Wordt begin augustus bekendgemaakt.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh daar wil ik sowieso een paar keer heen
He meisquote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Swietje het volgende:
Ik kijk (bijna) nooit films. Begrijp daar de lol nooit zo van, al vind ik een avondje bios wel altijd gezellig.
Nog maar 16 km erbij in 14 weken!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, lees nu pas over je 5 km... CoolNog maar een paar km verder en dan ben je er
Je kan het!
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nog maar 16 km erbij in 14 weken!![]()
\
Een van mijn collega's is ook hardlooptrainer, maar die kijkt me iedere keer hoofdschuddend aan als ik over die halve begin.Zal 'm morgen eens vertellen van mn 5.
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Swietje het volgende:
Wie kan even snel een update geven... bij lezen is onbegonnen werk.
Mijn enkel doet het weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Swietje het volgende:
Wie kan even snel een update geven... bij lezen is onbegonnen werk.
Ja, ik word regelmatig voor gek versleten. Dat went.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Swietjedacht steeds waar is ze
[..]
die hard!
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven aan een vriendin die in Utrecht woont en die over een paar weken mee gaat op kraamvisite in het noorden des lands.
Owja, de pleinbios begint binnenkort weer. Nog liefhebbers om een keertje gezellig een film te gaan kijken in Rotterdam?
Daar hoef ik Henk niet voor gezien te hebben! En Piet, Klaas en Wim ook niet!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou wel van gek...
Damn Henk, sinds ik je heb gezien weet ik gewoon dat je het gaat redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |