KREZPIUPSGquote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het Engels van Jackqweweline Govert wel goed altijd.
Hmmm ik vond Miles Davis altijd een aardige knul.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vind
Als je een meisje wil begroeten, moet je drie x-en gebruiken. Wel te verstaan een hoofdletter, een kleine letter en een grote letter. Begonnen en afgesloten met een klein streepje.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef strontboer het volgende:
Vanmorgen deze deo opgedaan. Errug lekker hoor
Ben ik nu een wijff?![]()
![]()
hihi
[ afbeelding ]
-XxX-quote:Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een meisje wil begroeten, moet je drie x-en gebruiken. Wel te verstaan een hoofdletter, een kleine letter en een grote letter. Begonnen en afgesloten met een klein streepje.
Niet te geloven. Afmaken die handel.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed. Wat geen gaypersoon zeg./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die van mij deed heel raar en we hadden geen andere en het is toch zondag dus kom ik ook niet buiten.quote:
heb ik ook opeens.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hallo wat zijn al die lurkers in mijn fobo? Wel 30 usernames gezien die ik nog nooit gezien of mee gepraat heb hier op de foks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |