SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal mijn verdriet wel verdrinken met......quote:
Ja dat wil ik ook... kom er eens een paar brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal mijn verdriet wel verdrinken met......
*insert spanningsboog*
.....cocktails in een klein uurtje!
Ik kom eraan!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert spanningsboog*
Niet genoeg ruimte in het vliegtuig. Je komt ze maar halenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook... kom er eens een paar brengen
quote:
Doe jij wel eens wat anders dan cocktails drinken? Nee he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert spanningsboog*
Alleen als ik dan bij jou mag slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte in het vliegtuig. Je komt ze maar halen
Ik werk af en toe ook nog wel eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders dan cocktails drinken? Nee he.
Slapen? Terwijl ze 24/7 open zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn twee nieuwe aanwinsten:oe nice ones.... hebben deze een zachte achterkant (of hoe je dat ook noemt??)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zachte achterkant?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe nice ones.... hebben deze een zachte achterkant (of hoe je dat ook noemt??)
Oh ja, mijn twee nieuwe aanwinsten:Lenzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, mijn twee nieuwe aanwinsten:nice sammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De voering is wel zacht ja, maar dat geeft geen garantie dat je hakken niet opengehaald worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ja waar je hak tegen aan zit...
(met hakken haal ik mijn hak altijd open)
Ik doe mee! Baco!quote:
Zeg ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je zegt niet waarom zodat 'iedereen' het moet vragen en jij even een aandachtsmomentje hebt?
* dawgie pilsje pakt
Blegh, kutziekte.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pleuriszooi![]()
Tuurlijk ik heb weer een aantal dagen een gelukkig gevoel gehad.
Mn zusje belt me net. Mn tante heeft leukemie
Ja, klopt. Maar ik merk er weinig van. De Loubies zijn ook zo hoog.quote:
pics?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik merk er weinig van. De Loubies zijn ook zo hoog.
En die nude pumps passen geweldig onder m'n nieuwe satijnen jurkje
Sterkte, Hupsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pleuriszooi![]()
O getverquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pleuriszooi![]()
Dat hebben ze vrij aardig ingeschat dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie nu pas een keer die reclame voor 50 miljoen singles ontmoeten
Die gasten dachten zeker; die singles op fok zijn zo kansloos dat ze niet in eigen land scoren, we maken hun speelveld wat groter.....
Sterkte meis..... * -Engel- geeft knuffelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Pleuriszooi![]()
Oke. Hopen dat ze in een vroeg staduim zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn tante ligt nu in het ziekenhuis met een zware longontsteking. Maandag gaan ze iets met merg doen om te kijken in welk stadium het is en dan willen ze op zich asap met de chemo beginnen
Sterktequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn tante ligt nu in het ziekenhuis met een zware longontsteking. Maandag gaan ze iets met merg doen om te kijken in welk stadium het is en dan willen ze op zich asap met de chemo beginnen
Sorry.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef miss-bakvis het volgende:
meh dit is trouwens geen leuke binnenkomer voor een zaterdagavond
nee so bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ga al weg. Wil jullie avond niet verzieken
Nee Huppelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ga al weg. Wil jullie avond niet verzieken
Bakvisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee so bedoel ik het niet
tis het eerste forum dat ik aanklik, that's all
blijf!
heu Spezzaquote:
er is vast wel iemand hier die zich aanbiedtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt een happy single maar mijn god nu mis ik toch echt een vent naast me om tegenaan te kruipen en te huilen
Hoe bedoel je back in business? Dat ik weer flink de Jim Belushi aan het uithangen was?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:05 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
heu Spezza
back in business zie ik hihi
damn ik had echt een andere username moeten kiezen
100% bakvis was een belgisch programma waar ik 'verzot' op wasquote:
Hopelijk maandag of dinsdag hoor ik van zequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
Spezza heeft een baan ja???? Heb je er al wat van gehoord ?
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
er is vast wel iemand hier die zich aanbiedt
d'ohquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je back in business? Dat ik weer flink de Jim Belushi aan het uithangen was?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hopelijk maandag of dinsdag hoor ik van ze
Nog even duimen dus!
* -Engel-duimt vrolij meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hopelijk maandag of dinsdag hoor ik van ze
Nog even duimen dus!
ik dacht al ja. die nick ben ik in mijn fok!carriere weleens tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
100% bakvis was een belgisch programma waar ik 'verzot' op was
oh en ik ben stiekem al een paar jaar passief actief
yay! dat je je dat nog herinnert, goeie zaakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht al ja. die nick ben ik in mijn fok!carriere weleens tegengekomen.
hoezo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
yay! dat je je dat nog herinnert, goeie zaak
Goed nummer!quote:
weet niet, is ergens wel leuk om te horenquote:
audio bullysquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed nummer!![]()
Jammer alleen dat het popie jopie is geworden door die reclame....
oh. nou ajbquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
weet niet, is ergens wel leuk om te horen
Door dat nummer wil ik nou wel weer snel weer een keer naar Londonquote:
dan al? ik ben al bijna een hele week volop bezig met een opdracht over een boek dat natuurlijk over Londen gaat...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door dat nummer wil ik nou wel weer snel weer een keer naar London
London is coolquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:16 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dan al? ik ben al bijna een hele week volop bezig met een opdracht over een boek dat natuurlijk over Londen gaat...![]()
just shut up and let me go!
londen yay!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
London is cool
Het is dat ik door omstandigheden even niet heen kan, maar als ik straks die baan heb, dan is dat het 1e dat ik zal gaan doen
Ik kom er gemiddeld 2-4 keer per jaar.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
londen yay!
ben er pas 1x geweest, en eigenlijk is het helmeaal niet zo heel mooi (grijs, nat, vuilniszakken voor de voordeur) en toch wil ik terug
Troost je.... gezien de hoeveelheid volk hier, ben je lang niet de enigequote:
wat een stel zielepoten zijn we toch...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Troost je.... gezien de hoeveelheid volk hier, ben je lang niet de enige
En toch voel ik me daar niet beter doorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Troost je.... gezien de hoeveelheid volk hier, ben je lang niet de enige
Door alcohol heb ik 't weer hardstikke naar mijn zin! Dat kan jij toch ook wel?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat een stel zielepoten zijn we toch...
gelukkig hebben we elkaar
volgende week ga je kapot!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch voel ik me daar niet beter door
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door alcohol heb ik 't weer hardstikke naar mijn zin! Dat kan jij toch ook wel?
Dan weet ik het ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch voel ik me daar niet beter door
alcoholquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door alcohol heb ik 't weer hardstikke naar mijn zin! Dat kan jij toch ook wel?
Wat is er volgende week?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
volgende week ga je kapot!!
nu ga je je mentaal voorbereiden voor volgende week
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
volgende week ga je kapot!!
nu ga je je mentaal voorbereiden voor volgende week
quote:
een nieuwe zaterdagavondquote:
nou waar wacht je dan nog op? duik de kroeg in! ofzo..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik kleine man weer gewoon thuis, ik vermoed dat ik niet los zal gaan.
Nee dat gaat 'm niet worden hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nou waar wacht je dan nog op? duik de kroeg in! ofzo..
Moet het dan per se zaterdagavond zijn om "plannen te maken"?quote:
ik ook..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet het dan per se zaterdagavond zijn om "plannen te maken"?
Ik snap dat nooit met nederlanders.... doordeweeks willen ze 's avonds nooit wat doen, want "ze moeten werken"
Kom op zeg, in Engeland en Ierland gaan ze doordeweeks ook lekker naar de pub of iets doen.
Ja, je moet de drank wel een beetje spreiden over meerdere avonden gezelligheid he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik ook..
ik ben eigenlijk nog kapot van 2 weken geleden
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik ook..
ik ben eigenlijk nog kapot van 2 weken geleden
2 weken nonstop stappen en het licht zien worden, maken je best wel kapotquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 19 ofzo? hoe kun je dan na 2wkn nog kapot zijn van iets?teveel drugs?
Ja ik hoop het voor je jongquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
Grrrrr.... * Spezza19 wilt naar Engeland......
Hopelijk bellen ze maandag dat ik aangenomen ben, stap ik daarna meteen in mijn auto om het in Engeland te vieren!
Kunnen ook een weekendje Madrid doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik hoop het voor je jong
* missbehavin wil naar het zuiden, zon
Ga ik liever naar Barcelona, daar ben ik nog steeds niet geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kunnen ook een weekendje Madrid doen
Ook goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga ik liever naar Barcelona, daar ben ik nog steeds niet geweest
Jij bent ook zo makkelijk hequote:
barcequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar sluit ook alles al om 1 uur ofzo, dus de kans dat het te laat wordt is daar iets minder aanwezig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet het dan per se zaterdagavond zijn om "plannen te maken"?
Ik snap dat nooit met nederlanders.... doordeweeks willen ze 's avonds nooit wat doen, want "ze moeten werken"
Kom op zeg, in Engeland en Ierland gaan ze doordeweeks ook lekker naar de pub of iets doen.
mietjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
2 weken nonstop stappen en het licht zien worden, maken je best wel kapot
dus rondje duitsland vind je ook goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik maar even weg ben van hier.....
baraca!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.... Gaat mij om die instelling van Nederlanders dat ze gewoon uberhaupt de deur niet uit willen doordeweeksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar sluit ook alles al om 1 uur ofzo, dus de kans dat het te laat wordt is daar iets minder aanwezig.
