Verklaring B: ze is net zoals Val Kilmer in At First Sight en ziet het echt voor het eerst.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Andere collegas snappen meteen wat ik bedoel, deze kijkt elke keer alsof ze iets voor het eerst ziet
Standaar PIquote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Andere collegas snappen meteen wat ik bedoel, deze kijkt elke keer alsof ze iets voor het eerst ziet
probleem is dat ik zelf rommelig en nerveus word als iemand anders dat is. Dan heb ik het gevoel dat ik die ander maar tot last ben, terwijl ik gewoon met onduidelijkheden blijf zitten. Ik maak voor elke taak hier een stappenplan waar ik in t begin op terug kan vallen maar nu lukt dat niet omdat zij niet altijd uitlegt waarom iets zus of zo moet tenzij ik er heel expliciet naar vraag en zelfs dan krijg ik nog niet altijd een helder antwoord met als gevolg dat ik me dom voel omdat ik bepaalde dingen niet snapquote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien weet ze het zelf niet goed.
Dat weet ik wel, maar dan nogquote:
Ik wou het net typen. Misschien is het niet zo'n goed plan om over je werk te posten Vik.quote:
Andere collega vragen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Nouja, misschien niet over collega's. Het voelt onprettig om zo'n - in mijn ogen negatieve - opmerking te lezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou het net typen. Misschien is het niet zo'n goed plan om over je werk te posten Vik.
Het kwam wel erg veroordelend over, zoals je het zei, niet als een vraag. Ook vanwege die smiley erbij, maar daar hebben we het eerder al over gehad, misschien interpreteer ik die gewoon een stuk negatiever dan andere mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedoel helemaal niks negatiefs te zeggen over een collega als persoon maar dit doet zich voor, dan mag ik dat toch wel posten en om advies vragen?
Maar laat maar weer dan.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Iets heel anders: 2 van die Freya's zaten bij de tweede keer passen (en bandjes aantrekken etc.) toch goed.
Nou scuzy dan, XM, zo was het niet bedoeldquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het kwam wel erg veroordelend over, zoals je het zei, niet als een vraag. Ook vanwege die smiley erbij, maar daar hebben we het eerder al over gehad, misschien interpreteer ik die gewoon een stuk negatiever dan andere mensen.
Iets heel anders: 2 van die Freya's zaten bij de tweede keer passen (en bandjes aantrekken etc.) toch goed.
ik doe m op de wijdste. het strakke gevoel is pas als ik m een poosje aan heb... maar goed, ik ben aan t afvallen (nu anderhalve kilo, en t gaat goed!) dus dat komt wel in orde. paar keer dragen, paar keer wassen, 1 kilo erafquote:Op maandag 4 juli 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Kwak, omdat je hem zo strak vindt zitten, op welk gaatje doe je hem dan?
Bij mij zit het een stuk beter nu ik op het meest losse gaatje begin, en pas strakker ga als het begint uit te rekken.
Wat klinkt dit fout zonder context
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Kwak, omdat je hem zo strak vindt zitten, op welk gaatje doe je hem dan?
Bij mij zit het een stuk beter nu ik op het meest losse gaatje begin, en pas strakker ga als het begint uit te rekken.
Wat klinkt dit fout zonder context
Het was meer een opmerking dan advies vragen en dat in combinatie met een "quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedoel helemaal niks negatiefs te zeggen over een collega als persoon maar dit doet zich voor, dan mag ik dat toch wel posten en om advies vragen?
Maar laat maar weer dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |