Als het zo blijft idd prima.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef farscapevr8 het volgende:
rabo zal volgens mij dus max 25 a 30 sec verliezen op de winnende tijd, is toch netjes?
Was ook gewoon verwacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef farscapevr8 het volgende:
rabo zal volgens mij dus max 25 a 30 sec verliezen op de winnende tijd, is toch netjes?
Michael moet serieus wat objectiever worden bij Garmin. Ze rijden nu echt een puike ritquote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Boogerd ziet alleen maar de slechte dingen bij Garmin
Voor objectief commentaar moet je niet op Nederland 1 zijn nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael moet serieus wat objectiever worden bij Garmin. Ze rijden nu echt een puike rit
Had ten eerste geen hol uitgemaaktquote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef groenen het volgende:
Met Martens ipv Niermannwas Rabo hier snelle geweest dan Garmin
Ik verwacht dat alleen Euskatel slechter is dan Quick Step.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Terpstra en Engels de neerlands trotsen in deze ploeg. Zal sowieso beduidend minder zijn dan Rabo
Niet op groenen reagerenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ten eerste geen hol uitgemaakt
ten tweede dan had Gesink zijn superknecht en kamergenoot niet gehad
Misschien om te drinken?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, waarom zal men bidons meenemen tijdens een TTT van 25 minuten?
Cancellara's supergel.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Net iets slechter dan Saxo Bank?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alleen Euskatel slechter is dan Quick Step.
Misschien heeft Herbert nog een mooi verhaal over Voeckler?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Arcee het volgende:
Volgens Herbert was een overwinning voor Voeckler gisteren te hoog gegrepen.
Dat wisten wij vooraf ook al, Herbert, alleen jij maakte er een Gilbert vs. Voeckler-duel van.:')
In zo ongeveer elke andere rit heb je meer aan Niermann.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef groenen het volgende:
Met Martens ipv Niermannwas Rabo hier snelle geweest dan Garmin
Daarin zit de accu van Cancellara.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Ga jij daar maar eens fietsenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof je niet 25 minuten zonder vocht kan.
Knecht oke, maar superknecht? Martens en Tankink kunnen minimaal net zoveel doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ten eerste geen hol uitgemaakt
ten tweede dan had Gesink zijn superknecht en kamergenoot niet gehad
Dat is geen nieuwsquote:
Nice trollquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof je niet 25 minuten zonder vocht kan.
lees elk interview met gesink maar na en dan zie je hoe belangrijk zn kamergenoot voor hem isquote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef groenen het volgende:
[..]
Knecht oke, maar superknecht? Martens en Tankink kunnen minimaal net zoveel doen.
En kamergenootZet iemand anders op zijn kamer en hij heeft nog steeds een kamergenooit.
Heb je overal, van Formule 1 tot op het WK (6 zenders door elkaar bashen....)quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza/Eurosport. Dat gezeur hier de hele tijd.
Laten we het hopenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Temlin het volgende:
Rabo was lekker snel in 3e deel, pakt nog wel wat op garmin.
Hij kan wit krijgenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef TheArt het volgende:
Navardauskas eraf
EDIT: Hij hangt er weer aan
Jij weet alles van de Rabo lees ik alquote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef groenen het volgende:
[..]
Knecht oke, maar superknecht? Martens en Tankink kunnen minimaal net zoveel doen.
En kamergenootZet iemand anders op zijn kamer en hij heeft nog steeds een kamergenooit.
Zijquote:Op zondag 3 juli 2011 15:47 schreef TheNetwork het volgende:
Herbert zij em eindelijk!!!! om z'n moeder roepen!
Movistar, ik mis Soler, held...
En bedankt.quote:
Daarom hou ik het maar bij Sjozee en Wuyts.quote:
Renshaw rijdt bij HTCquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef TheNetwork het volgende:
55,6 gemiddelde, Renshaw met z'n grote mond.
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef TheNetwork het volgende:
55,6 gemiddelde, Renshaw met z'n grote mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |