*Ik bedoel alleen als het een lange OP isquote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen zin hebt om te lezen hoef je überhaupt niet op een topic te klikken.
Dit gaat 'm niet worden.quote:
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelenquote:
Ik ben altijd relaxt.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
*Ik bedoel alleen als het een lange OP is
godver man, relax
Zij.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelen. Nicolette Kluijver is een prachtig voorbeeld
!
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.quote:
Zijquote:
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriendquote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
Ja klopt, maar ze is wel tofquote:
Klopt, maar ze staan vol met goedgevormde zinnen en grappen dus is het zeker de moeite waard om te lezen. Als mensen nu eens de moeite nemen om het te lezen in plaats van te zeuren dat het te lang is zou de wereld al een stuk beter af zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriend
Yo!! Hoe is het?quote:
Prims, met jou dan kerolll?quote:
Oneindig veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |