quote:
dat is triestquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
Je kan trouwens gewoon dood gaan in Bg, als spook op een populaire plek zitten en niemand die het door heeft dat je afk leeched
Kun je tegenwoordig een suspend voor krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
Je kan trouwens gewoon dood gaan in Bg, als spook op een populaire plek zitten en niemand die het door heeft dat je afk leeched
Alchemy is vooral heel makkelijk, een transmute per dag en je verdient 400g ofzo. Met mining verdien ik ook 300g per dag, beetje pyrite ore kopen, smelten en pyrium bars verkopen. Blacksmithing verdien ik nu niet al te veel mee, mensen hebben de gear niet meer nodig. Over een paar weken met de wapen patterns zal dat wel weer aantrekken. JC verdient altijd wel lekker bij mij, mensen hebben die gems toch altijd nodig. Inscription doe ik niet al te veel mee. LW verkopen de leg armors altijd wel voor 200g winst per armor. Tailoring is ook wel ok, die dreamcloths maken en dan spellthreads verkopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat zijn nou de beste proffesions om geld mee te verdienen? heb nu mining/herbalism en vooral mining levert weinig op
Is het niet zo dat op US servers de raid instances ook niet pas op woensdag open gaan zodra EU ook up to date is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef Sjiznit het volgende:
Edit: wel mooi dat er toch een EU guild bovenaan staat ondanks dat ze een dag minder hebben.
Shannox , die is echt easy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef Kirov het volgende:
Wij gaan zondag met het B-team van de guild voor het eerst naar de Firelands, ik ben benieuwd wat het gaat worden
Wat is trouwens een goede boss om op te beginnen? Ik hoorde dat Ryolith flink generfed was?
Vergeet niet dat als je Truegold wil maken die voor zo'n 450g verkoopt je eerst nog de mats moet kopen als je die niet wil farmen. En die volatiles gaan nu ook voor zo'n 20g over de toonbank per stuk dus daar maak je helemaal geen winst op tenzij je transmute proct.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Alchemy is vooral heel makkelijk, een transmute per dag en je verdient 400g ofzo. Met mining verdien ik ook 300g per dag, beetje pyrite ore kopen, smelten en pyrium bars verkopen. Blacksmithing verdien ik nu niet al te veel mee, mensen hebben de gear niet meer nodig. Over een paar weken met de wapen patterns zal dat wel weer aantrekken. JC verdient altijd wel lekker bij mij, mensen hebben die gems toch altijd nodig. Inscription doe ik niet al te veel mee. LW verkopen de leg armors altijd wel voor 200g winst per armor. Tailoring is ook wel ok, die dreamcloths maken en dan spellthreads verkopen.
Ach, zoals je ziet valt met elke prof wel winst te maken. Zelf gebruik ik JC, LW en Alchemy het meeste omdat dat voor mij relatief weinig moeite kost en stabiel is.
Dit alles hangt natuurlijk altijd af van je economie op je eigen server.
Iron Chef <Name> - First to 450 Cookingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Anakin24 het volgende:
Heel wazig... volgens http://eu.battle.net/wow/(...)t/Anagnatog/advanced
heb ik als titel Iron Chef sinds gisteren...
Maar geen idee waar of waarom ?!
Zie de laatste regelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je Truegold wil maken die voor zo'n 450g verkoopt je eerst nog de mats moet kopen als je die niet wil farmen. En die volatiles gaan nu ook voor zo'n 20g over de toonbank per stuk dus daar maak je helemaal geen winst op tenzij je transmute proct.
Ik krijg ditquote:
quote:500
Internal Server Error
"The server is prone to explode, so use with caution."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |