Die foto van Lente is om een of ander reden hilarisch!

Inca, wat is het leuk om weer eens een fotospam van Stef te zien! Wat ziet hij er toch wijs uit. Die wenkbrauwen, hè? Dat was toen hij een baby was al zo en dat is niet veranderd.
Daan lijkt het maar niks te vinden, marky.

Leuk badjasje trouwens. Hebben we hier ook.
Belachelijk schattige foto, KD. Die grote spruit van jou is een knapperd. Het zal mij benieuwen wat voor broertje ze krijgt!
Cantare, waar is je baby gebleven?

Ze blijft trouwens behoorlijk donker van haarkleur, of niet? Zijn jij en je man nooit blond geweest?
Ook heel leuk om weer eens foto's van Mart te zien, ymme. Ik blijf een zwak voor hem houden .Wat een mannetje. Die ogen en oortjes.

Grappig om te zien dat hij het op z'n kop staan heeft ontdekt!
Bar, ligt het aan de foto of wordt Roy blonder? Hij kijkt er trouwens niet bij alsof hij de soep lekker vindt.

Fannetje, je kleine meisje vult die grote schommel al heel aardig op! Het was een succes, aan haar gezicht af te lezen? Menig baby barst in snikken uit bij de eerste kennismaking met de schommel.
Xeentje is nog steeds zo'n prachtig meisje, Xenia. En wat heeft ze veel haar! Ze blijft een fijn ding, hè?
Sonnetje, goeie verjaardagsspam! De kuif bovenop Floris' hoofd is geniaal.

Memmel, wat zijn ze toch mooi, die twee van jou. Lieve foto!
Stiemie, ik vind die eerste foto vooral erg mooi! En ook ik herken mezelf in Linde.

Wat zit d'r haar trouwens leuk. Je hebt vast hard nagedacht over die eersteschooldaglook.

Evie is echt altijd vrolijk! D'r haar groeit lekker, hè BJ? Evie en Ivan gaan behoorlijk gelijk op daarin, al is Ivan nog geen een keer naar de kapper geweest.
Minke ziet er echt uit als een boefje! Gek genoeg heb ik geen idee of ze dat ook is. Is ze ondeugend, Lijnloos?
MP, wat is Jaël op die eerste foto aan het doen? Lieve foto van je duo op de bank.
Ik heb vandaag toevallig ook een foto gemaakt van mijn twee op de bank. Het flapjesboek is bij hen allebei een groot succes.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.