Pics.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geen cam nee. Ik heb wel foto's, maar ik ben bang herkend te wordenDus houden zo.
Ja, ik dacht is 7,2 maar was foutquote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
0,06 x 0,12 =
Moet dat serieus uit je hoofd?
Godver ik zoek al.quote:
Ik zou niet eens weten hoe je dat kan uitrekenen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik dacht is 7,2 maar was fout
Ik had die tweede foutquote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat kan uitrekenen.ben daar heel slecht in.
37 + 18 =
43 - 18 =
74 - 32 =
kan ik dan wel.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is ferry
oh wacht gaat dat over de tc
ja man moet gebeuren anders val ik om en dat is ook niet de ideale situatie waar je naar moet strevenquote:
Ik kom wel naar je toe en dan ga ik je kussen en dan kots ik eten in je mond en hoppa je leeft weeer eind goed al goed en dan komt er een animatiefilm allesquote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja man moet gebeuren anders val ik om en dat is ook niet de ideale situatie waar je naar moet streven
klinkt als een geweldig plan, gaan we doen, helemaal topquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom wel naar je toe en dan ga ik je kussen en dan kots ik eten in je mond en hoppa je leeft weeer eind goed al goed en dan komt er een animatiefilm alles::D:D
WAAR IS JE PI HEEN?!?!?!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klinkt als een geweldig plan, gaan we doen, helemaal top
overleden, open jij even een condoleanceregister?quote:
Het is niet mijn zus, prima.quote:
Heb je haar al bevaren?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Mr.DD het volgende:
Speciaal voor Etsu.
[ afbeelding ]
(een van de zoveel random examenfeestenfoto's die je de volgende dag allemaal doorploeterd om te zien of er geen belastend materiaal tussen zit...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |