Waarom lach je? Ik vond het wel lekker.quote:
Het was heerlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom lach je? Ik vond het wel lekker.
Hij staat wel nu in mijn FBquote:
Oooh dat had ik niet doorquote:Op zondag 3 juli 2011 02:29 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hij wil nu eigenlijk dat jij dat verhaal ook in je FB zet..
Neukpeukquote:Op zondag 3 juli 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
Ik lig nu gewoon naast flippie met een peuk in mijn bek, ik zit nu zo op mn mobiel, en zij zo met een laptop voor als je het je afvraagt US
Dat vroeg ik me inderdaad echt af ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
Ik lig nu gewoon naast flippie met een peuk in mijn bek, ik zit nu zo op mn mobiel, en zij zo met een laptop voor als je het je afvraagt US
quote:
Jep.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de weinige momenten dat een peuk lekker is.
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:24 schreef Dalando het volgende:
Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
Is flippie zwanger geworden? Meer informatie volgt later...
Wachten is op de uitslagquote:Op zondag 3 juli 2011 02:32 schreef Dalando het volgende:
* Dalando geeft zwangerschapstest aan Flippiee, die direct na het neukpartijtje kan weten of je zwanger ben
Joepie! Slaapze! Dan ga ik maar ns naar huis.quote:
|Danku danku en slaap zachtquote:Op zondag 3 juli 2011 02:39 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Gefeliciteerd beide.
Truste toekomstig moeder.
Slaap zacht, en fijne reisquote:Op zondag 3 juli 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Joepie! Slaapze! Dan ga ik maar ns naar huis.
Boete wild plasseb, hoop Dat ze er een halt straf van maken. Schoonmaken ofzo.quote:
Triest zeg.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boete wild plasseb, hoop Dat ze er een halt straf van maken. Schoonmaken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |