najha, is fokshossel.quote:
Dikke shizzels.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
stuur dan via Pm of dm ik kom via taxi ofzo
enige die op fok hosselt is socios.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:10 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Inderdaad, stelt dus eigenlijk niks voor.
Dat zegt eigenlijk wel genoeg..quote:Op zondag 3 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
enige die op fok hosselt is socios.
Socios wordt dus mijn volgende doel.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociosquote:Op zondag 3 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
Oké Flippiee ik kom eraan ja ben er zo da's om de hoek jou adres
Geen problemen hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
Zo, ben nu op mobiel. Heb jij condooms flips, anders moet het zonder he. ik weet niet of jij daar iets tegen hebt, maar ik heb geen problemen
Vernoem je het kind wel naar mij?quote:Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
Zo, ben nu op mobiel. Heb jij condooms flips, anders moet het zonder he. ik weet niet of jij daar iets tegen hebt, maar ik heb geen problemen
Oke, ik sta nu zo goed als voor je deurquote:
Fijn, fijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke, ik sta nu zo goed als voor je deur
* Dalando klopt aanquote:
Mongool we zijn net bezig met het voorspelquote:Op zondag 3 juli 2011 02:16 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Blijkbaar word de deur niet opengedaan...
Sorryquote:Op zondag 3 juli 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mongool we zijn net bezig met het voorspel
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:24 schreef Dalando het volgende:
Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
Is flippie zwanger geworden? Meer informatie volgt later...
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:24 schreef Dalando het volgende:
Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
Is flippie zwanger geworden? Meer informatie volgt later...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |