quote:Op zondag 3 juli 2011 15:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Een Fritzl voor je topic.
[ afbeelding ]
ligt het aan mij of zie ik die post niet?quote:
Hij is wegquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zie ik die post niet?_O-
Zal wel weer niet van Google mogen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zie ik die post niet?
en dan ik als eerste en mijn zus in mijn sperma moeten zitten.. gaat ze echt niet doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Vul dan gewoon het bad. En ga er dan gewoon na elkaar in!
tussenwand zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahbah woutquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ahbah wout![]()
OT: wtf, volgensmij is je vader je moeder zat en begint hij nu aan jou ts
jij hebt mijn moeder ook gezien?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ahbah wout![]()
OT: wtf, volgensmij is je vader je moeder zat en begint hij nu aan jou ts
Je zus weet dat jij fapt in bad?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en dan ik als eerste en mijn zus in mijn sperma moeten zitten.. gaat ze echt niet doen?
Een Brabander: "Het is toch ONS mam?"quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef Loverrrr het volgende:
Maar als jij en je vader douchen blijft er dan geen ruimte over voor jullie mam?
Want dan bespaar je nog meer water.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
En om handdoeken te besparen swaffelen jullie elkaar droog?
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
En om handdoeken te besparen swaffelen jullie elkaar droog?
Ieuwquote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
Zitten jullie ook samen op de wc zodat je maar één keer hoeft door te trekken?
Ik gebruik de sloot als mijn WCquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ieuw, Na elkaar poepen en dan doortrekken.
Gewoon in een emmer en als die vol is, achter in de tuin dumpen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Of gewoon ieder op een helft van de wcbril zitten. Scheelt ook nog eens tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje lepeltje zitten, kun je in één keer doorhalen met afvegenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of gewoon ieder op een helft van de wcbril zitten. Scheelt ook nog eens tijd
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje lepeltje zitten, kun je in één keer doorhalen met afvegen
Of eerst samen poepen en tijdens het samen douchen elkanders billetjes schoonmaken.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje lepeltje zitten, kun je in één keer doorhalen met afvegen
Gadver.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Vul dan gewoon het bad. En ga er dan gewoon na elkaar in!
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Je bent sowieso een homo als je ligt te huilen als je samen met je vader moet douchen boehoehoe
sport?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Proletariaat het volgende:
Wat maakt het uit om met je vader te douchen? Als je sport douche je toch ook met anderen?
Ja, sport jij nooit om een een vader-zoon band op te bouwen als hij langs de lijn staat te schreeuwen?quote:
sounds like a planquote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
Zitten jullie ook samen op de wc zodat je maar één keer hoeft door te trekken?
Fokkers sporten nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, sport jij nooit om een een vader-zoon band op te bouwen als hij langs de lijn staat te schreeuwen?
Bij ons in Fryslan is het anders heel normaal hoor dat de hele familie samen doucht. Moeders hier helpen de zoon ook met de eerste masturbatielessen en vaders de dochters. En zolang je je zusje niet zwanger maakt, doen we hier niet zo moeilijk.quote:
Grapje zeker?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij ons in Fryslan is het anders heel normaal hoor dat de hele familie samen doucht. Moeders hier helpen de zoon ook met de eerste masturbatielessen en vaders de dochters. En zolang je je zusje niet zwanger maakt, doen we hier niet zo moeilijk.
Daarom zeg ik altijd maar: Fryslan boppe!
Tijd om in friesland maar een studie te zoekenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij ons in Fryslan is het anders heel normaal hoor dat de hele familie samen doucht. Moeders hier helpen de zoon ook met de eerste masturbatielessen en vaders de dochters. En zolang je je zusje niet zwanger maakt, doen we hier niet zo moeilijk.
Daarom zeg ik altijd maar: Fryslan boppe!
We hebben helaas geen universiteit. Wel diverse HBO-opleidingen. De universiteit zit in het Marxistische Groningen*, bij onze oosterburen dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tijd om in friesland maar een studie te zoeken
Héquote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben helaas geen universiteit. Wel diverse HBO-opleidingen. De universiteit zit in het Marxistische Groningen*, bij onze oosterburen dus.![]()
* Waar Lenin en Marx nog steeds op een voetstuk staan.
En iedereen werkt, hamers en sikkels.
Terwijl in paradepas, de wacht wordt gewisseld
Dat is Groningen, er is in die tijd veel bereikt!
Ik wil het niet geloven.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee.
Heb jij een lelijk broertje dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |