quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef Geo3kant het volgende:
Doe mij maar Rosie Jones![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:NlIRV76Ug1wbzM:http://i27.tinypic.com/15mihj6.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zal maar geen nude posten weet niet of dat mag
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de restquote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef Geo3kant het volgende:
Zal maar geen nude posten weet niet of dat mag
Ik post soms mee op Sherdog maar ik moet zeggen.. ever since Fok! Ajax gebruikt (niet de club) vind ik het echt kut bij live events op sherdog/andere fora. Dit is zoooo relaxed dat alles meteen refreshed. Echt kudo's voor Fok/Danny.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog Official UFC 132: Cruz vs. Faber Discussion Thread
http://www.sherdog.net/fo(...)15et-3-15pt-1724429/
Ohja klopt, hoorde het laatst al dat Fok!'s adsense account in trouble wasquote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je zelf instellen op 3000kpbsquote:Op zondag 3 juli 2011 01:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ohja klopt, hoorde het laatst al dat Fok!'s adsense account in trouble wasmaarja grote gebruikers worden niet meteen gebanned wss, maar dat kan Fok! in problemen brengen inderdaad, goed dat ik het niet poste
Man.. wanneer switched die kwaliteit eens terug naar HD ..
Ik zet hem altijd op best available maar soms switched ie terug weet niet waarom, maar dan schakelt ie later ook terug op HD maar nu was het echt nog slechter dan Xvid.quote:
Lol als die wat dieper in dat zwembad ging bleef ze gewoon drijven met die dikke ballenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Former UFC ringgirl: Edith LaBelle
[ afbeelding ]
Tering wat een tietuh!
Konden ze haar niet terugvragen?
UFC.tv zal het denk ik ook wel uitzenden.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
Jup..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten Fedor![]()
gatver,wat een lelijke nepperts!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Former UFC ringgirl: Edith LaBelle
[ afbeelding ]
Tering wat een tietuh!
Konden ze haar niet terugvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |