quote:
Ja iedereen gaat slapen :/quote:
Ik ook zo, helaasquote:
Ik kan niet op mijn rug slapenquote:
Klote hè.... Dat had ik met m'n onderrug tattoo...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan niet op mijn rug slapen
dus ik stel het zo lang mogelijk uit
Nee laat het er heel dun op smeren, en ik kijk zoiezo uit geen strakke shirtsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:56 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Klote hè.... Dat had ik met m'n onderrug tattoo...
Maar je zei dat je er vaseline op doet... Niet te dik opsmeren hè?
En oppassen dat je nergens tegenaan botst
Ja het is even echt klote maar als ie helemaal af is, is 't echt gaafquote:Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee laat het er heel dun op smeren, en ik kijk zoiezo uit geen strakke shirtsen ik ga heel voorzichtig zitten
ja zoiets, alleen dan lichtelijk aangepastquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ja het is even echt klote maar als ie helemaal af is, is 't echt gaaf
Heb je een plaatje van hoe die er uiteindelijk uit gaat zien?
Ik wil een 3e.... *zucht*
Cool !quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja zoiets, alleen dan lichtelijk aangepast
[ afbeelding ]
Oké veel plezier morgenochtend dan ik ga lekker uit proberen te slapen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Cool !
Draken zijn gaaf
Maaruh... Ik ga ook maar 'ns m'n bed opzoeken... Morgen weer vroeg op helaas
Cool.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja zoiets, alleen dan lichtelijk aangepast
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké veel plezier morgenochtend dan ik ga lekker uit proberen te slapen.
trustteeeee
Ik wacht heel erg op de nieuwe Testamentquote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ontopic maar weer![]()
Komen er de komende tijd nog goeie albums uit?
Je werk op een kantoor met een no clothes policy??quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Cool.
Ergens zou ik er ook ooit wel een willen, maar met m'n werk ligt dat een beetje moeilijk...
Welkom in deze reeks.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Newbie114 het volgende:
Metal![]()
![]()
Nu naar Shinedown- Sin with a grin aan het luisteren.
Metallica is mijn favoriet, daarna toch rammstein.
Ik ken ze allemaal nietquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welkom in deze reeks.
Mijn favoriete bands zijn Entombed, Electric Wizard en Earth.
Mijne staat bv op mijn rug van schouder tot schouder en als ik een tanktop aan heb zie je net de vleugels er langs komen. Dus dan ben ik wel benieuwd wat voor werk hij inderdaad doet.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je werk op een kantoor met een no clothes policy??
Anders zie ik niet in waarom je geen tattoo op een goed bedekbare plaats kan laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |