nee dude, je hebt m zelf gezien geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2011 13:03 schreef RockabeIIa het volgende:
'Ogen' of ogen?
Mijn ogen? Mijnes zijn pretty! The green & blue one (kun je je paint weer aanpassen)
o jazeker, denk ik?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Moest ik lachen?
Kiek, groen & blauw!
[ afbeelding ]
Ja dat ja. Ik vind ze juist leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat, mijn paints? ik moet mijn einige talent toch uitbuiten.
Hmm verzenden heeft toch een maximaal gewicht en afmetingen? Volgens is zo'n kar veel te groot.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef RockabeIIa het volgende:
lol@mail:
we zijn dringend op zoek naar een fietskar. Voor 26 euro incl verz. wil ik de uwe kopen
Ik ben geen hema ofzo...
Dus ik mail terug dat verzenden niet gaat. Krijg ik ook nog mail terug dat het opgevouwen wel gaat.
Met een harde bak.. Oke... wist ik niet! Maar voor 26 euro doe ik al helemaal geen moeite.
Bah. Ik laat em liever staan om stof te vangen
Ja en hoe ga je dat pakket vervoeren op je fietsie? Of onder de arm? Voor 2 tientjes.. die zijn gek, of tokkies.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn kar was meer dan 450 nieuwwaarde. Nu hoef ik er niet de hoofdprijs voor maar kom op zeg. Beetje 20 euro gaan bieden vind ik erg sloeberig. Ik heb er zelf toen 350 pegels tegenaan geknald incl babyschelp.
En ik kan er nog best wat leuke dagen mee hebben denk ik. Leek me alleen fijn iets meer ruimte in mijn chalet te hebben.
Livelink, karretje kopen?
wooptiedoo! Waar ga je heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:25 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor het eerst sinds een jaar of 15 gaat ik op vakantie.\
wel in eigen land![]()
quote:
volgend jaar doen we dan maar woningruil, lekker makkelijkquote:
Wel veel duitsers hier, maar voordeel, alle winkels zijn op zondag open, óók de aldi en de lidlquote:Op zondag 3 juli 2011 13:33 schreef Rottdog het volgende:
En goedkoper, strak plan![]()
Geen toeristenbelasting en al die shit
De mijne doet alweer wat andersquote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Rottdog het volgende:
Mouss onze kerels werken ook nog eens voor hetzelfde bedrijf dus dat gaat helemaal goed komen
Heeft hier ook niet gestaan, ging ook belachelijk snel! Had het niet naar zn zin, vond wat anders en werd aangenomenquote:
Of je doet mee aan jouw vrouw mijn vrouw.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef moussy het volgende:
[..]
volgend jaar doen we dan maar woningruil, lekker makkelijk
aaaaaaaaaaaaaaaahw dan kan je op de koffiequote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef moussy het volgende:
Vakantie in eigen land, ik had zelfs een leuke camping gevonden in Alkmaar![]()
Peet wil niet, die werkt daar
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:44 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ben bang dat er niet zoveel verandert voor de mannen dan
Ik heb laatst toen ik in Spanje was, en toevallig op de SEH was, heel het medisch dossier van een 80 jarige belg (die zn medicijnen was vergeten én alleen op vakantie was) vertaald...quote:Op zondag 3 juli 2011 13:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb 2x met kinderen in het buitenland gezeten, en we moesten beide keren voor 1 van de kinderen een arts opzoeken, wat een drama! Dus ik ben wél genezen, zij toen niet.
Mooi toch.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:44 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ben bang dat er niet zoveel verandert voor de mannen dan
ey, niets mis met overijssel, ik zou graag weer in twente wonenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:36 schreef Rottdog het volgende:
Ach wij hebben de boeren en staphorst en op zondag alles dicht![]()
En nee zo aftands wonen we nu ook weer niet kwa plaats, 1 of andere vvd gek wil ons bij overijssel gaan toevoegen
Toevoeging en wij hebben de donderdag meppeldagen
Ik woonde er in de buurt (Hellendoorn)quote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn opa is een tukker (Nijverdal). Ik hou zo van dat accent.'Ofnieda?'
Nope ben inmiddels voorzien, maar er zijn er een paar in Z&G zoekende, dus wellicht dat je daar een linkje kan plaatsen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef Ssserpente het volgende:
KD, ik vond hier gister per ongeluk die zwangerschapsspijkerbroeken op zolder.Wil je die nog?
dito!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik woonde er in de buurt (Hellendoorn)
Nijverdal vind ik overigens geen bal aan, behalve de fonteintjes op het marktplein, daar kon ik altijd heerlijk spelen)
en idd, accent vink mie mooi
Joh, ik dacht dat deze op je avatar stondquote:Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
zo, en nu echt weg
http://www.videohippy.com(...)ky-Pollard-Dance-Off voor de verveelde mensen onder ons.
Ooooooooooh Hatchetface <3quote:Op zondag 3 juli 2011 15:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat deze op je avatar stond.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Ik kan niet echt vinden wat de maten van de medaillons zijn, maar als je een beetje mooi decolletee hebt zou ik voor een grote gaanquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier dames die een 'mi moneda' ketting hebben? Ik wil er een gaan kopen, maar weet niet zo goed voor welke maat medaillon ik het beste kan gaan.
Voor wie denkt, mi wat?
http://www.mi-moneda.com/
PUNTJEPUNTJEquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ahhh mn broertje heeft mn neefje van vijf maanden hier gebracht om ff optepassen, echt te schattig
Grote tetten groot medaillon, kleine tetten een kleintje, anders vallen je tetten never nooit niet meer opquote:Op zondag 3 juli 2011 18:41 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik kan niet echt vinden wat de maten van de medaillons zijn, maar als je een beetje mooi decolletee hebt zou ik voor een grote gaan
geen ziekenhuisverhalen voor de kinderen (wel tijdens hun slaapje, maar heej: wij kunnen ertegen en ik snap best dattie graag zn ei kwijt wil), geen eigen zegeningen, geen overdreven poep en plasdingetjesquote:
Kan jij mij helpen met mijn bouwsel?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Grote tetten groot medaillon, kleine tetten een kleintje, anders vallen je tetten never nooit niet meer op
Hebben ze ook formaat tractorband?
vooral qua geloof heeft hij idd echtechtecht lijkt het licht gezien jaquote:Op zondag 3 juli 2011 20:06 schreef k_i_m het volgende:
Dus hij heeft het licht gezien? Erg fijn voor jullie, ik hoop dat het vanaf nu een stuk beter blijft gaan.
Ik heb zeg maar 2 ruggen, maar dan net een tikkeltje meerquote:Op zondag 3 juli 2011 18:41 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik kan niet echt vinden wat de maten van de medaillons zijn, maar als je een beetje mooi decolletee hebt zou ik voor een grote gaan
dat is fijn, ik zag een foto in het Andere topic, wereld van verschil met wat je eerder postte in ieder gevalquote:Op zondag 3 juli 2011 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
hai saffier
Gaat de goeie kant op. Zijn wang slinkt en is minder vurig maar je merkt duidelijk dat ie sneller moe is en dan snel huilt.
Ja, dat zag er echt niet uit.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is fijn, ik zag een foto in het Andere topic, wereld van verschil met wat je eerder postte in ieder geval
Ojaquote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
dat willikwel als jij mij verzoekt om hulp
nja, hoelang hij heeft. tsja, wie het weet mag het zeggenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Fijn Simmu, dat het nu beter gaat, hopelijk zet deze trend door. Misschien is hij bezig met een soort van schoon schip? Hij heeft toch niet zo lang meer?
woei! ik had ff snel een fotootje gespiekt, dat zag er idd al beter uitquote:Op zondag 3 juli 2011 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
hai saffier
Gaat de goeie kant op. Zijn wang slinkt en is minder vurig maar je merkt duidelijk dat ie sneller moe is en dan snel huilt.
nja. dan doen hunnie het vout he, aan jou de taak dan om te laten zien hoe het moetquote:Op zondag 3 juli 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
Overigens, ik heb 2 collega's die ook zo'n ketting hebben, en hij hangt dichter bij hun navel dan bij hun tetten
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef Rottdog het volgende:
Fijn Simmu![]()
Is zo trots als een pauw, mijn dochter kan fietsen zonder zijwielenZe is een Zoë Zoetermelk geworden en mams heeft pijn aan der kont
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Rottdog het volgende:
Toen ze op dreef was gingen we met zijn allen fietsen, is mijn bips niet meer gewend
maar dan ben je er uiteindelijk wel sneller vanaf!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef moussy het volgende:
Ik hoop voor jou dat ze morgen niet wil fietsen, dan moet je weer op dat zadel gaan zitten...
Ah zo....zonder zoetje mak hopen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef k_i_m het volgende:
Biologisch zuurdesembrood zonder gluten, met een plakje vegetarische koolhydraatarme boterhamworst. En een kopje brandnetelthee
.
en daarna een soort van tantrasex op een zelf gebreide schommel van wol die je onderweg hebt gevonden van de bergschaap?quote:
Ah je was met de vriendin van mijn schoonvader op stap?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef k_i_m het volgende:
Biologisch zuurdesembrood zonder gluten, met een plakje vegetarische koolhydraatarme boterhamworst. En een kopje brandnetelthee
.
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:43 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen
Gaat goed met posten zo zeg![]()
Maarre... [ afbeelding ]
Tast toe enzo
ja doen!quote:Op maandag 4 juli 2011 08:38 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn idee, misschien moeten we allemaal van account ruilen
!!
Ik ben jarig, dus deel ik taart uitquote:Op maandag 4 juli 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
En dank je SaffierIets te saVieren vandaag?
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja doen!
t is alweer een tijdje geleden sinds jouw laatste accountwissel
dames, echt, t is allemaal niet zo heel geheim en ingewikkeld enzo. Ik zou t gewoon op prijs stellen als de namen van mijn dames niet meer gebruikt worden en zodat we niet 1,2,3 bovenaan in google opduiken als je die combinatie intikt. Wie me wil vinden kan me heus wel vinden maar t hoeft niet bovenaan in google ofzo. Dus dat.
Wie?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]ik denk die gaat er nog eentje brouwen, maar niks hoor...
Ik bedacht me dat het niet slim was om die twee nicks in één post te zettenquote:
Ik snap 'm. Ik had je post al gezien voor je edit, vandaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Saffier, proficiat!
[..]
Ik bedacht me dat het niet slim was om die twee nicks in één post te zettenEven teruglezen dus
Fijn dat jullie weer vriendjes zijn!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Gefeliciteerd, Saffier!
Oeh, mn moeder is ook jarig vandaag, zo maar ff bellen.
En goedemorgen. Blegh, ik ben nog steeds verkouden, heb het gevoel alsof ik een gruwelijke kater heb.
Nils is gisteravond nog even teruggekomen op mn sms-je. Hij was echt een beetje boos en teleurgesteld dat ik hem ervan verdacht mij er niet bij te willen hebben. En dat sms-je vond ie ronduit kut.
Tja, zo waren de feiten nou eenmaal op dat moment. En dat sms-viel ook wel mee voor mijn doen ('Leuk dat er ook aan mij gevraagd is om mee te gaan... :S')
Maar we zijn alweer vriendjes.
is dat zo'n mannen komen van Mars en vrouwen van Venus ding?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Nils is gisteravond nog even teruggekomen op mn sms-je. Hij was echt een beetje boos en teleurgesteld dat ik hem ervan verdacht mij er niet bij te willen hebben. En dat sms-je vond ie ronduit kut.
Als je dat nou bij allebei je ogen doet rond de uitgerekende datum, weet je iig zeker dat je weer met mooie oogschaduw op in het kraambed ligt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Fucking hell, ik heb mijzelf net een blauw oog geslagen, nouja ik niet.. maar de poot van de strijkplank
Ik heb ook even overwogen om te roepen dat ie de boel mooi om wist te draaien, maar daarvoro was mijn wrok niet groot genoeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef lily het volgende:
[..]
is dat zo'n mannen komen van Mars en vrouwen van Venus ding?
hij vraagt jou niet mee en als je dat niet leuk vindt is hij boos en teleurgesteld, hmm
maar wel fijn dat jullie weer vriendjes zijn
gewoon je makeup niet af doen voor je gaat slapen, dan komt t altijd goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als je dat nou bij allebei je ogen doet rond de uitgerekende datum, weet je iig zeker dat je weer met mooie oogschaduw op in het kraambed ligt.
Jawel. Maar hij is overspannen dus kan niet zeggen dat het nou zo ontzettend gezellig in huis is. Maar goed nog drie weken dan de vakantie waar iedereen zo ontzettend aan toe is.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb ook even overwogen om te roepen dat ie de boel mooi om wist te draaien, maar daarvoro was mijn wrok niet groot genoeg.
Estrys, kut he, als je je genegeerd voelt? Ik kan daar woest om worden. Ist al goed?
Dat is fijn, ga je in ieder geval met een gerust gevoel je verdediging in.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef innepin het volgende:
Feli Evenstar en Saffier!
Ik kom ook even om felicitaties vragen
Ik had vandaag een gesprek met m'n scriptiebegeleidster en ze zei, tot mijn grote verbazing, dat ik nog wel mijn scriptie wat moet perfectioneren en de cereemonie+verdediging moet doen enzo, maar dat ik for all intents and purposes per 30 juni 2011 officieel afgestudeerd ben![]()
![]()
Whuuuuuuuuuuuuh!
Omdat ze zon lekkere bitch is. Herkenning enzoquote:Op maandag 4 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
heul!
anyway, waarom kijk ik naar tebefaas heearsalon?
Ja, alleen Tabaataa ziet er uit alsof ze een ongeluk heeft gehad met een pot bleek... en zo ziet KD er denk ik niet uitquote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Omdat ze zon lekkere bitch is. Herkenning enzo
hee van harte!!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:12 schreef Saffier het volgende:
Ik ben jarig, dus deel ik taart uitook al is het nog vroeg
taart is altijd lekker
![]()
[ afbeelding ]
En ik vind deze er zo leuk uitzien!
geweldig innepin, you did it!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef innepin het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met m'n scriptiebegeleidster en ze zei, tot mijn grote verbazing, dat ik nog wel mijn scriptie wat moet perfectioneren en de ceremonie+verdediging moet doen enzo, maar dat ik for all intents and purposes per 30 juni 2011 officieel afgestudeerd ben![]()
![]()
Whuuuuuuuuuuuuh!
van harte dan maar he, zo lekker onverwachtquote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef innepin het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met m'n scriptiebegeleidster en ze zei, tot mijn grote verbazing, dat ik nog wel mijn scriptie wat moet perfectioneren en de ceremonie+verdediging moet doen enzo, maar dat ik for all intents and purposes per 30 juni 2011 officieel afgestudeerd ben![]()
![]()
Whuuuuuuuuuuuuh!
leuk!!! strandquote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef trui het volgende:
ah, evenstar ook nog jarig, driedubbel feest.gefeli!
en wij hebben eindelijk een camping uitgekozen voor deze zomervakantie. lekker op tijd weer maar gelukkig was er nog plek.wij gaan meer de kant van bar/serpente op dit jaar.
Z-V it is!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
leuk!!! strandzeeuws-vlaanderen of het eiland van serpente?
Dat is ook prima, maar duits zul je ook wel kunnen gebruiken, zeker als je aan de kust zit. ;-)quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef trui het volgende:
heu, ik had net een hoe&wat-in-het-zeeuws besteld...!
Van harte gefeliciteerd. Wat een fijn nieuws!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef innepin het volgende:
![]()
Whuuuuuuuuuuuuh!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:38 schreef mignonne het volgende:
Innepin gefeli!![]()
last van je schouders of wat?
![]()
verdedigen en zut hoefde bij ons niet, het werd als een verplichting gebracht maar je mocht hem ook gewoon op komen halen op t secretariaat, dat heb ik toen gedaan![]()
ik heb nog aanbevolen dat e.e.a. inderdaad nader onderzocht en getest diende te worden. ik ging uitleggen dat mijn afstudeertaak niet het correct testen van de software was! en dat ik mijn opdracht om te beginnen al ver uitgebreid was (ik zou een wiskundig model verwerken in een gebruiksvriendelijk progje, ik heb uiteindelijk het hele model opnieuw moeten maken) en dat ik dus geen tijd heb gehad om veel te doen aan sofwarematig testenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef Kleurdoos het volgende:
dat ken ik Simmu, of iig erg serieus kijken terwijl je onzin uitkraamt
okeoke, wat was je cijfer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef Memmel het volgende:
Gefeliciteerd met je afstuderen!
En wat dan het grappige is, niemand vraagt je ooit meer naar je cijfer later.
Ik weet mijn cijfer niet meer... zou ik na moeten zoeken (heb ik nu geen zin in). 't Was voldoende, zal wel een 7 zijn geweest.quote:
Ik geloof een 8, maar ik zou het echt moeten nakijken,quote:
wat moet dat blonde snol bij MIJN Nick en simon?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef k_i_m het volgende:
Wat, buuf nog steeds niet naar Nick en Simon geweest?.
[ afbeelding ]
oh, ja daar zag ik wat van. wasda? oh en nu de bruiloft is geweest en al heb ik tijd genoeg om me te verheugen op N&Squote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Oh, buuf, nu ik je toch spreek. Je moet in FB mijn Gardens of Time buuf worden!
Ik hou van gratis dingen sturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef k_i_m het volgende:
FB spelletje. Wil je ook mijn buurvrouw worden? Dan kunnen we elkaar gratis dingen sturen.
Nee, volgens mij niet idd. Dat moeten we veranderen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Neen, dat speel ik niet. Volgens mij heb ik jou ook niet op FB?
Het is nu vast niet slim om de link van zuma te vragen he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar Zuma. Maar ik ben recentelijk weer overnieuw begonnen, en nu moet ik alles weer terugwinnen. Het is nu echt hersenloos elke keer mijn levens opmaken en wachten tot ik weer nieuwe heb, word er een beetje moe van.
Doen we!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou Saffier,
als het effe kan wil ik je toch binnenkort echt eens aan het werk zetten voor een ringetje
Dus doe maar nie!
oh is dát het! wrom ben je overnieuw begonnen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar Zuma. Maar ik ben recentelijk weer overnieuw begonnen, en nu moet ik alles weer terugwinnen. Het is nu echt hersenloos elke keer mijn levens opmaken en wachten tot ik weer nieuwe heb, word er een beetje moe van.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Saffier, shopte jij nou wel eens in Hilversum voor kinderkleding? Of ben ik in de war met iemand anders?
VReselijk idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
wat akelig trouwens, dat drama in hoofddorp. hun kinders hebben dezelfde leeftijd als mijnese.
Ik ben nu first degree zuma blitz masterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh is dát het! wrom ben je overnieuw begonnen?
It was I, Fanniequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Saffier het volgende:
Ohja, wie vroeg er nou naar de kat met gebroken poot?Vrijdag moet hij weer naar de DA, mag hij even blijven en gaan ze foto('s) nemen. Ik denk dat als alles er goed uitziet het gips er dan af mag. Maar dat horen we vast vijdag wel.
En bedankt hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef k_i_m het volgende:
http://apps.facebook.com/zumablitz/?ref=bookmarks
ja, een week lang. En dan weer een nieuwe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
[..]
En bedankt hè?
Alleen ik snap het niet... Is het nou steeds hetzelfde level?
ah, ok!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, een week lang. En dan weer een nieuwe.leuk spel. steeds even kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |