Ja dat is ook wel weer zo, nou dan gaan ze vanavond maar naar de vendorquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja, anders zou iedereen z'n oude epics laten disenchanten en hebben maelstrom crystals helemaal geen waarde meer
Oh voor veeeeeel meer dan 700 euroquote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
En hoeveel uur lol gehad voor die 700 euro?
Oh BoE's. Ik dacht BoP's.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Tegen lui die needen op BoE's om ze dan te verpatsen. Als ze nu needed kan je em iig niet meer op de AH plaatsen. In plaats van een paar duizen goud istie nu een paar goud waard.
welkomquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
Nieuw bloed meld zich
Ben een Blood Elf Paladin lvl 38 (als talent Retribution) in realm Outlands.
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen![]()
Heb de WoW fever te pakken![]()
(heb alleen tot The Burning Crusade, mogelijk haal ik de andere 2 expansions als ik me nog meer verveel komende zomer, k ga niet op vakantie)
De cloak van midsommer boss is sowieso niet te disenchanten (als je zelf enchanter bent )quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking item
Welkom! Zou zeker de uitbreidingen halen.quote:Nieuw bloed meld zich
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen
Heb de WoW fever te pakken
(heb alleen tot The Burning Crusade, mogelijk haal ik de andere 2 expansions als ik me nog meer verveel komende zomer, k ga niet op vakantie)
Hej stop is met wowen jij en ga is slapenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
Nieuw bloed meld zich
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen![]()
Heb de WoW fever te pakken![]()
waarom niet gewoon een FL trashfarm run joinen en de 378 back halen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Jessah het volgende:
Als je de Thrall questline afmaakt krijg je een ilevel 365 back, die, voor tanken in ieder geval, de ideale stats heeft. (voor str tanks in ieder geval)
thnx allemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hej stop is met wowen jij en ga is slapen
Welkom in het WoW topic, en spreek je ingame wel
Ik had hem op de 5de runquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:32 schreef Mister_T het volgende:
Reins of the Raven Lord in de 2e run!
I'm lucky, wel een leuk verjaardagscadeau van wow
En zojuist de body van de Time-Lost Proto Drake
Had wel een hele goede dag kunnen worden...maar helaas
Idemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem na 80 runs nog steeds niet.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Silmarwen het volgende:
Dat heb ik met UP. plus minus 80 runs, 2 keer gezien nooit gewonnen. En in occulus dropte hij zooooo vaaaak. Maar niet voor mij. -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |