Nu een 9quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dit topic krijgt nu al een 7 op de schaal van banaan
Kom dan met ons nachtbraken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Sims wordt naar een paar uur best saai
Ik ben mijn kooi uitgesopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij eigenlijk nog op? Terug in je caviahok
Ik wilde zeggen 'dan is-ie tenminste weer schoon als je er terug in moet', maar dat is niet helemaal wat je bedoelt toch?quote:
Stiekem ben ik een BIB.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Soms post Lutte van die licht-erotische posts en dan besef ik dat er een femme fatale achter die olijke glimlach verschuilt zit!
Ja, daar had je vast lichterotiserende beelden bij he? homo!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht René is er, dan zal PatriQue zo ook wel komen...
hihi, ik zei 'komen'
Dat soppen heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'dan is-ie tenminste weer schoon als je er terug in moet', maar dat is niet helemaal wat je bedoelt toch?
Beest in bedquote:
Ssstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, daar had je vast lichterotiserende beelden bij he? homo!
Dus nu is het weer 'vies'quote:
neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a'tje
Dit post je toch wel vanaf je mac he?
Maar natuurlijk... men neemt 2 computers/laptops, waarvan de een wordt gebruikt om te FOK!ken en de ander tegelijkertijd om te gamenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik speel de sims op mijn mac
Het is allemaal haar schuld!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
en mn moeder is stom...
ze noemt mij alcoholist, terwijl ze zelf elke avond aan de advocaat sjizzle zit..Heeft niet eens rose of wijn voor me gekocht.. dus nu moet ik wel aan de sterke drank!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat nog shultenbrau bierHad ze voor m'n zwager gekocht, die verdient niet beter
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF! heb je die onder ctrl v staan ofzo?
Daar doe ik bijna nooit aanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Ooh en ik heb geen zin om te gaan knippen en plakken met posts dus multiquoten zit er niet in vandaag, net als interpunctie en fatsoenlijke spelling. Ha!
Waarvan akte.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar natuurlijk... men neemt 2 computers/laptops, waarvan de een wordt gebruikt om te FOK!ken en de ander tegelijkertijd om te gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |