quote:dit zal voor latijd bekend staan als het koeienvlaai-incident
Ik maakte deze foto en toen moest ik heel erg hard rennen om te voorkomen dat Harry ook in een koeienvlaai stond (of erger nog zou vallen)!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef Ssserpente het volgende:
Die poep!Lente zou volledig over de zeik gaan. Dat doet ze al als ze met d'r schoenen in de vogelpoep heeft gestaan. Laatst had ik 'r even op d'r blote voeten tussen de kippen gezet. Brullen!
Een vieze vinger of hand is ook een hele goede reden om het op een krijsen te zetten.
Dank jequote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk om een foto van je te zien, Draadjes! Wat een mooi stel zijn jullie samen.
Mijn nichtje is helemaal te gekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat een leuk nichtje is dat, zeg! En wat is ze lief voor Saar.
Zo te zien heeft Saar ongeveer hetzelfde haar als Lena. Die begint nu midden bovenop een soort kuifje te krijgen.Ik ben benieuwd hoe zich dat bij Saar gaat ontwikkelen. Zie je al nieuwe haartjes komen?
Dat ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, wickie, maar op die bovenste foto zie ik voor het eerst hoeveel ze op R. lijkt.
Wat zij zegt!!! Dat is er eentje die gewoon op een canvas moet!quote:
Je hebt een medestander!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet vaker mijn portretlens pakken. Je kunt er zulke fijne plaatjes mee maken.
Grappig dat je het zegt, Sorbo, want dat vind ik zelf ook. En ik zie steeds vaker mezelf in hem terug. Ik lijk echter nog steeds de enige te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ik was hier wel wat ouder.
Ik mauw het maar niet eens tegen schaap, want hier is het heel definitief dat we het niet doen (over 5 maanden word ik 43, niet meer doen dus!), maar bij zo'n foto voel ik dan wel even een steekje, hoor. Zo schattig, zo lief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Miss, ik zit net tegen Nils te mauwen dat ik eigenlijk toch wel best af en toe heel graag een tweede zou willen nav die foto!
Sterker nog, ik moest ineens een beetje huilen bij de gedachte dat we besloten hebben om het maar bij één te houden. Mss roep ik dat wel heel hard en stoer, maar doe ik dat vooral om mezelf te overtuigen.
Opgelost! Slotje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Dat steekje herken ik maar al te goed idd.
Maar we zijn er ineens uit!Nils stemt in met een tweede als ik met m wil trouwen!
trouwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Dat steekje herken ik maar al te goed idd.
Maar we zijn er ineens uit!Nils stemt in met een tweede als ik met m wil trouwen!
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nils stemt in met een tweede? Dus je wilt eigenlijk gewoon wel een tweede??? Ik dacht dat de twijfel bij jou lag.
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's allemaal!!
Eensch, daarom roep ik ook al jaren dat ik toch nee zeg als ie me vraagt. Ik vind het benauwend, onorigineel en ouderwets.quote:
dan zeg je ja, maar dan wel op maandag, zonder poespas, dan zou ik t ook wel doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Eensch, daarom roep ik ook al jaren dat ik toch nee zeg als ie me vraagt. Ik vind het benauwend, onorigineel en ouderwets.
Maar hij wil het zo graag.
En voor een tweede wil ik mn principes best overboord zetten.
Als ik tegen die tijd nog steeds een tweede wil, hoor, want dat kan met de dag veranderen.
mja dan kan je net zo goed niet trouwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Stiemie het volgende:
psies maandagmorgen en daarna koffie met een stukje appeltaart en klaar
Ze vond het geweldig, meteen Sarah helemaal onder het sop gesmeerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Lente als bruidsmeisje. Jij met je prachtige zwangere buik. De Zeeuwse kust. Ik zeg: doen!
MP, wat een leuk idee! Wat vond Jaël ervan?
Ow, dan ga ik nog even een foto van Senna plaatsen! Kun je daar ook even over oh-en en ah-enquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, Nils is altijd juist erg stellig: één is genoeg. Ik twijfel regelmatig.
En nu hou ik erover op hier. Voor straf ga ik morgen alle kindjes hier apart bewonderen. Met nu alvast een speciale vermelding voor Emma! Keshet, je hebt geweldige humor!
Oh maar van mij hoeft het ook niet zo hoor. Wij zijn ook niet getrouwdquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mja dan kan je net zo goed niet trouwen
als ik trouw doe k t goed, maar beiden willen we niet trouwen. Ook weer opgelost
En on topic: Wat een leuke kindjes hebben we toch
Tijdens de zwangerschap dacht ik dat dit de enige zou blijven want dat gesleep met die buik en dat gezeik kon me gestolen worden. Maar hoe vaker ik naar dr kijk hoe harder mijn eierstokken gaan rammelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wilde er altijd 2
maar nu ik zwanger ben van nummer 2, wil ik er stiekem wel 3![]()
maar dat zijn de hormonen
Dat +8 maanden zwangere buik was mijn 'bruiloft'quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Stiemie het volgende:
psies maandagmorgen en daarna koffie met een stukje appeltaart en klaar
Ha, wat grappig! Ik ben hier bijna nooit meer maar nu lees ik dit en het toevallige was dat dat ventje (die ik overigens nog nooit gezien heb, noch weet van wie hij is) er voor mij meteen uitsprong, wat een schetig snuitje heeft iequote:Op zondag 3 juli 2011 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie samenvatting
En Willem, wat doet ie me denken aan Vivi's knul! Mooi ventje <3
dit!!quote:
Ja toen Meike zo oud was als Lars nu denk ik, ik zat al foto's te zoeken, maar die staan op de externe harde schijf. Ik heb een foto van Meike bij die waterstraaltjesslang!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef Incantrix het volgende:
Ja, echt te gek! elke dag gingen we zwemmen, hij kon zich er úren vermaken, zo lief! Wanneer waren jullie er?
Serieusly, Xeentje, wat een prachtmeid!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, waar heb je dat kleine meisje gelaten?Dit is echt een hele grote meid, echt bijna een peuterpuber.... . Wat een mooie meid
trix, leuke vakantiespamFijn dat het zo leuk was. Stef wordt groot, mooie knul
die foto van Stef met z'n handen in z'n zakken, en die foto eronder waar zijn papa net zo staat.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef Incantrix het volgende:
Ja, echt te gek! elke dag gingen we zwemmen, hij kon zich er úren vermaken, zo lief! Wanneer waren jullie er?
Wat een lieve foto! Linde komt me altijd heel 'bekend' voor. Nu ik deze foto zie, weet ik aan wie ze me doet denken... Aan mezelf op 4-jarige leeftijd!quote:
Oh mula heb je daar een foto van? Ik ben heel benieuwdquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Wat een lieve foto! Linde komt me altijd heel 'bekend' voor. Nu ik deze foto zie, weet ik aan wie ze me doet denken... Aan mezelf op 4-jarige leeftijd!
Oh kijk 'r staan danquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, KD! Hema, toch? Ik vind Elin d'r haartjes zo mooi glimmen altijd.
Hihi, kijk wat ik nog op mn telefoon vond.
[ afbeelding ]
Ik ben zo vrij geweest je wat fletse foto te bewerken en aan te passen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, KD! Hema, toch? Ik vind Elin d'r haartjes zo mooi glimmen altijd.
Hihi, kijk wat ik nog op mn telefoon vond.
....
Oef, het was ff afwachten wat je ervan gemaakt had omdat mn telefoon ongeveer een kwartier moest laden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:36 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest je wat fletse foto te bewerken en aan te passen.
[ link | afbeelding ]
Jaël kijkt naar mij voor de footjuhquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
MP, wat is Jaël op die eerste foto aan het doen? Lieve foto van je duo op de bank.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze nog blond wordt, maar ik ben geen deskundige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Cantare het volgende:
Oh, ik zag nu je vraag, Claudia. Tof dat jij ook vindt dat ze donker blijft, dat denk ik namelijk ook, maar vanuit mijn schoonfamilie hoor ik steeds dat ze nog blond kan worden.En ik vind donker wel leuk, want ze lijkt al zo weinig op mij.
Ik heb altijd bruin haar gehad, man altijd blond (als kind haast wit).
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben zo zwaar Anne fan. En vooral die lach altijd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een half jaar geleden paste dat nog makkelijk, zelfs in de lengte!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog maar even samen met de afstandsbedieningen spelen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tess:
In het vliegtuig terug naar huis:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat had ik net ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Asyniur het volgende:
BJ, ik dacht even dat jij het zelf was hoor!
Pas toen ik de tekst las, keek ik nog eens en zag ik dat jij het niet was
mooie ogen heeft ze tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Bonnie25 het volgende:
Hier als nieuwkomer foto van mn meisje
[ afbeelding ]
ze lijken niet eens op die van jouquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
mooie ogen heeft ze toch
heeft ze van dr tante![]()
en jouw kinders? foto's!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:35 schreef snoopy het volgende:
ooooooooh Piet met dat haar![]()
![]()
![]()
en wat is Anna grooooot!
Dank je! En met haar loopfiets kan ze zich nu aardig verplaatsen jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef lily het volgende:
oh, en Elise staat al(en hier id de piano ook een hot item)
en kan Jaël al fietsen?mooie meiden hoor MP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |