Gewoon kapot maken met sarcasme.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel naar ben ik inderdaad. Vervelend zelfs.
Jep. Ik neem ook zo min mogelijk mee, dat sowiesoquote:Op zondag 3 juli 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer Lowlands? Tuurlijk maakt dat geen hond uitIk gok dat ze in de India of Charlie staan, 13:00 ofzo.
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jep. Ik neem ook zo min mogelijk mee, dat sowieso. Ben wel eens naar Pinkpop gegaan, maar Pinkpop..
![]()
Sowieso je kisten meenemen om lelijke tyfushipsters of kutemo's te schoppen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenMet 150 euro kom je wel rond, als je naar de klote wil gaan moet je eigen spul meenemen zou ik zeggen.
Pak dan meteen een honkbalknuppel, lekker old-skool.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso je kisten meenemen om lelijker tyfushipsters of kutemo's te schoppen.
Geeft een extra dimensie.quote:
Ben ik 24/7 bezigquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso je kisten meenemen om lelijke tyfushipsters of kutemo's te schoppen.
Kisten zijn beter, vooral als je gaat crowdsurfen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pak dan meteen een honkbalknuppel, lekker old-skool.
Ben je te harig voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kisten zijn beter, vooral als je gaat crowdsurfen.
Daarom. Ik moet altijd kotsen om van die lelijke mensen op lowlands die dan hip erbij willen lopen. Krijg de griep.quote:
Dat komt wel goed, ook even socializen op de camping enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenMet 150 euro kom je wel rond, als je naar de klote wil gaan moet je eigen spul meenemen zou ik zeggen.
Camping 3 alleessss!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ook even socializen op de camping enzo.
Achja, dat heb je op elk festivalquote:Op zondag 3 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom. Ik moet altijd kotsen om van die lelijke mensen op lowlands die dan hip erbij willen lopen. Krijg de griep.
teregte klagtquote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, dat heb je op elk festival![]()
Pinkpop________!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |