LAter dudequote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Trashcanman het volgende:
Misschien morgen. Sesamstraat is al een tijdje geleden afgelopen dus ik ga vlak.
Trustequote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Trashcanman het volgende:
Misschien morgen. Sesamstraat is al een tijdje geleden afgelopen dus ik ga vlak.
nog even snel danquote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne staat bv op mijn rug van schouder tot schouder en als ik een tanktop aan heb zie je net de vleugels er langs komen. Dus dan ben ik wel benieuwd wat voor werk hij inderdaad doet.
Of misschien wil hij tattoo op zijn bovenarm ofso?
Inderdaad, maar ik ga gelukkig de gaming industry in dus dat komt goedquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
nog even snel dan
Als tats op de werkvloer een heikel punt is zal de baas het vast ook niet waarderen wanneer je in een tanktop aan komt waaien.
Nee. Erger: onderwijs.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je werk op een kantoor met een no clothes policy??
Ik ook. Hele weekend geweest vuilniskanman?quote:
Live vanaf de plee op mijn werk wens ik jullie alvast een goede middag toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ook. Hele weekend geweest vuilniskanman?
En een goedemorgen trouwens.Zo maar aan het werk, over 5 minuten de deur uit..
Even een lekker nummer om de ochtend mee te starten:
Hehehehehe nou lekker dan, waar je vandaan correspondeertquote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Live vanaf de plee op mijn werk wens ik jullie alvast een goede middag toe.
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 12:57 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hehehehehe nou lekker dan, waar je vandaan correspondeert
Zou bij iemand wat gaan eten, maar die blijkt niet eens in de stad te zijn dus dat plan gaat niet doorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Erm nu even chillen. De hele dag (hard) gewerktquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Boeiend. Intronaut is gaaf.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Intronaut misschien niet metal genoeg voor de mainstream metalheads.![]()
even luisterenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Intronaut misschien niet metal genoeg voor de mainstream metalheads.![]()
Ik was mijn zonden aan het overdenken. Dat doe ik 2 keer per jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
even luisteren
EDIT:
Vind 't wel OK
Nog een EDIT:
Jongens... Jullie zijn veel te stil
Op een maandag... Van alle mogelijke dagen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was mijn zonden aan het overdenken. Dat doe ik 2 keer per jaar.
Oh dat klinkt spannendquote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
Tjah ik ga zo naar gitaarles, MAAR
ik ga deze week Hearts Burst Into Fire helemaal coveren en opnemen en dat op youtube zetten.
Dus EXPECT THE UNEXPECTED.
Mogen semi-homo's naar de kerk dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was mijn zonden aan het overdenken. Dat doe ik 2 keer per jaar.
quote:
Al klaarquote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Op een maandag... Van alle mogelijke dagen?
Neither do Iquote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al klaarhet is zonden om aan je zonden te denken. Bovendien geloof ik niet in sprookjes die vertellen over zondig leven.
Dat komt door de kerk dat ik semi-homo ben. Meneer pastoor vond dat ik een lekker kontje had en kon daar dus niet vanaf blijven.quote:
Z'n kopje gaat dan inderdaad ergens in gok ik zoquote:Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inkoppertje
waarschijnlijk gaat hij de priester even bijwerken.
Nahhquote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef Forskneck het volgende:
[..]
woow, zo'n nummer kunnen ze best halveren vind ik
Jeuzes, wat een baas is die Hetfield daar ook weer.quote:
Gefeli, wat voor stage doe je nu?quote:
Wel vetquote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef RoW_0 het volgende:
Dank dank! Oh gewoon als netwerkbeheerder in Arnheim!Ik begin eind augustus pas.
Ja ik studeer zelf, International Game Architecture And Design: Indie Game Development.quote:
Waarom ga je dan stage lopen als Netwerkbeheerder als je een ict studie doet?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik word gek als ik codes zie. maar ik vind ICT eigenlijk ook niks.
Nicequote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik studeer zelf, International Game Architecture And Design: Indie Game Development.
Dus hou me bezig met flash games, telefoon apps, iPad apps en al die shizzle.
dus heb wel een voorliefde voor nerderige shit inclusief netwerk beheerder
wrom vind je het niks ?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik word gek als ik codes zie. maar ik vind ICT eigenlijk ook niks.
Yup inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ongelofelijk tof nummer. Die hele plaat is te gek trouwens.
Dat klinkt wel leukquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik studeer zelf, International Game Architecture And Design: Indie Game Development.
Dus hou me bezig met flash games, telefoon apps, iPad apps en al die shizzle...
Klinkt wel interessant inderdaad. Alleen niet mijn ding om te doen denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Edit:
Trouwens...
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef MixedEmotions het volgende:
@ stefanhaan : Hier had je 't gister over toch?
Zal 'm ff luisteren...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Forskneck het volgende:
Nog mensen hier die Toxic Holocaust kunnen waarderen?
Lang niet gezien...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=83c8cd3aed
2:09 voor ware woorden.
Oh raar, bij mij niet hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Zal 'm ff luisteren...
Edit: klinkt goed alleen filmpje loopt steeds vast...
Bij mij doet ie et ook perfectquote:
Ik zal m straks nog een keer proberen...quote:
Netwerkbeheerders zijn ook raarquote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nice
Ik ga beginnen met Technische Informatica eind augustus
[..]
wrom vind je het niks ?
Rotterdamquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Netwerkbeheerders zijn ook raar.
Waar ga je dat studeren? Delft? Enschede?
En waar is bij ons?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh jee.
Kom voor een bijbaan dan bij ons solliciteren, ok?.
Nice, lol. Ik vind Trivium wel tof. Binnenkort met In Flames in 013.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=83c8cd3aed
2:09 voor ware woorden.
Speaking of which...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef Vigil het volgende:
[..]
Nice, lol. Ik vind Trivium wel tof. Binnenkort met In Flames in 013.
Ja, vet! Vind van het nieuwe album dit nummer erg goed:quote:
Niemand om mee naar toe te gaan :/quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef Vigil het volgende:
[..]
Nice, lol. Ik vind Trivium wel tof. Binnenkort met In Flames in 013.
Ook niet?quote:
Ik vind alleen gaan naar een concert altijd echt matig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ook niet?
Alleen gaan geen optie?
Klinkt goedquote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef Vigil het volgende:
[..]
Ja, vet! Vind van het nieuwe album dit nummer erg goed:
Dat arch enemy lied is vet bruutquote:
RIP Peterquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Edit:
Trouwens...
Doe mij dan maar deze band. Of beter gezegd, haar. Om nom nom.quote:
The Agonistquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Vigil het volgende:
[..]
Doe mij dan maar deze band. Of beter gezegd, haar. Om nom nom.![]()
Maar AE is ook niet verkeerd hoor.
Klinkt goed !quote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef Vigil het volgende:
[..]
Ja, vet! Vind van het nieuwe album dit nummer erg goed:
Peter Steele overleed op m'n moeder's verjaardag... R I P Peter!quote:
Zo veel Trivium haters in je omgeving?quote:
Nee maar mijn maat i dunno, gaat amper naar concerten en de rest heeft allemaal geen tijd of weet ik etquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Vigil het volgende:
[..]
Zo veel Trivium haters in je omgeving?En inderdaad, alleen naar concerten gaan is ook weer zo wat. Al is het nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen natuurlijk.
Holy fuck, Opeth in 013! Die wil ik óók nog een keer zien. Dat wordt een dure november.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef MixedEmotions het volgende:
013 is een beetje ver voor mij. Sowieso als Opeth daar komt wil ik proberen er heen te gaan
Voordat ik ga slapen...
Mikael Akerfeldtquote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef MixedEmotions het volgende:
013 is een beetje ver voor mij. Sowieso als Opeth daar komt wil ik proberen er heen te gaan
Voordat ik ga slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |