan. Probleem is alleen dat 't vocht nog steeds in die gasbeton blokken zitten, en ik echt morgen 't stucwerk eraf moet gaan bikken. Zolang 't vocht niet weg is krijgen de schimmels steeds weer de kansquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh schimmel? Dit al geprobeerd? http://nl.hg.eu/fast-shop(...)_weerplekkenreiniger
Werkte bij ons heel fijn.
En je oogleden beginnen zwaar te worden ?quote:
Dat is waar, balen zeg... *Gaat op handen zitten*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en ben vorig weekend ook stevig met de bleek aan de slag gegaan. Probleem is alleen dat 't vocht nog steeds in die gasbeton blokken zitten, en ik echt morgen 't stucwerk eraf moet gaan bikken. Zolang 't vocht niet weg is krijgen de schimmels steeds weer de kans
donderdag wordt sowieso laat, woensdag en vrijdag afwachten. Vrijdag zal ook wel laat worden. altijd een vrij drukke a la carte avondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, bij extreem druk heb je een grotere kans op tijd thuis te zijn voor Mart![]()
als we naar het aantal pax kijken![]()
Angsthaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, balen zeg... *Gaat op handen zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |