Nu een 9quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dit topic krijgt nu al een 7 op de schaal van banaan
Kom dan met ons nachtbraken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Sims wordt naar een paar uur best saai
Ik ben mijn kooi uitgesopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij eigenlijk nog op? Terug in je caviahok
Ik wilde zeggen 'dan is-ie tenminste weer schoon als je er terug in moet', maar dat is niet helemaal wat je bedoelt toch?quote:
Stiekem ben ik een BIB.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Soms post Lutte van die licht-erotische posts en dan besef ik dat er een femme fatale achter die olijke glimlach verschuilt zit!
Ja, daar had je vast lichterotiserende beelden bij he? homo!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht René is er, dan zal PatriQue zo ook wel komen...
hihi, ik zei 'komen'
Dat soppen heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'dan is-ie tenminste weer schoon als je er terug in moet', maar dat is niet helemaal wat je bedoelt toch?
Beest in bedquote:
Ssstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, daar had je vast lichterotiserende beelden bij he? homo!
Dus nu is het weer 'vies'quote:
neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a'tje
Dit post je toch wel vanaf je mac he?
Maar natuurlijk... men neemt 2 computers/laptops, waarvan de een wordt gebruikt om te FOK!ken en de ander tegelijkertijd om te gamenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik speel de sims op mijn mac
Het is allemaal haar schuld!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
en mn moeder is stom...
ze noemt mij alcoholist, terwijl ze zelf elke avond aan de advocaat sjizzle zit..Heeft niet eens rose of wijn voor me gekocht.. dus nu moet ik wel aan de sterke drank!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat nog shultenbrau bierHad ze voor m'n zwager gekocht, die verdient niet beter
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF! heb je die onder ctrl v staan ofzo?
Daar doe ik bijna nooit aanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Ooh en ik heb geen zin om te gaan knippen en plakken met posts dus multiquoten zit er niet in vandaag, net als interpunctie en fatsoenlijke spelling. Ha!
Waarvan akte.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar natuurlijk... men neemt 2 computers/laptops, waarvan de een wordt gebruikt om te FOK!ken en de ander tegelijkertijd om te gamen
Ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:18 schreef Renesite het volgende:
oke hoi mijn hond is niet dood ik heb geen hond nu naar bed ik ben verkouden hopen dat het beter is want anders ben ik verdrietig hoi patrique ben je ook thuis nou hoi hoi gr gr Annie
Sowieso!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
14:50 . Vooraf nog eventjes naar de videotheek?
In windows doe ik altijd, rechtermuisknop en openen in nieuw tabblad.quote:
CMD klikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In windows doe ik altijd, rechtermuisknop en openen in nieuw tabblad.
Enig idee hoe ik dat op een mac moet doen
Ik voel me echt een beetje dom
Middelste knop van je muis?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In windows doe ik altijd, rechtermuisknop en openen in nieuw tabblad.
Enig idee hoe ik dat op een mac moet doen
Ik voel me echt een beetje dom
Jawel!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
Ik lees het al, ik moet nooit aan een Mac beginnen.
Hoera het is een meisje!quote:
Oke hoi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
NEVERMIND ILL FIND SOMEONE LIKE YOUUUUUUUUUUUUU
Je zoekt het gevaar wel op zegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
Wijkbewoners in Almere achtervolgen inbrekers
Het is hier 3 straten verderop...quote:
quote:De politie toonde zich zeer tevreden met de actie van de buurtbewoners. "En ze waren nu ook blij met de politie", voegde de woordvoerder toe.
JEEEEJquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi O +
Gatver ik zit hier ff zwaar in love te zijn, dat doe ik jullie niet aan dus ben weer weg
HIERRRR BLIJVENquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
Gatver ik zit hier ff zwaar in love te zijn, dat doe ik jullie niet aan dus ben weer weg
Hoe is het?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
Kreeg jij je tosti wel op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
Ja, en nog steedsquote:
Siepiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
Jij mag datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
O hoi
Gheyl!quote:
Wat fijn dat ze het nu al goed kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
Ja maar wil zo wel andere dingen doen
Maar uhm kids, uhm jongste gaf hem kusjes en lag met zijn hoofd op zijn schouder.
Oudste vroeg komt hij in onze vakantie vaker slapen want ik vind hem echt wel leuk.
aaaaaaaawquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
Maar uhm kids, uhm jongste gaf hem kusjes en lag met zijn hoofd op zijn schouder.
Oudste vroeg komt hij in onze vakantie vaker slapen want ik vind hem echt wel leuk.
jeujjjjj!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, hier komt ie.. mijn schultenbrau ontmaagding!
Ze hebben 'm dus al geaccepteert... das snel en mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
Aaaaah yes yes yes!! En nou vieze dingetjes doen jij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
Beterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga m leeg gooien...
ik tik wel wat sambuca naar binnen
Zit de 'r' in 't kofschip Benny?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben 'm dus al geaccepteert... das snel en mooi![]()
Dat zeg je toch niet tegen je mamsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaah yes yes yes!! En nou vieze dingetjes doen jij.
Bierrrrrr!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ligt er aan wat het kofschip vervoert
quote:
ik bier ook vanuit huis nuquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Vroeger hadden we hier een 'speciaal bier'-winkeltje die 't kofschip heette..
Nu doet-ie het vanuit huis
Wat ontzettend tof!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
Jaquote:
Hihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een Mojito
...ff iets vieren enzo, weet je
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een Mojito
...ff iets vieren enzo, weet je
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor je
En voor de kids
Gewoon![]()
kusjes
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als iemand dat verdiend ben jij het wel...Zie....2011 is the year of the beautiful siepie
Hou voor mij een stukje over, lekker bij de krieltjes!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook gewoon wijn gedronken in combi met de morfine...maar of ik ben al zo ver heen....of het maakt geen flikker uit...ik merk geen verschil.
Dan ga ik nu een olifant killen
ik weet niet je precieze verhaal... maar als ik af moet gaan op wat ik hier lees.. hebbie een nieuwequote:
Ik een derde!!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik weet niet je precieze verhaal... maar als ik af moet gaan op wat ik hier lees.. hebbie een nieuwe? Leuk leuk leuk!
![]()
Ik heb morgen een 1e date met een errug leuke meneer
Leg uitquote:Op zondag 3 juli 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik schreef al in de kerstkaart aan Kally, dat dit ons jaar zou worden
quote:
Ik kill voor jou een krokodil voor de meet....met mn tandenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou voor mij een stukje over, lekker bij de krieltjes!
Dan heb je het ook gewoon verdient...puntquote:Op zondag 3 juli 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik schreef al in de kerstkaart aan Kally, dat dit ons jaar zou worden
Ja een nieuwe en hij blijftquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik weet niet je precieze verhaal... maar als ik af moet gaan op wat ik hier lees.. hebbie een nieuwe? Leuk leuk leuk!
![]()
Ik heb morgen een 1e date met een errug leuke meneer
Massadate!quote:
Ehquote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef Laysa het volgende:
En over anderhalf jaar gaan jullie ook trouwen
Zekah, Zekah!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Massadate!
En één op één als de sambuca aanslaat!
Jammer dat Patrick mogelijk alleen overblijft. Vind ikquote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Massadate!
En één op één als de sambuca aanslaat!
Oooow zo leuk voor jequote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een nieuwe en hij blijft
En oeh spannend
quote:
Ik ben gelegenheids homo die avondquote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat Patrick mogelijk alleen overblijft. Vind ik
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat Patrick mogelijk alleen overblijft. Vind ik
Morgen dan wel even verslag uit komen brengen hè!!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooow zo leuk voor je![]()
Ik hoop dat de mijnus van morgen ook blijft
Ow okee. Doe hem een plezier en pak hem bij de bil!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow okee. Doe hem een plezier en pak hem in de bil!
Doe ik, with love from Russia!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow okee. Doe hem een plezier en pak hem bij de bil!
Jaaa, zal ik zeker doen!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen dan wel even verslag uit komen brengen hè!!
Ik hoop met je meequote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooow zo leuk voor je![]()
Ik hoop dat de mijnus van morgen ook blijft
Hoop ook voor je! Alleen ga ik niet aan je denken, ik denk morgen vast aan andere dingenquote:
Gisterquote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer kom jij met een FOK!user thuis.
JE HEBT JE OUDE UI TERUG!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoop ook voor je! Alleen ga ik niet aan je denken, ik denk morgen vast aan andere dingen
Oh, vertel, waar ga jij aan denken morgen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoop ook voor je! Alleen ga ik niet aan je denken, ik denk morgen vast aan andere dingen
Klopt. Maar ik blijf een uitdagingquote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
mwoh.. die van mij.. ik geef t maanddan is de nieuwigheid eraf
Vuige relnicht ben je tochquote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
mwoh.. die van mij.. ik geef t maanddan is de nieuwigheid eraf
Wiequote:
You like?quote:
Aan die ene van mij. Ook maar 2 seconden, daarna is de nieuwigheid eraf.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh, vertel, waar ga jij aan denken morgen?
Vagina's?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
WEETJE wat Patrick niet tof vind? WIL JE WETEN?
Don't kiss and tellquote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
Nou, vertel...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
quote:
Hem gewoon, met gevouwen handjes of zo, aanstaren. En erg stoicijns aanstaren. Dan gaat-ie zich ongemakkelijk voelenquote:
Jorkjes pruppenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Laysa het volgende:
ik ga me morgen even in mn harnasje wurmen pruppen....misschien helpt dat
dan gaat m'n hand trillenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Hem gewoon, met gevouwen handjes of zo, aanstaren. En erg stoicijns aanstaren. Dan gaat-ie zich ongemakkelijk voelen
mwoah...dat vind ik wel schattigquote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Hem gewoon, met gevouwen handjes of zo, aanstaren. En erg stoicijns aanstaren. Dan gaat-ie zich ongemakkelijk voelen
PatriQue?!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt hahahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Stappen ftwquote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehehe god wat hebben we gelachen....dat mis ik
Ian is al naar huis toe. Met wie ga je seksen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Rem jij leest alles fout
Miran je bent ook blonT
En de rest
En nu ga ik even ranzige seks hebben
Kusje op je voorspoedige climax!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Rem jij leest alles fout
Miran je bent ook blonT
En de rest
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, jij bent ook 45 en niet de jongste meer
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Rem jij leest alles fout
Miran je bent ook blonT
En de rest
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, jij bent ook 45 en niet de jongste meer
Veel pret...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Rem jij leest alles fout
Miran je bent ook blonT
En de rest
Euh, ik lig nu over hem heen as we speak? Naar huisquote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ian is al naar huis toe. Met wie ga je seksen?
Nooit meer naar huisquote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, ik lig nu over hem heen as we speak? Naar huis
Ow. Nou, niet je camcorder aanzetten, hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En ondertussen FOK!kenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
www.kallycam.nlquote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Nou, niet je camcorder aanzetten, hoor
Schat die gaat stuk van het steamy gedeeltequote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Nou, niet je camcorder aanzetten, hoor
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat die gaat stuk van het steamy gedeelte
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat die gaat stuk van het steamy gedeelte
Mijn hart staat stil. Momentjequote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow misschien beetje late reactie, maar wie is Perry?
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow misschien beetje late reactie, maar wie is Perry?
Ik lig op de bank nogquote:
Phineas & Ferbquote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis het hele verhaal rond Perry geloof ik
okquote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
c_a, we gaan een keer een Disney Channel marathon meet houden...
Lekker gek wijffie!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Rem jij leest alles fout
Miran je bent ook blonT
En de rest
okquote:Op zondag 3 juli 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef wel een keer een gil zodat je het kunt zien
er is vaak een Phineas en Ferb marathon op Disney XDquote:
ik hoor me neefje van 11 er wel eens over, maar nog nooit over Perry gehoordquote:Op zondag 3 juli 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is vaak een Phineas en Ferb marathon op Disney XD
Perry het vogelbekdier, leidt een dubbelleven, als saai huisdier en geheim agentquote:Op zondag 3 juli 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor me neefje van 11 er wel eens over, maar nog nooit over Perry gehoord
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Perry het vogelbekdier, leidt een dubbelleven, als saai huisdier en geheim agent
Ik had ze vandaaggister weer eens gevondenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my gosh Benny, je ondertitel, die snoepjes zijn zo lekker.Was ze gewoon vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |