quote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Meneer_du_bir het volgende:
huilen omdat mensen in je omgeving doodgaan
Uiteraard, wat heb je nu weer gedaan dan badboyquote:Op zondag 3 juli 2011 06:10 schreef 9611Niels het volgende:
Je was ook in grunna? Ik hen een paar medewerkers daar net over de zeik gekregen man
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:22 schreef amaranta het volgende:
Je bedoelt het juiste smsje naar de verkeerde persoon.
Dat ja, mijn Nederlands is nu eenmaal niet perfect. Maar dat heb je dan ook al snel met HBO'ersquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:28 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Hou op met humor proberen te hebbenVrouwen hebben geen humor en nou oprotten naar de keuken.
Dat is wel heel erg slecht. Het probleem was dat ik beide namen van beide meisjes vergeten was en toen dacht dat die ene die andere wasquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Lamborghini1 het volgende:
Had ik ook een keer, stuurde ik hem naar m'n moeder..![]()
Ik heb wel eens bij het juiste meisje in het verkeerde gaatje gezeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb eens het verkeerde meisje naar de verkeerde sms gestuurd
homoquote:Op zondag 3 juli 2011 16:46 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij het juiste meisje in het verkeerde gaatje gezeten.
Ik ken 3 meisjesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
Verkapt-kijk-mij-2-meisjes-kennen-topic
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef Belicoso het volgende:
Hmm. Ik had het gisteren nog triester. Mijn aangeschoten en geile ex sms'te me gisternacht, echter heb ik mijn mobiel uit staan waardoor ik pas bij het aanzetten van mijn telefoon, om 7.24 uur 's ochtends, het sms'je ontvang.
Jawel. Maar vandaag moet ik leren voor herkansingen van examens, dus komt 't er niet van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |