SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten Driehoek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Hooidraad op 03-07-2011 11:37:41 ]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzerquote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef Fyodor het volgende:
Net de hele show binnen getrokken, ga nu kijken
Haha, dus je bent ook naar bed gegaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzer![]()
spoil ik mezelf..
Yup, ik ging na Tito vs Bader slapen, dus moet nog Leben vs Wanderlei en Faber vs Cruz zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, dus je bent ook naar bed gegaan?
Anyway, ik moet nu alleen nog Cruz vs Faber kjken, so far is het echt een GOED event!
Haha, dat is balen. Alleen de winnaars/verliezers of ook de manier waarop?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzer![]()
spoil ik mezelf..
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, dat is balen. Alleen de winnaars/verliezers of ook de manier waarop?
Heb het ook wel eens gehad, zit je gewoon dom te klikken in je favorieten en weet je de uitkomst van het main event al...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..toen klikte ik snel weg voordat ik nog meer zag maarja.. nu weet ik helaas 50% al van wat ik nog moest zien
![]()
Ik heb die fout ook enkele keren moeten maken voordat ik doorhad dat ik het internet niet op moest gaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..toen klikte ik snel weg voordat ik nog meer zag maarja.. nu weet ik helaas 50% al van wat ik nog moest zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh hij is klaar, 4,7mb's gemiddeld![]()
Bij walk out van Leben zie ik Belfort in het publiek, hij had wel zijn bovenste knoopje los mogen doenalsof hij net klaar is met zijn Geschiedenis les.
Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vind
Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz heeft denk ik echt p4p #1 lelijkste borstspieren.. het zijn net boooobies
Dat groen is echt irritant en afleidend in je beeld van Budlight, dat blauw heb ik geen last van.. Maar normaal doen ze ook niet die palen groen maken dat is altijd zwart (of met gele letters)
[ Bericht 9% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 12:33:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ryan Bader vs Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs WimanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prelim
Melvin Guillard vs Shane RollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominick Cruz vs Urijah FaberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel gave maincard en Spike prelims!
[ Bericht 0% gewijzigd door Fyodor op 03-07-2011 12:36:34 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook niet echt passen, walk in/out music mag van mij een beetje intimiderend zijn en dat zijn die trance-deuntjes totaal niet.quote:Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vindDan zou het iets van hard rock of metal zijn, beetje opzwepend om helemaal 'pumped' te raken.quote:Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?
En als ik een grote naam was in de UFC schakelde ik over naar epische muziek, zoals die van Ennio Morricone bijv.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs Stun GunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ryan Bader vs Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs WimanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prelim
Melvin Guillard vs Shane RollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominick Cruz vs Urijah FaberMooi 'live' verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel gave maincard en Spike prelims!![]()
![]()
Ja alleen Siver vs Wiman beetje aangepast, net deels opnieuw gezien. Had het getypt terwijl ik zat te kijken, dat is de beste recap die je voor jezelf kan makenquote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
DM'd, laat ff weten of het werkt ik heb zo te zien nog 1 invite.. maar als je gratis kan reggen kan ik hem behoudenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?![]()
![]()
[ Bericht 57% gewijzigd door Ambrosius op 03-07-2011 13:17:57 ]![]()
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:02 schreef Geo3kant het volgende:
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb hem al geDM'd maar kreeg niks terug.. ff modje vragen.bedankt Ambros.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 13:24:08 ]![]()
Siver vs Wiman, even lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorGoedzo! Dat had idd ook nog gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Sorry, vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad!
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!![]()
Post press link:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full post fight press![]()
![]()
All forgiven!quote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Awesome event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?![]()
Ik zou niet kijken en je de tijd besparenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Wat een kut fight zegAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik las het gister ja in dit topic, maar ik kijk toch ffquote:Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken en je de tijd besparen
Wat een kut fight zegIk vind veel boks partijen over het algemeen niet zo spannend, Pacman vs Mosley was ook teleurstellend.. Of misschien was het vroeger gewoon veel beter? (Niet datik veel boksen heb gekeken maar dat hoor ikaltijd van me pa).
Eerste 3 rondes is al niks aan inderdaad.. en deze mensen krijgen miljoenen!!! Get to work son, maarja MMA betaald nog niet zoveel.. komt wel, maar UFC pakt ook een groot deel van de fighters. Aan de andere kant, paar miljoen (of 30) per gevecht vind ik ook onzin bedragen, dan ontspoor je toch als mens.![]()
Nope.. het zal wel bizar zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je die aflevering van floyd mayweather bij cribs wel eens gezien?
eens kijken of ik die kan vinden op YT of gewoon een download.
![]()
Benieuwd naar de winnaar van de UPBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dream. 17 op 16 juli, mooi tussendoortjequote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Japan Hiroshi Izumi
Featherweight Championship bout: Hiroyuki Takaya (c) vs. Japan Kazuyuki Miyata
Bantamweight Tournament Final: Masakazu Imanari vs. Hideo Tokoro
Bantamweight bout: Keisuke Fujiwara vs. Kenji Osawa
Lightweight bout: Tatsuya Kawajiri vs. Willamy Freire
Welterweight bout: Hayato Sakurai vs. Marius Žaromskis
Heavyweight bout: Todd Duffee vs. Nick Gaston
Lightweight bout: Eiji Mitsuoka vs. Bruno Carvalho![]()
Erg leuke card!!
Alleen een beetje jammer dat Izumi nu al een title shot krijgt.
We weten allemaal goed hoe zijn judo skills zijn, maar hebben ze voorlopig geen andere contender?
Uitslag van The UP morgen om 20:00 uur
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Kut. Vergeten mijn picks door te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
ik stond op 25 +5=30,lolquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Erg leuke card!!
Alleen een beetje jammer dat Izumi nu al een title shot krijgt.
We weten allemaal goed hoe zijn judo skills zijn, maar hebben ze voorlopig geen andere contender?
Uitslag van The UP morgen om 20:00 uur![]()
![]()
Dennis SiverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 03-07-2011 20:03:06 ]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Dennis SiverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
Bij walk out van Leben zie ik Belfort in het publiek, hij had wel zijn bovenste knoopje los mogen doenalsof hij net klaar is met zijn Geschiedenis les.
Hij heeft zelfs een stropdas om![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik moest het een paar keer kijken voordat ik doorhad wat hij deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tito heeft sinds maart een eigen training centre waar je mma, worstelen, bjj en thaiboksen kan leren![]()
http://www.punishmenttrainingcenter.com
Worstelles op dinsdag en donderdag avond:
https://clients.mindbodyonline.com/ASP/home.asp?studioid=14954
360 graden view van z'n gym:
http://www.punishmenttrainingcenter.com/pano/
Lijkt me best wel cool om dat ooit eens te gaan doen (voor een zomervakantie lang bij verschillende ufc fighter gyms te gaan trainen).![]()
Vorige week klopten al mijn picks en zit er nu bij allemaal naast
Siver won wat mij betreft niet terecht, jammer dat Wanderlei heel erg snel neer is gegaan... niks geen show verder
Opsteker voor Ortiz, Jenna mag vast als pinatta fungeren op het feestje later als ze het vieren met vrienden![]()
![]()
TITO ORTIZ Blijft de fucking man! #winning hahahaha ik vond het echt prachtig om te zien!
En dan de keerzijde van het verhaal: als je ene held wint heet je andere held Wanderleipijnlijk.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
(Prelim) Rafael Dos Anjos die Sotiropolous KO slaat:
Niet te zuinig ook ja, zou in nominatie zijn voor een title shot als ie van Siver zou winnen en nu 2 keer achter elkaar goed verlorenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De hypetrain van Sotiropolous lijkt ook gestopt![]()
Wat ontzettend slecht verdedigd van George, zijn linkerhand zit helemaal verkeerdquote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef Fyodor het volgende:
(Prelim) Rafael Dos Anjos die Sotiropolous KO slaat:
[ afbeelding ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Zelfde als Baderquote:Op maandag 4 juli 2011 10:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Niet te zuinig ook ja, zou in nominatie zijn voor een title shot als ie van Siver zou winnen en nu 2 keer achter elkaar goed verloren![]()
![]()
Damn veel MMA gemist, gisteren Haye Klitschko, Kongo vs Pat berry en ufc 132 gezien.Heel lucky event voor mij, die Kongo had me geld kunnen kosten, wat een gevecht:Dquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:21 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Mijn bets voor ufc versus
Kongo $1100 voor -155 en -160![]()
Omg wat een gevecht lol, zat echt op het puntje van mijn stoel en had nog nooit zoveel geld op een wedstrijd ingezet, ik zat helemaal mis dat pat barry geen kans had, kongo speelde het risicovol door niet voor lay n pray te gaan.
Morecraft $300 op +225
World of morecraft werd outclassed, jammer dat hij niet voor meer takedowns ging.
Nate Marquardt $50 +125 Deze bet was cancelled.
Matt Brown +$50 +215] Deze ook gepakt![]()
Ik zit vanaf de 26ste ook in Las Vegas. Misschien ga ik 2 juli nog naar Silva Leben, al vind ik het wel een slechte kaart. Denk dat Wanderlei wel over zijn top heen is.
UFC 132 was ook wel tof,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klitschko vs HayeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Damn veel MMA gemist, gisteren Haye Klitschko, Kongo vs Pat berry en ufc 132 gezien.
[..]
Heel lucky event voor mij, die Kongo had me geld kunnen kosten, wat een gevecht:D
UFC 132 was ook wel tof,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klitschko vs HayeGoed weggekomen bij Kongo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Beetje een non-statement natuurlijk. Als iedereen altijd goed zou verdedigen zou er nooit wat gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat ontzettend slecht verdedigd van George, zijn linkerhand zit helemaal verkeerd[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hij had gewoon zijn verdediging strakker moeten hebben. Het flabbert teveel en daardoor kan zo'n hele verre hoek raken. Als zoiets raakt is het ook gelijk hard. Dat had niet gehoeven dus, maar dat zullen zijn trainers ook wel zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje een non-statement natuurlijk. Als iedereen altijd goed zou verdedigen zou er nooit wat gebeuren.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
waar is ze toch?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:33 schreef THEFXR het volgende:
waar is ze toch?![]()
![]()
Who gives a flying fuck. Als ik mooie dames wil checken op 't internet zijn er heel wat betere exemplaren dan Gina "Fatty" Carano. Daarbij kan ze ook niet knokken. Lulz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
THEFXR felicitaties met het behalen van de week score!! 5/5
Stand na UFC 132 - Hoogstaande en Tazmaniac op #1
Stand na UFC 132 minus ieders slechtste/gemiste event - Tazmaniac #1
Custom belt gemaakt door Geo3kant voor onze winnaar!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat wegstrepen is wel heel krom, dan heb ik ineens 3 punten minder, waarom zou ik dat doen
Toen ik de nieuwe stand zag dacht ik een beetje hetzelfde, maar omdat het zo afgesproken was zodat sommige users hun gemiste of verneukte event recht konden trekken heb ik hem toch gepost.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat wegstrepen is wel heel krom, dan heb ik ineens 3 punten minder, waarom zou ik dat doen
Maar zo moeilijk ben ik daar niet in dus we delen de eer en de custom belt!!
Ja is ook wel, maar dat is meer voor de individuele percentages dan voor het eindklassementquote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toen ik de nieuwe stand zag dacht ik een beetje hetzelfde, maar omdat het zo afgesproken was zodat sommige users hun gemiste of verneukte event recht konden trekken heb ik hem toch gepost.
Maar zo moeilijk ben ik daar niet in dus we delen de eer en de custom belt!!
Aangezien Hoogstaande de enige is die anders genaaid wordt, mag de totale stand wat mij betreft gewoon blijven staan.
Gewoon delen dus, gefeliciteerd Taz & Hoogstaande
[ Bericht 25% gewijzigd door Hooidraad op 04-07-2011 22:40:12 ]![]()
pffffff, proficiat, het scheelt echt maar 1 punt!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Custom belt gemaakt door Geo3kant voor onze winnaar!!![]()
![]()
Was wel een inhaalslag van je dat laatste evenementquote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pffffff, proficiat, het scheelt echt maar 1 punt!![]()
![]()
Er mist een zekere Waggelaar op de tweedequote:Op maandag 4 juli 2011 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Custom belt gemaakt door Geo3kant voor onze winnaar!!![]()
Gewoon alles fout hebben als je normaal gesproken 50% kans hebt... wow wat ben ik slecht
Met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen wij in Amsterdam dan altijd maar![]()
![]()
Misschien vanwege je ietwat matige percentagequote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er mist een zekere Waggelaar op de tweede![]()
![]()
![]()
Wie gaat de MMAplayground-league aanmaken?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oei, kleine glitch zal ik maar zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er mist een zekere Waggelaar op de tweede![]()
Gewoon alles fout hebben als je normaal gesproken 50% kans hebt... wow wat ben ik slecht
Met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen wij in Amsterdam dan altijd maar![]()
Scusa!Ik wil hem wel aanmaken.quote:
Iemand een idee voor een leuke fight camp naam?
[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 04-07-2011 22:48:43 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Is heel simpel. je krijgt een aantal punten voor goeie pick, maar ook voor de goeie ronde, en of de manier waarop. TKO/SUB/DECISION. En je moet alle fights picken, dus nu wordt t kaf echt van t koren gescheiden. Daarnaast heb je ook virtueel geld waar je bets mee kan plaatsen. Je hebt dus 2 ranglijsten. Money en punten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://www.mmaplayground.com/
Even aanmelden en zodra het FOK fight camp aangemaakt is allemaal 'lid' worden van dit camp.
Zo strijd je onderling wie er beste van het camp is maar ook tegen andere camps om te kijken hoe je het al compleet camp doet.
Enkele voorbeelden:
East Coast Pitbulls
Playground Bullies
TheAxeMurdererz
Je kunt ook VCash inzetten, maar ik denk dat we het voorlopig maar even bij de gewone picks houden.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: