Ik quote enkel een publiek forum, heb niets aangepast. Als je niet wil dat het op internet staat moet je het misschien niet op internet posten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je haalt nu die post weg, heb je nog een greintje fatsoen in je donder!
Zelfdestructie, in film, boek of in dit geval forum, fascineert mij. Ik heb helemaal niets persoonlijks tegen de beste burenhater.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Reya het volgende:
Vanwaar overigens uw interesse voor de zieleroerselen van betreffend persoon, heer Appel?
Zo is het wel mooi geweest, he.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Vies VUIL varken. Stuk stront dat je daar bent.
Dat is toch ook gewoon een publiek toegankelijk forum? Wat is er dan zo ziek aan om het hier te posten?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag op zijn minst om mijn post uit R&P te posten.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je haaltGVD dat ding nu weg of anders heb je een groot probleem.
Vies VUIL varken. Stuk stront dat je daar bent.
Zelfs al zou ik het willen, wat ik niet wil, dan kan ik het niet eens, mijn beste.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Ik ben onbekend met de daaromtrent vigerende norm.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind jij het normaal wat hij doet. Crossposten uit R&P. Hoe diep moet je zinken???
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.quote:
En als we elkaar gaan bedreigen op een forum heb je met mij een probleem. Nu kappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een probleem. Want dit laat ik niet passeren.
Stuk vuil dat je bent.
Wat, cross posten uit PUB?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.
Laat Rock_de_Braziliaan hierbuiten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.
Ik ben heel benieuwd naar het 'probleem' wat ik zou hebben van een door jouwzelf op een publiekelijk forum, wat dus ook netjes door Google gecached en gearchiveerd wordt, in een ander subforum te quoten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een probleem. Want dit laat ik niet passeren.
Stuk vuil dat je bent.
Er zijn grenzen. Dit is ZO laag. Hoe diep moet je in godsnaam zinken.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Friek_ het volgende:
EchtGaaf: adem in, adem uit. Tot tien tellen. Rust, kalmte.
Het staat gewoon openbaar, denk dan zelf na voordat je zoiets post. Je bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de posts.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Dit is ZO laag. Hoe diep moet je in godsnaam zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |