abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98999792

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
  zondag 3 juli 2011 @ 22:01:26 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98999878
De horror.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99000658
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren. :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:13:39 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99000703
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren. :)
Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.
C'est la vie
pi_99000765
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.
En daarom reageer je op me? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99000766
quote:
Niks mis met zijn laatste posts anders.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:17:32 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99000935
quote:
ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.

Ik geef mijn mening en welicht herkend hij daar iets in en kan hij inschatten of ik gelijk heb of niet. Ik zeg namelijk nergens dat het zo is.

En ik voel me niet beter dan de meeste mensen hier, ik gun die jongen van harte een leuke vriendengroep. Maar het lijkt wel als of ze hem mee nemen omdat ze het anders zielig vinden.

Ik voel me inderdaad wel beter dan jouw daar heb je helemaal gelijk in. Als ik ooit op jouw zal gaan lijken mogen ze me een klap voor me kop geven om me te resetten.

En geinig, de meesten mensen negeren jouw en hebben je liever weg hier. Wat zal dat zeggen over jouw als persoon?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99001057
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis met zijn laatste posts anders.
Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bij :P Beetje dom om negatieve samenspannende gedachtes te concluderen zoals hij altijd doet _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 22:21:27 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001129
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bij :P Beetje dom om negatieve samenspannende gedachtes te concluderen zoals hij altijd doet _O-
kermis verhaal
meisje gaat steets verder van hem weg zitten
iemand gaat op zijn plek zitten zonder reactie

nee sorry je hebt helemaal glijk, op en top positief. Jeetje dat ik dat niet ingezien heb zeg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:24:07 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001280
maar zal allemaal wel, ik gaat drankje in de kroeg doen :W
pi_99001309
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.

Ik geef mijn mening en welicht herkend hij daar iets in en kan hij inschatten of ik gelijk heb of niet. Ik zeg namelijk nergens dat het zo is.

En ik voel me niet beter dan de meeste mensen hier, ik gun die jongen van harte een leuke vriendengroep. Maar het lijkt wel als of ze hem mee nemen omdat ze het anders zielig vinden.

Ik voel me inderdaad wel beter dan jouw daar heb je helemaal gelijk in. Als ik ooit op jouw zal gaan lijken mogen ze me een klap voor me kop geven om me te resetten.

En geinig, de meesten mensen negeren jouw en hebben je liever weg hier. Wat zal dat zeggen over jouw als persoon?
Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:27:44 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99001489
Maak geen ruzie over mij n mijn problemen, ze zijn niet interessant of belangrijk genoeg.
Maar iig, ze ging niet echt steeds verder van me afzitten.
En we waren wel allemaal zat en zaten niet meer 10 mn al toen ik naarde plee ging. Die andere kerel vertrouw ik, ik heb hem het meeste wel verteld.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zondag 3 juli 2011 @ 22:29:05 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001568
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En daarom reageer je op me? :P
Nah vind het een beetje een gevalletje pot verwijt de ketel.

Al wordt je wel steeds zinniger in wat je zegt.
C'est la vie
pi_99001586
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kermis verhaal
meisje gaat steets verder van hem weg zitten
iemand gaat op zijn plek zitten zonder reactie

nee sorry je hebt helemaal glijk, op en top positief. Jeetje dat ik dat niet ingezien heb zeg.
Al rent het meisje weg van hem, dan nog maakt het totaal niet uit. Het is haar probleem, niet die van hem. Vaak genoeg gehad dat een vrouw weg van me ging en omdat ik gewoon vrolijk bleef, later juist op me zat. Vrouwen testen je vaker dan je denkt. Verder zijn er nog andere 1001 redenen dat ze zo kan doen. Maak je geen zorgen wat de ander denkt.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:29:25 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001591
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.

Nee dat zal hem lekker helpen.......

Nogmaals, ik geef nergen aan dat ik gelijk heb. Hij moet alleen wel blijven opletten en zijn conclussies trekken. Hij en alleen hij kan de situatie inschatten. Wij kunnen dat niet omdat wij er niet bij zijn of waren.

Maar hij heeft wel het recht dat mensen gewoon eerlijk tegen hem zijn ipv voor liegen.
Kennelijk heb jij dus gereageerd van, laat ik het positief houden, anders pleegt hij zelfmoord. Kunnen we dan nog spreken over een eerlijke en oprechte mening?
  zondag 3 juli 2011 @ 22:30:58 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik zei net nog wel dat je steeds zinniger dingen zegt. :')
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:31:24 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99001688
Ik ben niet zo suïcidaal hoor... Weet niet of ik nog hulp nodig heb, voel me nu weer goed.
pi_99001738
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.

Nee dat zal hem lekker helpen.......

Nogmaals, ik geef nergen aan dat ik gelijk heb. Hij moet alleen wel blijven opletten en zijn conclussies trekken. Hij en alleen hij kan de situatie inschatten. Wij kunnen dat niet omdat wij er niet bij zijn of waren.

Maar hij heeft wel het recht dat mensen gewoon eerlijk tegen hem zijn ipv voor liegen.
Kennelijk heb jij dus gereageerd van, laat ik het positief houden, anders pleegt hij zelfmoord. Kunnen we dan nog spreken over een eerlijke en oprechte mening?
Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te maken :W
pi_99001816
ik ben er ook bijna zeker achter wat mijn probleem is, ik heb 1 probleempje en dat is dat ik vanwege me ex me soms kut voel dagenlang. als ik dat gevoel heb kan ik gewoon niet chill doen. En ook niet chill achter nieuwe vrouwtjes aan. soort vicieuze cirkel dus.
pi_99001837
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maak geen ruzie over mij n mijn problemen, ze zijn niet interessant of belangrijk genoeg.
Maar iig, ze ging niet echt steeds verder van me afzitten.
En we waren wel allemaal zat en zaten niet meer 10 mn al toen ik naarde plee ging. Die andere kerel vertrouw ik, ik heb hem het meeste wel verteld.
Je moet je er geen zorgen over maken. Als je dat wel doet, kom je vanzelf in een spiraal van negativiteit terecht, en zodra je je zelf lager voelt dan de rest, dan gaan anderen dat ook over je denken. Mensen met een hoge eigenwaarde worden meestal ook hoog ingeschat.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:35:28 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001873
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te maken :W
niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.

En nu ben ik echt pleiten :W
pi_99001945
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.

Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatief :W

Jij hebt vast een heel zwaar leven :P
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:22 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001986
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:46 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002008
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:38:01 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002020
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatief :W

Jij hebt vast een heel zwaar leven :P
Hij is realistisch en jij bent een blije knuppel.

Laat gaan, echt.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:40:06 #26
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002138
Alles gaat weer beter, ik bedoel, dan heb ik geen hulp meer nodig ofwel :P
pi_99002266
het scheelt oo kveel als je mooie dure kleding loopt en mooie auto hebt. daarnaast altijd zelfvertrouwend overkomen want ze zien gelijk als je watje ben dan kan je het vergeten.
Ne mutlu Türküm diyene
  zondag 3 juli 2011 @ 22:41:59 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002272
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Newbie114 het volgende:
Alles gaat weer beter, ik bedoel, dan heb ik geen hulp meer nodig ofwel :P
Je had vast nog gewoon een beetje last van de alcohol en de dingen die gebeurd zijn. Nu is die alcohol goed uitgewerkt en heb je het allemaal laten bezinken.
C'est la vie
pi_99002360
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is realistisch en jij bent een blije knuppel.

Laat gaan, echt.
Realistisch in jouw onzekere wereldje misschien. Als 4 mensen bezopen zijn en je bent een tijdje weg, dan is de kans groot dat je plekje vergaan is na een tijdje. Om dat persoonlijk te nemen is onrealistisch en zwaar negatief.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:44:24 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002430
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Je had vast nog gewoon een beetje last van de alcohol en de dingen die gebeurd zijn. Nu is die alcohol goed uitgewerkt en heb je het allemaal laten bezinken.
Zowieso ook wel eens zo'n freak out momentje gehad en misschien moet ik ook wel er met iemand over praten, en dit wil ik dan ook doen, maar ik wil er tegelijk niemand mee lastigvallen. Ik vind gewoon als je hulp wilt maar niet nodig hebt, heeft die psycholoog ook zoiets van: 'alweer tijdverneuking'
  zondag 3 juli 2011 @ 22:44:56 #31
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002458
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef amenth het volgende:
het scheelt oo kveel als je mooie dure kleding loopt en mooie auto hebt. daarnaast altijd zelfvertrouwend overkomen want ze zien gelijk als je watje ben dan kan je het vergeten.
Zulk soort meisjes wil ik niet.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:46:47 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002559
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Realistisch in jouw onzekere wereldje misschien. Als 4 mensen bezopen zijn en je bent een tijdje weg, dan is de kans groot dat je plekje vergaan is na een tijdje. Om dat persoonlijk te nemen is onrealistisch en zwaar negatief.
Je gaat mij nu persoonlijk aanvallen? Houd je bij de feiten ja.:')

Verder ben ik het wel met je eens dat zijn plek weg is vrij weinig zegt en dan zeg je gewoon dat iemand van je plek af moet.

En dan is het leuk als dat een vrouw is. Want dan kan je haar net zo lang plagen tot dat ze weg gaat.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:47:09 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002578
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zulk soort meisjes wil ik niet.
Je hebt betere smaak dan ik.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:48:52 #34
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002652
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Verder ben ik het wel met je eens dat zijn plek weg is vrij weinig zegt en dan zeg je gewoon dat iemand van je plek af moet.

En dan is het leuk als dat een vrouw is. Want dan kan je haar net zo lang plagen tot dat ze weg gaat.
Maar onder invloed vat ik het weer op als een belediging. Voorlopig maar geen/weinig alcohol, komt alleen maar shit van. Mijn probleem, als ik eenmaal begin is er geen houden aan (wordt altijd minimaal aangeschoten als ik uitga), dusja...
pi_99002701
Mensen hebben de neiging om alles negatiever te zien dan het daadwerkelijk is. Laatst dacht ik een benadering verpest te hebben, en toen zat ze ineens achter me aan :D. Simpel, neutraal zijn en niet de hele tijd over nadenken en analyseren in je hoofd. Daar bereik je toch niets mee.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:50:40 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002716
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Maar onder invloed vat ik het weer op als een belediging. Voorlopig maar geen/weinig alcohol, komt alleen maar shit van. Mijn probleem, als ik eenmaal begin is er geen houden aan (wordt altijd minimaal aangeschoten als ik uitga), dusja...
Sommige mensen zijn niet geschikt voor veel alcohol.
Dus minderen is sowieso een goed idee.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:51:15 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002736
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt betere smaak dan ik.
Ik hoef geen kampers of meisjes die trots chimeid genoemd willen worden, die trots zijn omdat ze met de 25ste kerel hebben geneukt... Liever zo een als dat meisje :@ :@ die is zo schattig en heeft 1 x met iemand gezoend, toen ze dronken was hahaha en dat wou ze zelf ook alleen maar om dat eens gedaan te hebben. Ze zei dat die gozer slecht zoende, toen moest ik lachen maar eb niet gezegd zullen we kijken of ik het beter kan :P (war wel op msn maar goed)
  zondag 3 juli 2011 @ 22:52:24 #38
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002796
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn niet geschikt voor veel alcohol.
Dus minderen is sowieso een goed idee.
Idd, het wordt nu ook wel echt teveel (3 weekenden 16, 2 weekenden zat 1 weekend heel erg aangeschoten)
pi_99002828
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een keer zelf zei onzeker te zijn, omdat je problemen had met vrienden maken of vrouwen versieren ofzo. Verbeter me als ik het hier verkeerd heb.
pi_99002855
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Idd, het wordt nu ook wel echt teveel (3 weekenden 16, 2 weekenden zat 1 weekend heel erg aangeschoten)
zodra je ook maar een beetje last bij je lever krijgt direct kappen. dit klinkt mss heel overdreven maar ik ken genoeg mensen die op hun 20ste last van hun lever hebben. Beter is om gewoon niet elke week zoveel te zuipen. Tja maar dat doe ik zelf ook nie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:57:53 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99003068
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een keer zelf zei onzeker te zijn, omdat je problemen had met vrienden maken of vrouwen versieren ofzo. Verbeter me als ik het hier verkeerd heb.
Ik heb onzeker ja maar niet heel erg in ieder geval een stuk minder dan vroeger. Ik ben onzeker over mijn lichaam dus daarom ben ik begonnen met sporten. Voor de rest ben ik niet echt onzeker over hoe ik van binnen ben ik zeer tevreden. Ik ben er gewoon overtuigd dat ik een aardige en grappige jongen ben die talent heeft en veel te bieden heeft. Ik ben geen MLIG of benzin die niks anders doen dan thuis kniezen en janken. Daar kan ik niet tegen.

Dus ja ik ben onzeker, maar je moet niet doen alsof ik in een onzeker wereldje leef en alles negatief zie.
C'est la vie
pi_99003148
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb onzeker ja maar niet heel erg in ieder geval een stuk minder dan vroeger. Ik ben onzeker over mijn lichaam dus daarom ben ik begonnen met sporten. Voor de rest ben ik niet echt onzeker over hoe ik van binnen ben ik zeer tevreden. Ik ben er gewoon overtuigd dat ik een aardige en grappige jongen ben die talent heeft en veel te bieden heeft. Ik ben geen MLIG of benzin die niks anders doen dan thuis kniezen en janken. Daar kan ik niet tegen.

Dus ja ik ben onzeker, maar je moet niet doen alsof ik in een onzeker wereldje leef en alles negatief zie.
heb precies het zelfde. ik heb er ook in het dagelijks leven weinig last van alleen als het echt om oppikken/versieren gaat schiet het wat te kort.
pi_99003275
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ok! :)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:01:51 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99003299
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef mytec het volgende:

[..]

heb precies het zelfde. ik heb er ook in het dagelijks leven weinig last van alleen als het echt om oppikken/versieren gaat schiet het wat te kort.
Precies en tsja vrienden waar mee je kan stappen heb ik nog niet. En de ballen om vrouwen aan te spreken ook niet. Maar ja daar werk ik aan door een baan te zoeken enz. Mijn motto is bevalt iets je niet gewoon aan werken. Vind jezelf te dik, ga minder eten en sporten.
C'est la vie
pi_99003409
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies en tsja vrienden waar mee je kan stappen heb ik nog niet. En de ballen om vrouwen aan te spreken ook niet. Maar ja daar werk ik aan door een baan te zoeken enz. Mijn motto is bevalt iets je niet gewoon aan werken. Vind jezelf te dik, ga minder eten en sporten.
komt wel vrienden heb ik altijd wel gehad, maar vroeger durfde ik ook geen vrouwen aan te spreken, komt van zelf.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:07:31 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99003628
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef mytec het volgende:

[..]

komt wel vrienden heb ik altijd wel gehad, maar vroeger durfde ik ook geen vrouwen aan te spreken, komt van zelf.
Daarom daarnaast ben ik 17 dus waarom zou je haast hebben. Soms voel ik me wel een beetje eenzaam en denk ik had ik maar een vriendin. Maar denk dan tegelijkertijd wat moet jij eigenlijk met een vriendin knul? :')
C'est la vie
pi_99003757
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom daarnaast ben ik 17 dus waarom zou je haast hebben. Soms voel ik me wel een beetje eenzaam en denk ik had ik maar een vriendin. Maar denk dan tegelijkertijd wat moet jij eigenlijk met een vriendin knul? :')
ja daarom ik ben nu 20, groei met de dag nog ;-) (niet in lengte maar in ervaring gedrag enz.)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:12:21 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99003880
Heloef je moet echt een keer als je iemand probeert te versieren quintes nadoen. Dat zou zo ongelooflijk grappig zijn en laat ook zien: 'oke ik ben dik, en dat weet ik. Wat jij denkt maakt mij niks uit, want ik ben er helemaal oke mee dat ik dik ben.' nu weet ik niet hoe dik je bent, maar à la.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:13:19 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99003916
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef mytec het volgende:

[..]

ja daarom ik ben nu 20, groei met de dag nog ;-) (niet in lengte maar in ervaring gedrag enz.)
Het mooiste vond ik nog wat ik te klagen had over het meisje waar ik begin dit jaar (nog voor Gerrie :') ) verliefd op was. Ik was er een beetje op afgeknapt hoe kinderachtig ze was. En irriteerde me daar behoorlijk aan in de klas. Ze tekende snorren op kranten enzo. Maar ondertussen had ik niet door dat ik net zo kinderachtig was al haar. _O-

Ik moet maar eerst even volwassen worden he. :')
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:13:53 #50
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99003943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Heb ik ook, dan wil ik echt gewoon een meisje tegen me aan hebben liggen, maakt niets uit of het gewoon een vriendin is, maar gewoon tegen een lekker ruikend meisje aanliggen *zucht*. Trouwens, meisjes ruiken altijd lekker :o (degene die ik ontmoet dan
pi_99003976
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heb ik ook, dan wil ik echt gewoon een meisje tegen me aan hebben liggen, maakt niets uit of het gewoon een vriendin is, maar gewoon tegen een lekker ruikend meisje aanliggen *zucht*. Trouwens, meisjes ruiken altijd lekker :o (degene die ik ontmoet dan
true slaapt lekker denk je dan, ik ben alleen altijd moeier wakker geworden dan goed geslapen te hebben tot nu toe ;-)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:15:19 #52
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004005
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Het mooiste vond ik nog wat ik te klagen had over het meisje waar ik begin dit jaar (nog voor Gerrie :') ) verliefd op was. Ik was er een beetje op afgeknapt hoe kinderachtig ze was. En irriteerde me daar behoorlijk aan in de klas. Ze tekende snorren op kranten enzo. Maar ondertussen had ik niet door dat ik net zo kinderachtig was al haar. _O-

Ik moet maar eerst even volwassen worden he. :')
Klinkt wel als een cool meisje ik vind de kinderachtigen die ook serieus kunnen zijn maar meestal maar wat klooien de leuksten. Heloef, mytec, waar wonen jullie? Kunnen we eens met z'n 3en uitgaan, als dat kan dan :P
  zondag 3 juli 2011 @ 23:16:25 #53
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004050
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef mytec het volgende:

[..]

true slaapt lekker denk je dan, ik ben alleen altijd moeier wakker geworden dan goed geslapen te hebben tot nu toe ;-)
Het laatste dat ik dan zou willen is slapen, dus dat komt mooi uit. Ik wil ook nog een keer vanaf mijn balkon zonsopkomst kijken met een leuk meisje. Wow dat klinkt gay :(
pi_99004131
Sup menschen :P

Ik heb vandaag een 21" crt monitor van 30.5kg in een boodschappenkarretje vervoerd :P nou jullie weer. Haha
  zondag 3 juli 2011 @ 23:18:03 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004138
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel, meisjes zijn zo hemels vooral blonde. Zo met je hand door dat blonde haar heen. Daar fantaseer ik wel een beetje over. _O-

Klink net lant zo joh. _O-
C'est la vie
pi_99004219
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Klinkt wel als een cool meisje ik vind de kinderachtigen die ook serieus kunnen zijn maar meestal maar wat klooien de leuksten. Heloef, mytec, waar wonen jullie? Kunnen we eens met z'n 3en uitgaan, als dat kan dan :P
ik woon in groningen maar dat gaat hem de komende tijd niet worden denk ik, komende 2 weken stage afronden daarna zit ik in spanje daarna nog met een andere vriend op vakantie en dan zit ik een half jaar in spanje.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:19:38 #57
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004234
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel, meisjes zijn zo hemels vooral blonde. Zo met je hand door dat blonde haar heen. Daar fantaseer ik wel een beetje over. _O-

Klink net lant zo joh. _O-
Ja zo donkerblond dat vind ik echt leuk/geil :@ ik dacht dat ik de enige was die graag aan het haar van meisjes zit (mits niet smerig natuurlijk)
pi_99004292
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja zo donkerblond dat vind ik echt leuk/geil :@ ik dacht dat ik de enige was die graag aan het haar van meisjes zit (mits niet smerig natuurlijk)
haha nee zeker niet de enige , ik ga slapen nu laterzz
  zondag 3 juli 2011 @ 23:21:35 #59
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004315
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:
Sup menschen :P

Ik heb vandaag een 21" crt monitor van 30.5kg in een boodschappenkarretje vervoerd :P nou jullie weer. Haha
Ik ben vandaag ook mijn zolderkamertje afgeweest (verplicht, had ook kater meegenomen). En ik til buizenversterkers van 25 kg over mijn schouder. Als je het daar over had :P (ja ik wil me nu even zelf beter voelen dan anderen hahaha) morgen lunchen met een haffel gezellie mensen.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:22:18 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004346
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef mytec het volgende:

[..]

haha nee zeker niet de enige , ik ga slapen nu laterzz
Welterusten man! Droom maar aan door donkerblond haar kroelen :P
Tijd voor wat shinedown!
pi_99004697
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag ook mijn zolderkamertje afgeweest (verplicht, had ook kater meegenomen). En ik til buizenversterkers van 25 kg over mijn schouder. Als je het daar over had :P (ja ik wil me nu even zelf beter voelen dan anderen hahaha) morgen lunchen met een haffel gezellie mensen.
Dit (die monitor) was vooral qua formaat niet zo makkelijk over mn schouder te leggen :P moest er daarbij een kilometer mee lopen ofzo. Maar nee ja, netjes hoor dude. Moet tbh zeggen datk zelf kinda out of shape ben, maar dit ging nog :P
  zondag 3 juli 2011 @ 23:30:51 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004709
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nou ik woon in Hoofddorp weet niet waar jij woont :P
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:33:09 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004799
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee gewoon dat ze naast je ligt en dat je zo met je hand door haar haar gaat.
Stiekem zou ik wel door haar haar willen kroelen: :P :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
pi_99004801
Misschien een domme vraag maar wat is een chi meisje ??? :? :? :?
  zondag 3 juli 2011 @ 23:34:11 #65
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004845
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik woon in Hoofddorp weet niet waar jij woont :P
Deurne. Is niet al te ver van hoofddorp, (denk ik) welke grote stad ligt er in de buurt of is het daar binnenkort kermis want dan kan ik kijken of ik kom :P (en een paar vrienden, neem ik gelijk die meisjes ook mee, als ze mee willen dan)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:34:26 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004859
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is een chi meisje ??? :? :? :?
Mooiboy en chimeid komt het van. Een mooiboy legt zichzelf wel uit denk iemand met een nickelson jas, scooter, bootjesschoenen, uggs enz. En een chimeid is eigenlijk de vrouwelijk variant daar van.
C'est la vie
pi_99004899
ok
  zondag 3 juli 2011 @ 23:35:27 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004905
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Deurne. Is niet al te ver van hoofddorp, (denk ik) welke grote stad ligt er in de buurt of is het daar binnenkort kermis want dan kan ik kijken of ik kom :P (en een paar vrienden, neem ik gelijk die meisjes ook mee, als ze mee willen dan)
Deurne ligt naast Eindhoven. Hoofddorp ligt naast Schiphol he. :P
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:35:43 #69
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99004923
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee gewoon dat ze naast je ligt en dat je zo met je hand door haar haar gaat.
Stiekem zou ik wel door haar haar willen kroelen: :P :@
SPOILER
Ik keek in de spoiler. Nu heb ik een harde plasser.
Nee ff serieus ja zoiets of dat je het express door de war maakt als ze het gestijld hebben.
Overigens: meisjes met een rozerode wangen :@
  zondag 3 juli 2011 @ 23:37:17 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99004987
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik keek in de spoiler. Nu heb ik een harde plasser.
Nee ff serieus ja zoiets of dat je het express door de war maakt als ze het gestijld hebben.
Overigens: meisjes met een rozerode wangen :@
Ghehe daar was ik dan 3 maanden verliefd op. _O- O+
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:37:39 #71
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005006
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Deurne ligt naast Eindhoven. Hoofddorp ligt naast Schiphol he. :P
Ik zou het zelf niet weten. Kom met carnaval in het zuiden is carnaval geweldig :).
Ik denk dat mijn probleem is dat ik teveel nadenk. Dat ik te snel denk dat anderen mij niet mogen of saai vinden.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:39:42 #72
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005088
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ghehe daar was ik dan 3 maanden verliefd op. _O- O+
Op dat meisje :o wow... Gewoon wow, goeie smaak, mooi gekleed ook :P die waar ik op ben is niet zo knap (7.5 (ja ik doe nog niet zolang punten geven maar zo is beste te omschrijven zonder haar herkenbaar te maken), maar heeft toch iets. (ze is een metalhead, oa)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:40:45 #73
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005133
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dit (die monitor) was vooral qua formaat niet zo makkelijk over mn schouder te leggen :P moest er daarbij een kilometer mee lopen ofzo. Maar nee ja, netjes hoor dude. Moet tbh zeggen datk zelf kinda out of shape ben, maar dit ging nog :P
Ben jij tipgever of tipnemer? Ik ben iig tipnemer, Nice to meet you. Hoe oud ben jij?
  zondag 3 juli 2011 @ 23:41:04 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005148
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Op dat meisje :o wow... Gewoon wow, goeie smaak, mooi gekleed ook :P die waar ik op ben is niet zo knap (7.5 (ja ik doe nog niet zolang punten geven maar zo is beste te omschrijven zonder haar herkenbaar te maken), maar heeft toch iets. (ze is een metalhead, oa)
Ah dat punten geven doen ik en mijn vrienden dus niet als enige goed op te weten. :D

Ja ze werkt bij BNN als presentatrice toen kwam ik haar een keer tegen en was ik nogal de weg kwijt. :P
C'est la vie
pi_99005297
Nu begin je er toch echt zelf over hoor , en niet wij :(
  zondag 3 juli 2011 @ 23:45:10 #76
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005317
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah dat punten geven doen ik en mijn vrienden dus niet als enige goed op te weten. :D

Ja ze werkt bij BNN als presentatrice toen kwam ik haar een keer tegen en was ik nogal de weg kwijt. :P
Zeer fapbaar, bijna moeite waard om BNN te gaan kijken. Is dat die Gerrie?
  zondag 3 juli 2011 @ 23:46:10 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005353
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zeer fapbaar, bijna moeite waard om BNN te gaan kijken. Is dat die Gerrie?
Ja.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:47:45 #78
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005404
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.
Snap dat je daar verliefd op wordt :P
  zondag 3 juli 2011 @ 23:47:56 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005407
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
Nu begin je er toch echt zelf over hoor , en niet wij :(
Daar ben ik me van bewust. O-)
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:49:00 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005454
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Snap dat je daar verliefd op wordt :P
Op zich wel.
Maar na drie zinnen vond ik het van mezelf een tikkie vreemd dat ik helemaal hotel de botel was. :')
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:49:52 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005489
Trouwens former het is wel een uitstervende traditie aan het worden he. Jij had het altijd over Martin en ik altijd over Gerrie.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:49:53 #82
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005490
Trouwens, heloef, je moet echt naar het zuiden komen tijdens carnaval, dat is supervet. En even een serieuze vraag: heb jij nog nooit een quintes imitatie gegeven terwijl je iemand probeerde te versieren? Wat mij wel vet lijkt om eens te doen is door een stad lopen met een tshirt waarop staat: 'gratis knuffels' en dan kijken wat er gebeurt.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:51:13 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005545
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
Trouwens, heloef, je moet echt naar het zuiden komen tijdens carnaval, dat is supervet. En even een serieuze vraag: heb jij nog nooit een quintes imitatie gegeven terwijl je iemand probeerde te versieren? Wat mij wel vet lijkt om eens te doen is door een stad lopen met een tshirt waarop staat: 'gratis knuffels' en dan kijken wat er gebeurt.
Ik ga me niet profileren als Quintes ja. :(
Noem me dan Willie Wartaal ofzo. _O-

Al is Quintes wel degene waar uit ik hoop put om ooit op TV te komen. :')
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 23:52:45 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005613
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga me niet profileren als Quintes ja. :(
Noem me dan Willie Wartaal ofzo. _O-

Al is Quintes wel degene waar uit ik hoop put om ooit op TV te komen. :')
Ok als ik jou wingman ben gaan we tegen iedereen zeggen dat je het broertje van Willie wartaal bent :P
  zondag 3 juli 2011 @ 23:55:32 #85
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99005710
Maar hoogste tijd dat ik ga pitten, ik begin zelf ook al allerlei wartaal te spitten. Laterz.
pi_99005757
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Trouwens former het is wel een uitstervende traditie aan het worden he. Jij had het altijd over Martin en ik altijd over Gerrie.
Ja maar ik date met Martin , het is iemand die ik regelmatig zie :Y .
  zondag 3 juli 2011 @ 23:57:44 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005784
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar ik date met Martin , het is iemand die ik regelmatig zie :Y .
Maar alsnog ik hoor niks meer er over. Hoe staat het er mee?
C'est la vie
pi_99005856
Vrijdag gezien , hij was degene die me met een knuffel begon te slaan in de kroeg , en ik ben minder geweest omdat mijn schijf kaduuk was en ik weer een boel moest instellen.
  maandag 4 juli 2011 @ 00:00:40 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99005891
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Vrijdag gezien , hij was degene die me met een knuffel begon te slaan in de kroeg , en ik ben minder geweest omdat mijn schijf kaduuk was en ik weer een boel moest instellen.
Okee mooi dat het goed gaat.
C'est la vie
pi_99005978
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Vrijdag gezien , hij was degene die me met een knuffel begon te slaan in de kroeg
En dat werkte dus ook nog?

Ik zal onthouden dat ik meisjes die ik leuk vind moet slaan met een knuffel :D
pi_99006000
Ergens moet ik wel zeggen dat ik met knuffels meppen een beetje vreemd vind :Y wel typisch dat die daarop kwam
  maandag 4 juli 2011 @ 00:05:13 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99006054
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Alleen als de situatie daar naar staat he.
C'est la vie
pi_99006059
quote:

[..]

Ik denk het wel want het zet je aan het denken. Heb trouwens vaak dat mannen wat stoeiderig met mij zijn maar ik heb het vermoeden dat dat met mijn formaat te maken heeft.
Ik ben wat kleiner
pi_99006292
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk het wel want het zet je aan het denken. Heb trouwens vaak dat mannen wat stoeiderig met mij zijn maar ik heb het vermoeden dat dat met mijn formaat te maken heeft.
Ik ben wat kleiner
Ik ben ook klein en merk juist dat mannen eerder voorzichtig met mij zijn dan dat ik klappen van ze moet vangen. Bij wijze van spreken dan.
pi_99006471
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben jij tipgever of tipnemer? Ik ben iig tipnemer, Nice to meet you. Hoe oud ben jij?
Erm, wat?
pi_99006483
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ben ook klein en merk juist dat mannen eerder voorzichtig met mij zijn dan dat ik klappen van ze moet vangen. Bij wijze van spreken dan.
Misschien is het dan omdat ik wat jongensachtiger ben , op een of andere manier ben ik schijnbaar grappig om mee te stoeien. Ze vergeten bij mij vaak dat ik meisje ben.
pi_99007903
quote:

[..]

Doe maar niet.
  maandag 4 juli 2011 @ 01:47:21 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009021
quote:

[..]

playfull heet dat.

dat staat toch ook in allerlei boeken, overal

er staat bijv ook in over kussengevechten in de slaapkamer. ik ga dat doen, ik heb allemaal concrete plannen, overal voor elke fases in me hoofd
pi_99009054
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga dat doen, ik heb allemaal plannen, overal voor elke fases in me hoofd
haha ik moest lachen! :D Ik zie het helemaal voor me... :')
  maandag 4 juli 2011 @ 01:51:10 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009107
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:48 schreef Mercer het volgende:

[..]

haha ik moest lachen! :D Ik zie het helemaal voor me... :')
http://www.google.nl/#scl(...)471&biw=1230&bih=805

en 2de post hier over dat kussengevecht:
http://www.pick-up-artist(...)41413.html?view=next
  maandag 4 juli 2011 @ 01:53:53 #101
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009182
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe maar niet.
godver, aardbeis advies weer hoor :9~ .
niet naar luisteren dus! zie mijn posts hierboven
pi_99009264
quote:
Ik geloof je wel hoor! ;) Maar ik moest zo lachen over je enorme enthousiasme en al die concrete plannen voor elke fase in je hoofd. _O- Dat kan bijna niet anders dan fout gaan op een hele komische manier. :D
  maandag 4 juli 2011 @ 01:58:35 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99009291
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

http://www.google.nl/#scl(...)471&biw=1230&bih=805

en 2de post hier over dat kussengevecht:
http://www.pick-up-artist(...)1413.html?view=nexte.
Je leert het ook nooit he.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 01:58:56 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99009298
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:57 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ik geloof je wel hoor! ;) Maar ik moest zo lachen over je enorme enthousiasme en al die concrete plannen voor elke fase in je hoofd. _O- Dat kan bijna niet anders dan fout gaan op een hele komische manier. :D
En dit ja, dit gaat geheid fout.
C'est la vie
pi_99009350
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

godver, aardbeis advies weer hoor :9~ .
niet naar luisteren dus! zie mijn posts hierboven
Dus jij gaat meisjes nu wel meppen met knuffels?
pi_99009370
quote:

[..]

playfull heet dat.

er staat bijv ook in over kussengevechten in de slaapkamer. ik ga dat doen, ik heb allemaal concrete plannen, overal voor elke fases in me hoofd
Komt toch niks van, die concrete plannen. Voor overal, elke fase. Nee, je zou moeten leren improviseren, dan is alles ook een stuk minder eng als je dat leert.
  maandag 4 juli 2011 @ 02:02:56 #107
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009373
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus jij gaat meisjes nu wel meppen met knuffels?
ja. misschien ooit
maar alleen zachtjes :D
pi_99009392
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. misschien ooit
maar alleen zachtjes :D
En wat is daar de aanleiding precies van? Hoe weet jij wanneer het kan, net zoals paaseitjes uitdelen bijvoorbeeld. Want dat bij het uitgaan doen door jou als schuchtig en niet om z'n gemak voelend persoon was toch niet een heel goed idee.
  maandag 4 juli 2011 @ 02:04:41 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009402
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt toch niks van, die concrete plannen. Voor overal, elke fase. Nee, je zou moeten leren improviseren, dan is alles ook een stuk minder eng als je dat leert.
ja daarom post ik ook niet al me plannen die ik heb om misschien uit te voeren als de situatie daarvoor geschikt is.

maar dat kussengevecht in de slaapkamer, daar zal niet onderuit gekomen gaan worden. want in elke slaapkamer ligt wel een kussen.
  maandag 4 juli 2011 @ 02:05:39 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009416
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En wat is daar de aanleiding precies van? Hoe weet jij wanneer het kan, net zoals paaseitjes uitdelen bijvoorbeeld. Want dat bij het uitgaan doen door jou als schuchtig en niet om z'n gemak voelend persoon was toch niet een heel goed idee.
het WAS GEEN UITDELEN. het WAS EEN TRUUK!. met iets aan aanknopingspunten naar iets met pepermuntjes, en kleine kinderen enzo.

en blijkbaar is goochelen niet echt mijn ding. dus dat doe ik niet meer. en pasen is nu oo kvoorbij

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-07-2011 02:17:17 ]
pi_99009417
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja daarom post ik ook niet al me plannen die ik heb om misschien uit te voeren als de situatie daarvoor geschikt is.

maar dat kussengevecht in de slaapkamer, daar zal niet onderuit gekomen gaan worden. want in elke slaapkamer ligt wel een kussen.
Ochja, dat is ook wel leuk hoor. Als je maar niet willekeurig meisjes gaat slaan met knuffels. :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het WAS GEEN UITDELEN. het WAS EEN TRUUK!. met iets aan aanknopingspunten naar iets met pepermuntjes, en kleine kinderen enzo.

en blijkbaar is googelen niet echt mijn ding. dus dat doe ik niet meer. en pasen is nu oo kvoorbij
Dat was mij geheel niet duidelijk. :P Die mensen vast ook niet.

Hoe dan ook, laat je fantasie niet op hol slaan hè. Je weet waarover ik het heb. Slaap lekker.
  maandag 4 juli 2011 @ 02:13:49 #112
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99009551
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ochja, dat is ook wel leuk hoor. Als je maar niet willekeurig meisjes gaat slaan met knuffels. :D

[..]

Dat was mij geheel niet duidelijk. :P Die mensen vast ook niet.

Hoe dan ook, laat je fantasie niet op hol slaan hè. Je weet waarover ik het heb. Slaap lekker.
nee. wat bedoel je?

welke fantasie? het staat toch in het boek

bedoel je dat ik beter niet meer over lieve meisjes die lief kijken kan fantaseren, vlak voor het slapen gaan enzo?
  maandag 4 juli 2011 @ 02:22:07 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99009707
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
bedoel je dat ik beter niet meer over lieve meisjes die lief kijken kan fantaseren, vlak voor het slapen gaan enzo?
Nou dat doe ik nu ook dus dat zal zo slecht niet zijn.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 02:53:12 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99010066
Zou MLIG vrouwen zo zien:
SPOILER
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 02:54:50 #115
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99010085
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
Zou MLIG vrouwen zo zien:
SPOILER
nee dat is humor. en ik ken hem volgensmij al. is dit diegeen met conflicten met golf 2.0 ofzoiets(enige wat ik me nog kan herinneren ervan)
  maandag 4 juli 2011 @ 02:58:47 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99010128
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat is humor. en ik ken hem volgensmij al. is dit diegeen met conflicten met golf 2.0 ofzoiets(enige wat ik me nog kan herinneren ervan)
Dat scheelt.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 09:51:20 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99012702
quote:

[..]

playfull heet dat.

Mag ik vragen wat je eerste stap gaat worden? Waar ga je mee beginnen?

Neem aan dat je dit al bedacht heb gezien de concrete plannen.

Ben erg benieuwd :)
  maandag 4 juli 2011 @ 09:52:40 #118
347415 r8v2
Relbie.
pi_99012723
Gister lekker gebekvecht met de zus van een vriend van me. Blijft grappig, vrouwelijke versies van jezelf :P.

Beetje jammer dat ik mezelf nu leuk vind ;).
  maandag 4 juli 2011 @ 09:54:06 #119
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99012767
quote:
4s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef r8v2 het volgende:
Gister lekker gebekvecht met de zus van een vriend van me. Blijft grappig, vrouwelijke versies van jezelf :P.

Beetje jammer dat ik mezelf nu leuk vind ;).
_O-
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 10:20:45 #120
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99013332
Damn. Vanavond mag ik nog naar het klassenfeest, de rest van de vakantie mag ik niet weg of uit :o ga dit zeker aanvechten. Vooral omdat ik vrijdag een verjaardag heb :o
  maandag 4 juli 2011 @ 10:22:31 #121
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99013374
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Erm, wat?
Ik heb je nog niet zien postten volgens mij :P hallo :W
pi_99013926
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien is het dan omdat ik wat jongensachtiger ben , op een of andere manier ben ik schijnbaar grappig om mee te stoeien. Ze vergeten bij mij vaak dat ik meisje ben.
Ik denk dat dit het eerder is ja, bij mij hebben ze altijd maar al te goed door dat ik van het andere geslacht ben.
pi_99016537
Newbie114: Dat gedoe met dat ze dichter bij haar vriendin ging zitten moet je vergeten. Vrouwen denken meestal met de emotie van het moment. Een vrouw kan iemand in 1 klap aantrekkelijk of onaantrekkelijk vinden. Andersom ook. Je moet niet gaan wankelen en waarde hechten aan wat ze doet :) Door bijvoorbeeld een zwakke opmerking of door te gaan huilen (extreem), dan ben je ineens onaantrekkelijk, maar als je vrolijk blijft en je eigen dingen blijft doen, vind ze het ineens aantrekkelijk. Ze is verward waarom ze geen effect heeft op jou. Je moet haar uiteraard niet negeren, maar wel een solide persoonlijkheid opbouwen dat niet kan breken.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:19:19 #124
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99016639
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat dit het eerder is ja, bij mij hebben ze altijd maar al te goed door dat ik van het andere geslacht ben.
2 grote kussens
voor het kussengevecht
zijn wel aanwezig
hoor
  maandag 4 juli 2011 @ 12:20:53 #125
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99016695
Ik heb het ook al laten gaan, ik zit niet echt bij hun als ik me kut voel (ben toen ook even bij het broertje van de persoon waar we zaten gaan zitten, die andere kerel zei van ja dan ga je toch ergens anders zitten dus ik dacht oke dan), en daarna zo'n beetje weggefietst. Zometeen maar even mijn tas ophalen, ga zowieso lunchen met een hoop mensjen.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:23:49 #126
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99016790
God ik ben best nerveus om mijn vrienden weer onder ogen te komen, nog niks terug gehad van die andere maat, en weet ook niet wat de rest van de meiden ervan dacht of nu denkt wegens dat veel meisjes mij maar een beetje mogen en gisteravond dus goed hebben kunnen stoken...
pi_99016801
Probeer te achterhalen waarom je je dan kut voelt, en los het op. Want als je weg gaat omdat je je slechter begint te voelen, voelt zij dat aan. Vrouwen voelen emoties van de ander beter aan dan mannen. Succes!
  maandag 4 juli 2011 @ 12:26:55 #128
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99016885
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:24 schreef firefly3 het volgende:
Probeer te achterhalen waarom je je dan kut voelt, en los het op. Want als je weg gaat omdat je je slechter begint te voelen, voelt zij dat aan. Vrouwen voelen emoties van de ander beter aan dan mannen. Succes!
Voel me kut wegens terugkeer gevoelens toen ik gepest werd, maar nu gaat het weer goed dus geen hulp nodig.
pi_99016921
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Voel me kut wegens terugkeer gevoelens toen ik gepest werd, maar nu gaat het weer goed dus geen hulp nodig.
Ok :)
  maandag 4 juli 2011 @ 12:29:23 #130
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99016948
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok :)
Damn ik word met het moment nerveuzer voor die lunch :@
pi_99017017
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Damn ik word met het moment nerveuzer voor die lunch :@
Denk aan de dingen die er aan toe doen, bijvoorbeeld hoe lekker je eten gaat smaken *) . Je moet weten van jezelf dat je ook in je eentje kan genieten. Dat er straks meer mensen bij zijn is alleen een extra'tje.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:32:39 #132
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99017054
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk aan de dingen die er aan toe doen, bijvoorbeeld hoe lekker je eten gaat smaken *) . Je moet weten van jezelf dat je ook in je eentje kan genieten. Dat er straks meer mensen bij zijn is alleen een extra'tje.
Ohja eten gaat echt lekker worden *kwijlt* in een restaurant lunchen, nog nooit gedaan :P
pi_99017115
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ohja eten gaat echt lekker worden *kwijlt* in een restaurant lunchen, nog nooit gedaan :P
Klinkt goed!! :D
  maandag 4 juli 2011 @ 12:35:22 #134
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99017145
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klinkt goed!! :D
Eerst even hopen dat mijn ontbrekende boeken nog in mijn kluisje @ school liggen :P
  maandag 4 juli 2011 @ 13:13:02 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99018355
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het gaat zo goed dat de gevoelens terug komen.

Kennelijk is dat boek van pesten nog net niet helemaal gesloten. Wat helemaal niet erg is. Maar je kan altijd eens kijken wat iemand hier van vind op prof gebied.
pi_99019573
Ahhh komt er net een hottie binnengelopen op mijn grote lege kantoor (bijna iedereen is weg) Lang bruin haar, heldere groene ogen, langer dan ik. Een tijd gepraat enzo, ze toonde interesse, maar eigenlijk viel er nog veel meer uit te halen. Op mijn werk ben ik altijd voorzichtiger terwijl het eigenlijk niet hoeft. Ik ben nu ook niet echt in state omdat ik op mijn werk zit. Na een tijd vroeg ik hoe ze heet, en toen zei ze haar voor + achternaam. Ik ga haar niet facebook-stalken. Dit is nog een skillset die ik moet leren: k-close (kiss close) op mijn werk. Een tijd terug had ik wel een meid kunnen n* in de lift, maar toen was mijn innergame niet goed genoeg om het af te maken (ze zei dat haar shirtje te strak was en trok het een stukje omhoog). Inplaats van haar meteen te doen, zei ik iets tegen haar 8)7 Maar toen genoot ik nog niet van meerdere vrouwen tegelijk, want dat was "onacceptabel" in mijn hoofd :+ (Toen was ik ook nog niet zo goed overigens)

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 04-07-2011 13:49:07 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 13:53:58 #137
347415 r8v2
Relbie.
pi_99019918
Verzonnen posts :').
  maandag 4 juli 2011 @ 13:59:23 #138
118585 Crutch
pi_99020066
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
Verzonnen posts :').
Ik ben bang dat hij het nog écht gelooft ook. :')
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 14:02:13 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99020161
Oke ik weet niet wst je gebruikt, maar ik hoefd het niet :D

Wel geweldig persoon ben je. Je staat al op het randje van de afgrond der ongeloofwaardigheid, en ipv struikelen sping je zelf die afgrond in :D

Geweldig ook. Als een vrouw klaagt dat haar truitje net iets t strak is en iets omhoog doet houd dat in, ohnpleas neuk me nu pleas ja nu oh jah.

Het is nu wel leuk geweest, maar kan je aub buiten gaan spelen met je inner game.
pi_99020435
Moeten jullie eens een weekendje meemaken met me, dit day-game stelt nog niets voor en wil ik verbeteren. Overigens is het vrij makkelijk op te maken wanneer een vrouw seks wilt en wanneer niet. Derde vrouw nu die hier binnen kwam... jezus :D Maar ze sprak alleen engels. Is niet zo mooi als die eerste. (Overigens zijn ze op zoek naar de administratie, vandaar dat ze binnenkomen, voordat er hele verhalen hier rondgaan van valse beschuldigingen )
pi_99020523
Trouwens bij dat lift meisje: Alleen al aan haar blik was te zien dat ze me probeerde te verleiden, maar toen was ik nog niet zo scherp als nu. Haar shirtje ging wel verder omhoog dan een stukje, ze liet erg veel zien.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:25:43 #142
118585 Crutch
pi_99020947
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens bij dat lift meisje: Alleen al aan haar blik was te zien dat ze me probeerde te verleiden, maar toen was ik nog niet zo scherp als nu. Haar shirtje ging wel verder omhoog dan een stukje, ze liet erg veel zien.
Het feit dat je al zo je best doet om je kunsten en geloofwaardigheid te promoten werkt averechts jongen.

Mijn advies aan jou is dan ook om een beetje gas terug te nemen met je coaching.
Hier komen mensen die moeite hebben met versieren of sterker nog; niet zo vaak naar buiten gaan omdat ze moeite hebben zich te uiten of comfortabel te voelen in bijzijn van nog onbekende mensen.
Dit zijn mensen die niet op zoek zijn naar iedere week een nieuw sekscontact, maar liever een groep vrienden en een vriend of vriendinnetje waarmee ze lang gelukkig kunnen zijn.

Dus bespaar (als ik zo vrij mag zijn) ons je hosseltechnieken en observeer eerst eens hoe deze mensen posten en wat hun problemen zijn.
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 14:29:41 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99021074
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het feit dat je al zo je best doet om je kunsten en geloofwaardigheid te promoten werkt averechts jongen.

Mijn advies aan jou is dan ook om een beetje gas terug te nemen met je coaching.
Hier komen mensen die moeite hebben met versieren of sterker nog; niet zo vaak naar buiten gaan omdat ze moeite hebben zich te uiten of comfortabel te voelen in bijzijn van nog onbekende mensen.
Dit zijn mensen die niet op zoek zijn naar iedere week een nieuw sekscontact, maar liever een groep vrienden en een vriend of vriendinnetje waarmee ze lang gelukkig kunnen zijn.

Dus bespaar (als ik zo vrij mag zijn) ons je hosseltechnieken en observeer eerst eens hoe deze mensen posten en wat hun problemen zijn.
Nou advies hoef ik ook niet meer van hem hoor. Met dat innergame gelul.
C'est la vie
pi_99021104
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Alleen newbie114 is de enige die recent een probleem heeft gepost. Verder moet je eerst goed zijn met alle vrouwen, voordat je diegene uit kiest die je echt leuk vind. Anders is het alsof je in 1 keer in een racewagen gaat stappen, dat gaat dan flink mis. Anders komen ze straks "de perfecte ware" tegen, en verpesten ze het.
pi_99021245
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou advies hoef ik ook niet meer van hem hoor. Met dat innergame gelul.
Innergame is de sleutel tot succes, niet alleen met vrouwen, maar ook met je werk, aandelen enz.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:35:10 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99021281
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Innergame is de sleutel tot succes, niet alleen met vrouwen, maar ook met je werk, aandelen enz.
Rot op met je innergame man. Het heet gewoon zelfvertrouwen en ja dat is wel de sleutel tot succes.
C'est la vie
pi_99021460
De empire state building, in telkens minder dan 40 uur was er een verdieping af. Dat is innergame! _O_

maandag 4 juli 2011 @ 14:41:07 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99021506
firefly3 jij ziet dingen die er niet zijn.

Jij kan je totaal niet inleven in personen. Dat blijkt keer op keer zo.

Als je nou even verdiept in de mensen hier ken je de andere "problemen" ook.

Tevens willen 98% van de users je hier weg hebben.

Je moet dan wel een extreem grote dikke plaat voor je kop hebben wil je door gaan zoals je dat nu doet.

Wat zegt dat als persoon over jouw?

Oh en kom niet me het verhaaltje en mensen onderuit halen. Dat excuus kennen we nu al wel.
pi_99021613
Dit is meer arrogantie dan zelfvertrouwen en dat is eerder een downer dan een turn on :|W
pi_99021677
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
firefly3 jij ziet dingen die er niet zijn.

Jij kan je totaal niet inleven in personen. Dat blijkt keer op keer zo.

Als je nou even verdiept in de mensen hier ken je de andere "problemen" ook.

Tevens willen 98% van de users je hier weg hebben.

Je moet dan wel een extreem grote dikke plaat voor je kop hebben wil je door gaan zoals je dat nu doet.

Wat zegt dat als persoon over jouw?

Oh en kom niet me het verhaaltje en mensen onderuit halen. Dat excuus kennen we nu al wel.
Waarom typ je telkens jouw inplaats van jou? Jij bent overigens die de hele tijd situaties van anderen overdreven negatief probeert te analyseren (terwijl je er zelf niet bij was), zodat je er zelf goed bij kunt voelen _O-

Natuurlijk weet ik dat veel mensen mij irritant vinden, maar dat zijn meestal de mensen die niet eens de moeite doen om zichzelf te verbeteren en alleen lopen te trollen tegen verschillende mensen.
pi_99021778
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is meer arrogantie dan zelfvertrouwen en dat is eerder een downer dan een turn on :|W
Arrogant ben ik alleen op dit forum ~O> Lekker inpeperen mijn succesverhalen bij ook_gek enz
  maandag 4 juli 2011 @ 15:00:43 #152
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99022282
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Arrogant ben ik alleen op dit forum ~O> Lekker inpeperen mijn succesverhalen bij ook_gek enz
Succesverhalen? Nog geen succesverhalen gelezen hoor...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 4 juli 2011 @ 15:01:38 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99022315
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom typ je telkens jouw inplaats van jou? Jij bent overigens die de hele tijd situaties van anderen overdreven negatief probeert te analyseren (terwijl je er zelf niet bij was), zodat je er zelf goed bij kunt voelen _O-
dat noemt met dislectie, en snel tussen werk reageren. Dat brengt extra taal fouten met zich mee.

Er is niks overdreven aan mijn reacties. En zeker niet negatief om me zelf er beter bij te voelen. Ik ben realisties ipv happy en teveel in je eigen leugens te geloven die jij je zelf keer op keer wijs probeerd te maken.

quote:
Natuurlijk weet ik dat veel mensen mij irritant vinden, maar dat zijn meestal de mensen die niet eens de moeite doen om zichzelf te verbeteren en alleen lopen te trollen tegen verschillende mensen.
Er zijn hier maar weinig reacties die je onder trollen kan plaatsen. Ze zijn vaak eerlijk en soms zeer direct en hart. Maar niet bedoeld als troll.

Jij bent zo arrogant en je bent zo in je eigen regels gaan geloven dat jij en alleen jij gelijk hebt. Terwijl je er zo vaak naast zit.

Zelfs wanneer vrouwen zelf hier aan geven dat jij het verkeerd in ziet of inschat heb jij nog altijd de arrogantie door te zeggen dat ze liegen.

Jij laat geen enkele opening open als het gaat om iemand anders zijn of haar mening.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:03:12 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99022394
quote:

[..]

:D ja want nu ben ik natuurlijk heel jaloers :D

Jij hebt geen enkel idee wat ik doet in het weekend :D
pi_99022497
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat noemt met dislectie, en snel tussen werk reageren. Dat brengt extra taal fouten met zich mee.

Er is niks overdreven aan mijn reacties. En zeker niet negatief om me zelf er beter bij te voelen. Ik ben realisties ipv happy en teveel in je eigen leugens te geloven die jij je zelf keer op keer wijs probeerd te maken.

[..]

Er zijn hier maar weinig reacties die je onder trollen kan plaatsen. Ze zijn vaak eerlijk en soms zeer direct en hart. Maar niet bedoeld als troll.

Jij bent zo arrogant en je bent zo in je eigen regels gaan geloven dat jij en alleen jij gelijk hebt. Terwijl je er zo vaak naast zit.

Zelfs wanneer vrouwen zelf hier aan geven dat jij het verkeerd in ziet of inschat heb jij nog altijd de arrogantie door te zeggen dat ze liegen.

Jij laat geen enkele opening open als het gaat om iemand anders zijn of haar mening.
Zegt diegene die een situatie van iemand anders telkens analyseert terwijl je er zelf niet eens bij was _O-

Vrouwen op het fok forum zijn misschien niet eens vrouwen :+ Natuurlijk waarderen ze me niet als ik weet hoe het versierspelletje gaat *)
pi_99022505
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. wat bedoel je?

welke fantasie? het staat toch in het boek

Nee, soulmates. Laat maar. :P
pi_99022541
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen op het fok forum zijn misschien niet eens vrouwen :+ Natuurlijk waarderen ze me niet als ik weet hoe het versierspelletje gaat *)
Ik zou me nooit laten versieren door een figuur als jij.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:07:53 #158
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99022569
quote:

[..]

Zegt diegene die een situatie van iemand anders telkens analyseert terwijl je er zelf niet eens bij was _O-

Zo ongeveer niemand is het met je eens, en toch heb jij 100% gelijk? Iets met naïviteit.

Ik wil geen beroep op de meerderheid doen, maar je kan je toch wel op zijn minst achter je oren krabben of de waarheid inderdaad niet zo zwart/wit is...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99022577
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Succesverhalen? Nog geen succesverhalen gelezen hoor...
>:) Dan worden ze nog bozer!
  maandag 4 juli 2011 @ 15:08:12 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99022587
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen ik verbeter mezelf niet. Daarom ren ik elke dag de longen uit mijn lijf rond een meer. Daarom zoek ik een baan.

Ga toch een eind lopen vent.
C'est la vie
pi_99022620
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zo ongeveer niemand is het met je eens, en toch heb jij 100% gelijk? Iets met naïviteit.

Ik wil geen beroep op de meerderheid doen, maar je kan je toch wel op zijn minst achter je oren krabben of de waarheid inderdaad niet zo zwart/wit is...
Eens met wat?? Ik zeg wat er gebeurd is, en dan krijg ik te horen dat het niet waar is enzo, terwijl ik zelf toch diegene ben die het had meegemaakt.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:09:27 #162
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99022638
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

>:) Dan worden ze nog bozer!
Een succesverhaal heb je niet als je met iemand je bed in gedoken bent o.i.d. Succes van korte duur is weinig waard, lukt het je met pua ook iets blijvends op te bouwen?
pi_99022642
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou me nooit laten versieren door een figuur als jij.
Waarom zou ik jou willen versieren :{w
  maandag 4 juli 2011 @ 15:10:42 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99022687
quote:

[..]

ik analyseer niks. Ik trek een conclussie uit de informatie die gegeven is.
quote:
het gaat ook keer op keer gekker worden hier :D
pi_99022715
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een succesverhaal heb je niet als je met iemand je bed in gedoken bent o.i.d. Succes van korte duur is weinig waard, lukt het je met pua ook iets blijvends op te bouwen?
Niet met pua, ik heb al veel eerder gezegt dat je met truukjes enzo iemand niet lang kan houden. Daar ben ik het volledig mee eens. Daarom is het van belang om jezelf op te bouwen en ervaring op te doen met vrouwen. Niet alleen op seks gebied, maar ook op relatie gebied.
pi_99022792
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik analyseer niks. Ik trek een conclussie uit de informatie die gegeven is.

[..]

het gaat ook keer op keer gekker worden hier :D
Stop met je verkeerde conclusies. Het is alsof ik zeg dat ik een appel zag, en jij zegt even hier op het forum dat het een peer was _O-
pi_99022920
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen ik verbeter mezelf niet. Daarom ren ik elke dag de longen uit mijn lijf rond een meer. Daarom zoek ik een baan.

Ga toch een eind lopen vent.
:X
  maandag 4 juli 2011 @ 15:18:17 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99023000
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stop met je verkeerde conclusies. Het is alsof ik zeg dat ik een appel zag, en jij zegt even hier op het forum dat het een peer was _O-
En waar uit maak jij dan precies op dat mijn conclussies fout zijn?

Keer op keer is het grote deel van de users hier het met mij eens dan met die van jou.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik in zeer grote lijnen weet hoe vrouwen zijn en wat ze willen en niet willen door dat ik veel vrouwen om me heen heb en ik goed en zeer makkelijk met ze om kan gaan. Dan hoor je nog wel eens wat. Dat is niet iets van een paar maanden.

Jij haalt alles uit een boekje sinds 6 maanden en probleem met een regel boek dat het altijd zwart wit is, en jij daarom heel recht lijnig en zwart wit kan denken.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:20:45 #169
347415 r8v2
Relbie.
pi_99023096
Wat betekent het als vrouwen continue kut-opmerkingen maken en je consequent meppen als je er 1 terugmaakt?
  maandag 4 juli 2011 @ 15:22:20 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99023155
quote:
6s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef r8v2 het volgende:
Wat betekent het als vrouwen continue kut-opmerkingen maken en je consequent meppen als je er 1 terugmaakt?
Dat je de separator moet bellen met de rode telefoon.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 juli 2011 @ 15:23:46 #171
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99023216
De discussie hebben we indertijd op pua reeks gehad, en er was (en is nog steeds) een unanieme overeenstemming dat pua niet te maken heeft met regeltjes en formules waar vrouwen op happen, maar op een stukje zelfvertrouwen wat je opbouwt. Het feit wil dat als mensen maar gaan geloven in die regeltjes en ze dus blijven 'oefenen' ze zelfvertrouwen opbouwen, waardoor ze uiteindelijk succes hebben.

Iemand die zichzelf keer op keer over de grens zet om mensen aan te spreken zal op dezelfde manier zelfvertrouwen en 'skills' opbouwen, en dus evenzo succes hebben.

Probleem van Pua is dat de mensen gaan geloven dat het door de regeltjes komt in plaats van ervaring en zelfvertrouwen.
pi_99023338
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En waar uit maak jij dan precies op dat mijn conclussies fout zijn?

Keer op keer is het grote deel van de users hier het met mij eens dan met die van jou.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik in zeer grote lijnen weet hoe vrouwen zijn en wat ze willen en niet willen door dat ik veel vrouwen om me heen heb en ik goed en zeer makkelijk met ze om kan gaan. Dan hoor je nog wel eens wat. Dat is niet iets van een paar maanden.

Jij haalt alles uit een boekje sinds 6 maanden en probleem met een regel boek dat het altijd zwart wit is, en jij daarom heel recht lijnig en zwart wit kan denken.
Vrouwelijk advies om vrouwen te versieren is vaak verkeerd. Meestal zeggen ze dat je cadeau's moet geven om te laten zien dat je iemand leuk vind enzo. Ze zeggen meestal dat je lief moet zijn enzo, maar lief zijn heeft niets met aantrekkelijkheid te maken. Voor een vriendschap kan je ook lief zijn. Als je zo goed weet wat ze willen, waarom heb je dan nog geen relatie als je dat wilt?

Dat ik het uit een boekje heb, is weer een valse beschuldiging, dit is al de zoveelste keer dat je de verkeerde conclusie trekt en weer iets verzint :W
  maandag 4 juli 2011 @ 15:28:12 #173
347415 r8v2
Relbie.
pi_99023387
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat je de separator moet bellen met de rode telefoon.
Ga es ergens anders spelen rottig stuk waterbewoner :').
pi_99023481
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
De discussie hebben we indertijd op pua reeks gehad, en er was (en is nog steeds) een unanieme overeenstemming dat pua niet te maken heeft met regeltjes en formules waar vrouwen op happen, maar op een stukje zelfvertrouwen wat je opbouwt. Het feit wil dat als mensen maar gaan geloven in die regeltjes en ze dus blijven 'oefenen' ze zelfvertrouwen opbouwen, waardoor ze uiteindelijk succes hebben.

Iemand die zichzelf keer op keer over de grens zet om mensen aan te spreken zal op dezelfde manier zelfvertrouwen en 'skills' opbouwen, en dus evenzo succes hebben.

Probleem van Pua is dat de mensen gaan geloven dat het door de regeltjes komt in plaats van ervaring en zelfvertrouwen.
Vooral bij het laatste ben ik het volledig met je eens. Dat is het gevaar van pua en kan zwaar terug vuren op je innerlijk.
pi_99023531
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eens met wat?? Ik zeg wat er gebeurd is, en dan krijg ik te horen dat het niet waar is enzo, terwijl ik zelf toch diegene ben die het had meegemaakt.
Jij doet het zelf ook. Als iemand hier aangeeft dat jouw verhaaltjes niet altijd opgaan blijf je net zo hard door blaten als daarvoor want het is natuurlijk onmogelijk dat dit het geval is, ook al hebben anderen het wel anders meegemaakt.
pi_99023596
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwelijk advies om vrouwen te versieren is vaak verkeerd. Meestal zeggen ze dat je cadeau's moet geven om te laten zien dat je iemand leuk vind enzo. Ze zeggen meestal dat je lief moet zijn enzo, maar lief zijn heeft niets met aantrekkelijkheid te maken. Voor een vriendschap kan je ook lief zijn. Als je zo goed weet wat ze willen, waarom heb je dan nog geen relatie als je dat wilt?

Dat ik het uit een boekje heb, is weer een valse beschuldiging, dit is al de zoveelste keer dat je de verkeerde conclusie trekt en weer iets verzint :W
Zie jij hier ooit het advies staan van vrouwen dat er cadeautjes gekocht moeten worden? Nee.
Er is zo vaak gezegd dat aantrekkingskracht en uitstraling belangrijk is.
Jij komt net een half jaartje kijken met jouw methodes, die zijn echt niet heilig en foolproof hoor.
pi_99023691
Ik ben toch echt een vrouw hoor }:| En je blaat gewoon wat }:|
  maandag 4 juli 2011 @ 15:36:20 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99023747
quote:
3s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ga es ergens anders spelen rottig stuk waterbewoner :').
hey, je plaatste 8-) als PI, dat betekent dat je zoiets hebt van kom op flame me maar :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99023748
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen newbie114 is de enige die recent een probleem heeft gepost. Verder moet je eerst goed zijn met alle vrouwen, voordat je diegene uit kiest die je echt leuk vind. Anders is het alsof je in 1 keer in een racewagen gaat stappen, dat gaat dan flink mis. Anders komen ze straks "de perfecte ware" tegen, en verpesten ze het.
Verklaar dan dat er best veel mensen al jaren samen zijn terwijl ze daarvoor amper ervaring hadden? Vooral dat goed zijn met alle vrouwen is natuurlijk onzin, het is onmogelijk dat iedereen je mag en er zijn teveel verschillen per persoon daarvoor.
pi_99023774
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij doet het zelf ook. Als iemand hier aangeeft dat jouw verhaaltjes niet altijd opgaan blijf je net zo hard door blaten als daarvoor want het is natuurlijk onmogelijk dat dit het geval is, ook al hebben anderen het wel anders meegemaakt.
Feit is dat ik de meeste dingen in de praktijk heb getoetst toen ik net begon. Vandaar dat ik weet waar ik het over heb. Daarmee bedoel ik dus dat ik 3 dagen per week uit ging, 50 vrouwen per week had ontmoet. Verder ben ik 27, heloef is dacht ik pas 17 ofzo, komt net van de middelbare school en moet bij wijze van spreken zijn eerste echte relatie nog krijgen. Ervaring is hierbij belangrijk.
pi_99023858
Dit is niet meer arrogantie dit is grootheidswaanzin ....... Oh ja je bent 27 dus je weet hoe alles gaat op gebied van versieren.
pi_99023882
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Feit is dat ik de meeste dingen in de praktijk heb getoetst toen ik net begon. Vandaar dat ik weet waar ik het over heb. Daarmee bedoel ik dus dat ik 3 dagen per week uit ging, 50 vrouwen per week had ontmoet. Verder ben ik 27, heloef is dacht ik pas 17 ofzo, komt net van de middelbare school en moet bij wijze van spreken zijn eerste echte relatie nog krijgen. Ervaring is hierbij belangrijk.
Feit is dat jij zo overkomt als een enorme blaaskaak die hier even lekker hoog van de toren komt blazen. Maar jij versiert dus voornamelijk in de discotheek, daar komt sowieso al niet een dwarsdoorsnede van de vrouwelijk bevolking waardoor jij eigenlijk helemaal niet zo geweldig goed weet waar je het over hebt. Sowieso ben jij meer een manwhore die even komt vertellen hoe je zoveel mogelijk kan neuken en jij hier eigenlijk niet op je plaats bent aangezien men hier doorgaan niet op zoek is naar dat soort 'relaties'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 15:40:22 ]
pi_99023909
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Verklaar dan dat er best veel mensen al jaren samen zijn terwijl ze daarvoor amper ervaring hadden? Vooral dat goed zijn met alle vrouwen is natuurlijk onzin, het is onmogelijk dat iedereen je mag en er zijn teveel verschillen per persoon daarvoor.
Dat is zeer simpel, en ik was er ook zo een. Je kan verliefd worden op het feit dat je een relatie hebt, niet perse meer op de persoon zelf waarop je verliefd was. Het voelt vertrouwt aan waardoor je niets anders wilt. Daarom blijven de "eerste liefdes" meestal het langst in iemands hoofd hangen.
pi_99023944
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is niet meer arrogantie dit is grootheidswaanzin ....... Oh ja je bent 27 dus je weet hoe alles gaat op gebied van versieren.
Met wel 6 hele maanden "ervaring". :')

En verder...

pi_99023950
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is zeer simpel, en ik was er ook zo een. Je kan verliefd worden op het feit dat je een relatie hebt, niet perse meer op de persoon zelf waarop je verliefd was. Het voelt vertrouwt aan waardoor je niets anders wilt. Daarom blijven de "eerste liefdes" meestal het langst in iemands hoofd hangen.
Je ontkracht dus bij deze je punt dat je eerst goed moet worden met alle vrouwen en erg veel ervaring moet opdoen voordat je een relatie kan krijgen met iemand die echt leuk is. ^O^
  maandag 4 juli 2011 @ 15:41:37 #186
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99023971
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:

[..]

En verder...

[ afbeelding ]
Dat is een goed teken, met 6 maanden is er zelfs nog hoop voor jou :P
pi_99024041
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dat is een goed teken, met 6 maanden is er zelfs nog hoop voor jou :P
Ja inderdaad, ik heb altijd al willen weten hoe je makkelijk versiert en een relatie krijgt. ;(
pi_99024052
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Feit is dat jij zo overkomt als een enorme blaaskaak die hier even lekker hoog van de toren komt blazen. Maar jij versiert dus voornamelijk in de discotheek, daar komt sowieso al niet een dwarsdoorsnede van de vrouwelijk bevolking waardoor jij eigenlijk helemaal niet zo geweldig goed weet waar je het over hebt. Sowieso ben jij meer een manwhore die even komt vertellen hoe je zoveel mogelijk kan neuken en jij hier eigenlijk niet op je plaats bent aangezien men hier doorgaan niet op zoek is naar dat soort 'relaties'.
Denk je dat ik geen relaties heb gehad in die periode's? Ik ontmoet ook vrouwen puur voor de gezelligheid en voor de lol. Verder ontmoet ik ook vrouwen op andere plekken. Valse beschuldigingen weer.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:43:58 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99024061
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uhm? Waar geef ik precies aan dat ik een relatie wil dan? En ik heb ook nooit gezegt lief te moeten zijn of cadeau's moet geven?

Ik ben van mening dat het wel handig kan zijn om te weten wat vrouwen zelf wel of niet willen. Of hoe zij graag versierd willen worden. Want dat is heel erg vrouw afhankelijk. Of wat een man zeker wel en niet moet doen.

quote:
Oh de pua regels die je keer op keer dumpt heb jij zelf geschreven? Sterker nog, het hele pua concept heb jij zelf geschreven?
pi_99024065
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:

[..]

En verder...

[ afbeelding ]
Valse beschuldiging, ik was vanaf toen beter geworden.
pi_99024097
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Kloontje van Socios toevallig? :')
pi_99024104
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk je dat ik geen relaties heb gehad in die periode's? Ik ontmoet ook vrouwen puur voor de gezelligheid en voor de lol. Verder ontmoet ik ook vrouwen op andere plekken. Valse beschuldigingen weer.
Ah jij hebt dus meerdere relaties gehad in een half jaartje, waarom gingen die zo snel weer over dan?
En valse beschuldigingen, hoor wie het zegt. :')
  maandag 4 juli 2011 @ 15:45:25 #193
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99024120
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom moet je 'beter' worden als je daarvoor al enkele keren een relatie hebt gehad. Ik ben het eens met ook_gek dat het alleen maar gaat om een stukje ego...
pi_99024136
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je ontkracht dus bij deze je punt dat je eerst goed moet worden met alle vrouwen en erg veel ervaring moet opdoen voordat je een relatie kan krijgen met iemand die echt leuk is. ^O^
Nee, maar dat maakt de kans veel en veel groter. Dit zwart-wit-hokjes denken moet echt afgelopen zijn hier.
pi_99024157
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:45 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Waarom moet je 'beter' worden als je daarvoor al enkele keren een relatie hebt gehad. Ik ben het eens met ook_gek dat het alleen maar gaat om een stukje ego...
Omdat ik in principe nu veel meer keus heb dan vroeger. Dat wil toch iedereen?
pi_99024169
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, maar dat maakt de kans veel en veel groter. Dit zwart-wit-hokjes denken moet echt afgelopen zijn hier.
Jij bent degene die vanaf post 1 in deze reeks erg zwart-wit aan het denken en praten is. Misschien eerst maar eens zorgen dat je er zelf mee ophoudt dus.
pi_99024186
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah jij hebt dus meerdere relaties gehad in een half jaartje, waarom gingen die zo snel weer over dan?
En valse beschuldigingen, hoor wie het zegt. :')
Twee, omdat ik eventjes nog niet wil vastzitten.
pi_99024194
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
Oh, en eerst beweerde je nog dat je alle vrouwen kunt krijgen.
pi_99024212
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Veel mensen hier willen om te beginnen eerst het idee hebben dat ze überhaupt wel een keuze hebben. Dit is dus niet het juiste topic voor jou.
pi_99024228
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Twee, omdat ik eventjes nog niet wil vastzitten.
Twee vaste relaties in een half jaar tijd, die duurde dus maar een paar maanden per stuk. Wow ik ben echt onder de indruk van je skills nu. Niet.
pi_99024246
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Veel mensen hier willen om te beginnen eerst het idee hebben dat ze überhaupt wel een keuze hebben. Dit is dus niet het juiste topic voor jou.
Je kunt lullen als brugman, maar dat snapt die autitistische droeftoeter toch niet. :')
pi_99024286
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij bent degene die vanaf post 1 in deze reeks erg zwart-wit aan het denken en praten is. Misschien eerst maar eens zorgen dat je er zelf mee ophoudt dus.
Nee, mijn denkwijze is heel gekleurd. Het gaat over jezelf opbouwen door jezelf te accepteren wie je bent, en de dingen te doen die je leuk vind. Wat andere mensen doen is heel zwart wit, die zeggen: Neem mooie schoenen, nee dat moet je niet doen, dat wel.

Wat ik zeg is het volgende: Met versieren is het belangrijk om gewoon jezelf te zijn, zelfverzekerd (ECHT zelfverzekerd van binnen, geen nep gedoe) en het gezellig te hebben.

Maar dan word ik beschuldigd van pua _O-
pi_99024288
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Je kunt lullen als brugman, maar dat snapt die autitistische droeftoeter toch niet. :')
Klopt, maar fantasie heeft hij tenminste nog wel.
pi_99024358
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Klopt, maar fantasie heeft hij tenminste nog wel.
Dat hebben autisten wel vaker. Dat ze leven in hun eigen fantasiewereldje en zo. En het heilig geloven. :')
pi_99024366
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, mijn denkwijze is heel gekleurd. Het gaat over jezelf opbouwen door jezelf te accepteren wie je bent, en de dingen te doen die je leuk vind. Wat andere mensen doen is heel zwart wit, die zeggen: Neem mooie schoenen, nee dat moet je niet doen, dat wel.

Wat ik zeg is het volgende: Met versieren is het belangrijk om gewoon jezelf te zijn, zelfverzekerd (ECHT zelfverzekerd van binnen, geen nep gedoe) en het gezellig te hebben.

Wij zeggen hier helemaal niet dat je bepaalde schoenen moet kopen omdat die de sleutel tot succes zijn, hoe kom je daar nou weer bij? Wij zeggen trouwens ook dat het belangrijk is om zelfverzekerder te worden. Ga maar ergens anders spelen met je verhaaltjes jochie.

Nep gedoe werkt trouwens vaak prima, maar het is niet aan te raden omdat het niet goed vol te houden is voor de lange termijn. Dat blijkt maar weer uit jouw enkel kortstondige relaties sinds jij zo'n versiermeester geworden bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 15:53:41 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 15:53:01 #206
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99024417
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je het niet over pua hebt moet je ook niet gaan rondstrooien met je kiss closen en f-closen in de lift, zeker niet in een topic voor mensen die daar helemaal niks aan hebben.
pi_99024569
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wij zeggen hier helemaal niet dat je bepaalde schoenen moet kopen omdat die de sleutel tot succes zijn, hoe kom je daar nou weer bij? Wij zeggen trouwens ook dat het belangrijk is om zelfverzekerder te worden. Ga maar ergens anders spelen met je verhaaltjes jochie.
Een paar delen terug werden er nog plaatjes van schoenen gepost :') Dit is gewoon een trolltopic geworden inplaats van nuttige informatie over vrouwen versieren en te delen wat er gebeurd is.

Hierbij mijn bijdrage voor vandaag:

Als er een vrouw op je af komt, en je geeft haar een hand, geef dan niet een te slappe hand. Dit is een tijdelijke oplossing uiteraard, maar je moet voor jezelf nagaan waarom je haar een slappe hand geeft. Dit kan terug te brengen zijn door iets wat je meegemaakt hebt, of gewoon angst voor afwijzing.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:57:48 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99024594
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iets inhoudelijks was duidelijk te veel gevraagd he? :')
C'est la vie
pi_99024638
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je het niet over pua hebt moet je ook niet gaan rondstrooien met je kiss closen en f-closen in de lift, zeker niet in een topic voor mensen die daar helemaal niks aan hebben.
De pua termen maken het voor mij grappig en leuk. Mensen moeten het versieren van vrouwen leuk vinden, voordat ze er beter in worden. Het is belangrijk om plezier te hebben in de interactie met een vrouw. (Hier komt het woordje plezier weer terug).
pi_99024654
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
Iets inhoudelijks was duidelijk te veel gevraagd he? :')
Dat staat dan ook niet voorgekauwd in zo'n boekje he. :7
  maandag 4 juli 2011 @ 15:59:24 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99024666
Echt ongekend dat hij gewoon door gaat met zijn bijdragen :D
pi_99024714
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een paar delen terug werden er nog plaatjes van schoenen gepost :') Dit is gewoon een trolltopic geworden inplaats van nuttige informatie over vrouwen versieren en te delen wat er gebeurd is.

Hierbij mijn bijdrage voor vandaag:

Als er een vrouw op je af komt, en je geeft haar een hand, geef dan niet een te slappe hand. Dit is een tijdelijke oplossing uiteraard, maar je moet voor jezelf nagaan waarom je haar een slappe hand geeft. Dit kan terug te brengen zijn door iets wat je meegemaakt hebt, of gewoon angst voor afwijzing.
Ohnee een keer worden er plaatjes van schoenen gepost en er wordt gepraat over persoonlijke voorkeur, iets dood-normaals en jij beweert meteen dat het hele topic enkel daarover gaat. Anders leer je eerst even hoe je begrijpend moet lezen voordat je weer onzin komt uitkramen.

Je moet trouwens niemand een slappe hand geven, dat lijkt me vrij logisch. Het valt ook echt niemand op als jij een stevigere hand geeft als je de vorige keer iemand anders nog een slap handje gaf. En hard knijpen is ook uit den boze.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:00:50 #213
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99024731
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De pua termen maken het voor mij grappig en leuk. Mensen moeten het versieren van vrouwen leuk vinden, voordat ze er beter in worden. Het is belangrijk om plezier te hebben in de interactie met een vrouw. (Hier komt het woordje plezier weer terug).
Voorzover het nog niet duidelijk was hebben de meeste mensen daar niks mee. Dat is ook de reden dat de pua topics voor geen meter lopen...
  maandag 4 juli 2011 @ 16:01:13 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99024748
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In het begin was je nog aan het verkondigen dat je alle vrouwen kan versieren met dank aan de pua regels.

En nu is de pua grappig?
pi_99024797
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ohnee een keer worden er plaatjes van schoenen gepost en er wordt gepraat over persoonlijke voorkeur, iets dood-normaals en jij beweert meteen dat het hele topic enkel daarover gaat. Anders leer je eerst even hoe je begrijpend moet lezen voordat je weer onzin komt uitkramen.

Je moet trouwens niemand een slappe hand geven, dat lijkt me vrij logisch. Het valt ook echt niemand op als jij een stevigere hand geeft als je de vorige keer iemand anders nog een slap handje gaf. En hard knijpen is ook uit den boze.
Er werd anders wel gezegt hoe je indruk moest maken op vrouwen met kleding, mensen dachten serieus dat dat de sleutel was tot succes :W

Logisch ja, maar een hoop jongens doen het wel!
  maandag 4 juli 2011 @ 16:03:17 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99024813
quote:

[..]

je kan ook gewoon uit het topic optiefen... of anders gezegd, gewoon wegblijven :), je posts worden vanaf nu gewoon gedelete :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_99024846
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er werd anders wel gezegt hoe je indruk moest maken op vrouwen met kleding, mensen dachten serieus dat dat de sleutel was tot succes :W

Logisch ja, maar een hoop jongens doen het wel!
Waar werd dan gezegd dat dit de sleutel tot succes is? Nergens hè, nee dat dacht ik al.
Sowieso is er niets mis met je goed kleden.
pi_99024864
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef Re het volgende:

[..]

je kan ook gewoon uit het topic optiefen... of anders gezegd, gewoon wegblijven :), je posts worden vanaf nu gewoon gedelete :)
^O^

Dankje. :D
pi_99024879
quote:
O+
  maandag 4 juli 2011 @ 16:05:34 #220
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99024890
quote:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 4 juli 2011 @ 16:06:18 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99024914
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:

Sterker nog er is een heel leuk verhaal geschreven wat je uit een handruk kan halen.

Als je een hand geeft met jou hand boven stel jij je dominand op. Is jou hand onder dan stel jij je onderdanig op.

Geef je hand vertikaal zo gezegt ben je neutraal.

Stel jij krijgt een dominante hand terwijl jij dominamt wilt overkomen. Kan jij jou andere hand op die van de andere persoon leggen. Dat ben jij weer dominant.

Is wel geinig om er eens op te letteb met een hand geven.

Ke zult zien dat iedereen weer onbewust een andere hand geven :D
  maandag 4 juli 2011 @ 16:07:25 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99024955
Wat zijn posts gedelete, maar wie moet mijn ego dan boosten? ;(
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:07:45 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99024963
quote:

[..]

Kusje!
  maandag 4 juli 2011 @ 16:08:56 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99025001
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Wat zijn posts gedelete, maar wie moet mijn ego dan boosten? ;(
Je bent fantastisch! :*
pi_99025017
quote:

[..]

Triest, ik ben een van de weinigen die een bijdrage leverd voor versiertips, zie nu ook over dat handje schudden. Succesverhalen mogen niet, terwijl zielige verhaaltjes wel mogen :')
  maandag 4 juli 2011 @ 16:09:51 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025043
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Triest, ik ben een van de weinigen die een bijdrage leverd voor versiertips, zie nu ook over dat handje schudden. Succesverhalen mogen niet, terwijl zielige verhaaltjes wel mogen :')
Waargebeurde succesverhalen zijn hier al gepost.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:10:46 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025072
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je bent fantastisch! :*
Ja niet op die manier. :')
Maar vergeleken vind ik mezelf een nog prettiger persoon. :Y
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:11:13 #228
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025092
Het lunchen ging goed (ja ik ben nu pas thuis)
  maandag 4 juli 2011 @ 16:11:26 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025100
Trouwens is bannen niet gewoon handiger? Dat posts deleten is zoveel werk.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:12:09 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025129
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd? Was je "droomvrouw" daarbij of niet?
C'est la vie
pi_99025142
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef Newbie114 het volgende:
Nou, vertel... :D
  maandag 4 juli 2011 @ 16:15:39 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99025268
quote:

[..]

het enige wat je bent is een infantiele stoorzender met waardeloze grammatica

dus nu is het gewoon genoeg geweest, doei tot later :W
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 juli 2011 @ 16:16:22 #233
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025294
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat is er allemaal gebeurd? Was je "droomvrouw" daarbij of niet?
Ja die was er, zat naar mij te lachen en betrapte ik er op dat ze naar me keek (kan ook dat ik me dat verbeeld maar zo leek het wel) maar ik was niet heel gezellig bezig (moest wespen bij mijn eten vandaan houden) en dus maar een beetje meegeluld met het gesprek. Er werd mij nog wel verteld dat de meisjes allemaal kei ongerust waren (vond ik dan wel leuk om te horen, dat ze zich zorgen maken over iemand zo onbelangrijk als ik). Daarna zijn de jongens een ijsje gaan eten bij de Italiaan en gingen de wijven schoenen kopen. Vanavond nog een kansje op de klassenbbq met zwembad *)
  maandag 4 juli 2011 @ 16:16:24 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025295
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:13 schreef firefly3 het volgende:
Waarom mij bannen en verwijderen? Ik scheld niemand uit, al word ik vaak genoeg wel uitgescholden. Ongelooflijk hoeveel mensen boos kunnen worden om niets.
Je scheldt niet nee, maar de kans dat types als MLIG jouw ideologie gaan overnemen omdat ze onzeker en wanhopig zijn is groot. En we zijn er allemaal hier wel zo'n beetje dat 80% wat je zegt onzin en de rest wel klopt maar allang is voorbij gekomen.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:17:34 #235
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025350
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Je scheldt niet nee, maar de kans dat types als MLIG jouw ideologie gaan overnemen omdat ze onzeker en wanhopig zijn is groot. En we zijn er allemaal hier wel zo'n beetje dat 80% wat je zegt onzin en de rest wel klopt maar allang is voorbij gekomen.
Hij heeft me vanochtend wel geholpen met mijn nervositeit voor de lunch :P
  maandag 4 juli 2011 @ 16:17:36 #236
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99025352
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vanavond nog een kansje op de klassenbbq met zwembad *)
Hup, grijp je kans! Ben benieuwd naar de uitkomst.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:17:58 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025362
quote:

[..]

Ja die was er, zat naar mij te lachen en betrapte ik er op dat ze naar me keek (kan ook dat ik me dat verbeeld maar zo leek het wel) maar ik was niet heel gezellig bezig (moest wespen bij mijn eten vandaan houden) en dus maar een beetje meegeluld met het gesprek. Er werd mij nog wel verteld dat de meisjes allemaal kei ongerust waren (vond ik dan wel leuk om te horen, dat ze zich zorgen maken over iemand zo onbelangrijk als ik). Daarna zijn de jongens een ijsje gaan eten bij de Italiaan en gingen de wijven schoenen kopen. Vanavond nog een kansje op de klassenbbq met zwembad *)
Ah leuk ze maakt zich tenminste ongerust over je en ze kijkt naar je, ik voel wat aankomen. :7

En zo onbelangrijk ben je niet hoor. :*
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:18:33 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025383
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hij heeft me vanochtend wel geholpen met mijn nervositeit voor de lunch :P
Af en toe zegt wel wat zinnigs hoor, maar over het algemeen is ie gewoon heel vervelend bezig.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:18:35 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99025384
quote:

[..]

Even het handje schudden verhaal met bron er bij.

http://www.commercielecommunicatie.nl/?p=37

Is gewoon leuk om eens op te letten. Meer niet, ik hecht er weinig waarde aan.
pi_99025388
quote:

[..]

Nou dat viel mee toch.
Ik zou ze alleen geen wijven noemen als je kans wil blijven maken. :P
pi_99025426
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt denk ik dat het voor MLIG goed zou zijn. Vooral de tips om te reizen, te sporten en een positiever kijk te krijgen op het leven. Eerst moet je blij kunnen zijn zonder vrouw. Een vrouw moet niet je leven worden, maar kan wel een mooi puzzelstukje zijn :)
  maandag 4 juli 2011 @ 16:19:57 #242
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025433
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hup, grijp je kans! Ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik ook. Er is geen plaatsje om apart te gaan zitten (als test, ga even mee daarnaartoe daar is het niet zo druk, als ze dan ja zegt vind ze me wss wel leuk want dat snapt ze denk ik wel :P) maar moet goed komen (hoop ik)
pi_99025436
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijven kan prima, alleen niet in hun bij zijn.
Dat is mijn punt ook slimpie. :P
  maandag 4 juli 2011 @ 16:20:54 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025481
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt denk ik dat het voor MLIG goed zou zijn. Vooral de tips om te reizen, te sporten en een positiever kijk te krijgen op het leven. Eerst moet je blij kunnen zijn zonder vrouw. Een vrouw moet niet je leven worden, maar kan wel een mooi puzzelstukje zijn :)
Daar heb je gelijk in, dat is nou die 20% als je het daar nou gewoon bij houdt.
C'est la vie
pi_99025502
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
Wijven kan prima, alleen niet in hun bij zijn.
Een beetje gentleman noemt ze meisjes of dames. Wijven klinkt zo tokkie. :+
  maandag 4 juli 2011 @ 16:22:59 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99025574
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zeg het niet, wij jong volk hebben het over chickies en meisjes. :P
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:23:50 #247
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025605
quote:

[..]

Sorry hoor :P
  maandag 4 juli 2011 @ 16:24:27 #248
118585 Crutch
pi_99025626
quote:

[..]

Vrouwen ook goed? :P
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 16:24:48 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99025640
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor de eerste indruk vind ik het wel belangrijk en sollicitaties. Bedankt voor de bron.
Toch niet zo kansloos verhaaltje over handen he ;)

De vraag is alleen hoeveel waarde je er aan moet hechten. Ik ken zaken mensen die er op letten. Maar ken er ook genoeg die niet eens van dat hele verhaal weten :D
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 16:24:55 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99025642
Meis of meiske, maar ja ik ben dan ook Brabants.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:25:31 #251
118585 Crutch
pi_99025668
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Belgen: poppemieke. :')
Je moeder is een hamster
pi_99025789
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Als jij het bij die 20% houdt heb je van hun heus geen last.
Dat dacht ik ook, maar toen ik over innerlijk en positief zijn sprak, kreeg ik een betoog naar me toe geslingerd en in een hokje geplaatst.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:29:27 #253
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025804
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook als ze er bij zijn noem ik ze meisje of meis of chickies *)
  maandag 4 juli 2011 @ 16:30:13 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99025838
Damn vanavond zwemmen ook, en mijn benen zijn lelijk gelukkig bedekt mijn bermuda het grootste deel :P
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 16:30:31 #255
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99025849
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ook als ze er bij zijn noem ik ze meisje of meis of chickies *)
Mejuffrouw: meis
Kindje: meiske
Chickies: :N
  maandag 4 juli 2011 @ 16:31:34 #256
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99025901
SVP niet meer reageren op firefly3, dat maakt het verwijderen zo lastig.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:34:18 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026007
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Begrepen baas.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:34:58 #258
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026033
quote:

[..]

Een vrouw wijf noemen :')

Echt nog nooit gedaan, vind het ook een beetje respectloos.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:35:25 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026047
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Mejuffrouw: meis
Kindje: meiske
Chickies: :N
Meis :{
Meiske :{

Chickies :)
Meisjes :Y
Meid :Y
C'est la vie
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 16:35:29 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99026054
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei, iemand de moker op zijn peniskoker gehad?
  maandag 4 juli 2011 @ 16:35:46 #261
118585 Crutch
pi_99026065
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef Newbie114 het volgende:
Damn vanavond zwemmen ook, en mijn benen zijn lelijk gelukkig bedekt mijn bermuda het grootste deel :P
Jij gaat zwemmen met een broek tot over je knieën?
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 16:36:06 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026087
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kan prima. _O-
C'est la vie
pi_99026094
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Meis :{
Meiske :{

Chickies :)
Meisjes :Y
Meid :Y
Chickies. :{
  maandag 4 juli 2011 @ 16:37:07 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026126
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Chickies. :{
Hij is ook maar 16 he ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 16:37:20 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026136
Ik kom uit de stad mensen daar is het algemeen geaccepteerd, daarnaast ben ik 17 he.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:37:37 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026146
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hij is ook maar 16 he ;)
17 :{
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:38:34 #267
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99026182
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tot mijn knieën dan... Best een vette met bloemen ensjoow :P
  maandag 4 juli 2011 @ 16:39:49 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026228
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef heloef het volgende:

[..]

17 :{
Die paar maanden! :6

Gewoon meid is het hier.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:40:08 #269
118585 Crutch
pi_99026238
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ach ja, alles is beter dan een Speedo. :')
Je moeder is een hamster
  maandag 4 juli 2011 @ 16:40:28 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026247
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ah bloemetjes :P
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:41:31 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026288
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ach ja, alles is beter dan een Speedo. :')
Dat sowieso.
Ik besef me nu dat ik al 4 jaar geen zwembroek heb gekocht. _O-
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:41:57 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026308
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die paar maanden! :6

Gewoon meid is het hier.
Dat scheelt heul veel. :6
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:43:18 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026356
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat scheelt heul veel. :6
:{w

Alleen pubers zeggen chickie.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:44:06 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026384
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

:{w

Alleen pubers zeggen chickie.
Het hoor gewoon bij de jonge generatie ja. :6
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:44:31 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026400
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Het hoor gewoon bij de jonge generatie ja. :6
Ja dat zal het zijn :+
Maakt het niet minder :')
  maandag 4 juli 2011 @ 16:47:58 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026531
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn :+
Maakt het niet minder :')
Daar over klagen is :')
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:49:36 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026582
quote:
16s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom, vind het nou niet echt stijlvol om een leuke meid/vrouw, chickie te noemen.
pi_99026615
quote:
16s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Chickie / boii

:')
Ron Paul 2012
  maandag 4 juli 2011 @ 16:51:54 #279
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99026683
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Oei, iemand de moker op zijn peniskoker gehad?
Jap.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:52:28 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026699
Jullie zijn volwassen komen uit een andere tijd dus jullie vinden het niks. Laten we het daar nou gewoon op houden.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:52:52 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99026718
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah bloemetjes :P
Bloemen zijn ok!

Heb ze op me overhemd zitten :D
  maandag 4 juli 2011 @ 16:53:10 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026731
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bloemen zijn ok!

C'est la vie
pi_99026757
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
Jullie zijn volwassen komen uit een andere tijd dus jullie vinden het niks. Laten we het daar nou gewoon op houden.
Ik vond het op de basisschool stoer om in het Turks te schelden.
Ron Paul 2012
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:11 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026780
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik vond het op de basisschool stoer om in het Turks te schelden.
Mijn username is een Arabisch scheldwoord dus wat dat betreft. :')
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:28 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99026797
quote:
Is dit nou wat ze noemen een genaratie kloof :D
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:37 #286
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99026806
quote:
Wat heeft dat er nou mee te maken :(
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:43 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026812
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juistem
C'est la vie
pi_99026815
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
Mijn username is een Arabisch scheldwoord dus wat dat betreft. :')
Turken spreken echter Turks, niet Arabisch. :+
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 16:54:53 #289
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99026826
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Jap.
Vast terecht.

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bloemen zijn ok!

Ik heb ook een paar overhemden met als patroon hele kleine bloemetjes. Staat wel olijk.
Bloemen a la bloemetjesgordijn of hawai-patroon dan weer niet.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:55:50 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026876
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Turken spreken echter Turks, niet Arabisch. :+
Weet ik maar ik schold daar vroeger dus mee. :')
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:56:34 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99026911
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken :(
Alles:
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

C'est la vie
pi_99026920
quote:
Dat deden ze 25 jaar geleden ook al: "ey fawaka, check die sma's.. tranga chicka's jeweetz".
  maandag 4 juli 2011 @ 16:58:27 #293
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99027001
Hopen dat mijn witte driekwartsbroek ook schoon is, ga ik in het wit en met witte slippers naar deesj poolparty *) dan nog beslissen of ik daarin zwem of mijn zwembroek meeneem ...
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 16:58:40 #294
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99027008
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat deden ze 25 jaar geleden ook al: "ey fawaka, check die sma's.. tranga chicka's jeweetz".
Ik was 25 jaar geleden als een baas op mijn driewieler. Maar zo rol ik.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:58:45 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99027013
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Verschil was toen namen de Hollanders het nog niet over.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 16:59:20 #296
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99027043
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Zoek even op cirlce of gentlemen kan je plaatjes zien ;)

Ieder zo zijn smaak. Maar tot nu toe alleen maar goede reacties als van ook_gek is altijd goed gekleed.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:00:02 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99027080
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoek even op cirlce of gentlemen kan je plaatjes zien ;)

Ieder zo zijn smaak. Maar tot nu toe alleen maar goede reacties als van ook_gek is altijd goed gekleed.
Hoeft niet altijd lelijk te zijn denk ik. Maar de mannen die ik er meestal in zie zien er niet uit.
C'est la vie
  maandag 4 juli 2011 @ 17:01:04 #298
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99027119
Deo of Axe eau de toilette?
pi_99027135
Was verwijderd :S

Vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Daarom hebben mannen vaak problemen met het rationaliseren van haar gedrag.

Vrouwen houden van het gevoel dat je hun geeft. Daarom werken kado's, geld, geurtjes en mooie kleding niet, het wekt geen gevoel op. (behalve blijheid voor golddiggers, een erg klein percentage vrouwen, maar die wil je toch niet kiezen).
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 17:01:57 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99027159
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
Old spice!
pi_99027160
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
Waar jij je het beste bij voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')