Als daar wat leuks te doen is samen met iemand, ja hoor.... Berlijn is ook mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus rondje duitsland vind je ook goed
Ja bah, stelletje eikels zeg dat ze de volgende ochtend nķet kapot op hun werk aan willen komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.... Gaat mij om die instelling van Nederlanders dat ze gewoon uberhaupt de deur niet uit willen doordeweeks
Ja, want van gewoon even de deur uit gaan ga je meteen kapotquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja bah, stelletje eikels zeg dat ze de volgende ochtend nķet kapot op hun werk aan willen komen.
Waarom moet je daar meteen weer iets van vinden? Sommige mensen willen gewoon op tijd naar bed omdat ze moeten werken, laat ze..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want van gewoon even de deur uit gaan ga je meteen kapot
Dus omdat je even de deur uit gaat van bijvoorbeeld half 7 tot 9, kan je niet op tijd naar bed, terwijl ze wel 's avonds tot half 12 nog voor de tv hangen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom moet je daar meteen weer iets van vinden? Sommige mensen willen gewoon op tijd naar bed omdat ze moeten werken, laat ze..
dan ga verhuizen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.... Gaat mij om die instelling van Nederlanders dat ze gewoon uberhaupt de deur niet uit willen doordeweeks
naar londen!quote:
Weet ik veel waarom mensen doen wat ze doen. Punt is wel dat mensen aan jou geen verantwoording hoeven af te leggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat je even de deur uit gaat van bijvoorbeeld half 7 tot 9, kan je niet op tijd naar bed, terwijl ze wel 's avonds tot half 12 nog voor de tv hangen?
Kom op zeg
Waar zeg ik dat ze verantwoording moeten afleggen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom mensen doen wat ze doen. Punt is wel dat mensen aan jou geen verantwoording hoeven af te leggen.
Waar zeg ik dat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze verantwoording moeten afleggen?
Volgens mij valt dat ook wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar sluit ook alles al om 1 uur ofzo, dus de kans dat het te laat wordt is daar iets minder aanwezig.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat zegt?
Flauw hoor, jemig.
Daar zeg jij datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom mensen doen wat ze doen. Punt is wel dat mensen aan jou geen verantwoording hoeven af te leggen.
Wie zegt dat Nederlanders dat niet doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
Het ging mij er alleen om, dat ik het jammer vind dat veel Nederlanders liever hun doordeweekse avonden met lui bankgehang ipv ook doordeweeks wat te doen.
Dat kan ook gewoon bij iemand langsgaan zijn. Dat hoeft niet laat te worden, daar hoef je niet kapot aan te gaan qua alcohol...
Toen ik in Engeland woonde, en daarvoor ook in Ierland, werd er ook gewoon doordeweeks afgesproken. Kan prima allemaal hoor.
Heeft 'ie al iemand kneus genoemd?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Spazza is hier ook vrienden aan het maken zie ik?
Zeg ik dan ergens dat geen enkele Nederlander dat doetquote:Op zondag 3 juli 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zegt dat Nederlanders dat niet doen?
Omdat mensen het leuk vinden om op alles te zeiken wat ik post....quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo vervelend?
De.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg ik dan ergens dat geen enkele Nederlander dat doet
Mooi, hup, terug in je hok.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat mensen het leuk vinden om op alles te zeiken wat ik post....
Dus mensen
Goh, verrassend.quote:
Heel scherp, Watsonquote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
Maarre, als Nederlanders wel in het weekend willen afspreken, wat doe jij dan hier op zaterdagavond? Willen ze in het weekend tegenwoordig óók niet met je afspreken?
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
Maarre, als Nederlanders wel in het weekend willen afspreken, wat doe jij dan hier op zaterdagavond? Willen ze in het weekend tegenwoordig óók niet met je afspreken?
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, we geloven je toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien heb ik na een weekje dingen doen, wel gewoon even een avondje "voor mezelf"
Hoi, neuken?quote:
Ik heb wel es meer enthousiaste reacties gehad.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
En nu weer lief doen, ik kan wel wat liefheid gebruiken
Sterkte meid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap het.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:10 schreef Boudibou het volgende:
'Weggeweest'. Gewoon meer tijd aan andere sheit besteden dan aan dit dus. Maar voor de rest gaat alles best behoorlijk...Ajax kampioen, ik heb zomervakantie...niet veel te klagen eigenlijk. Beetje werken, beetje feesten en chillen.
Hoe gaat ie met jou? Das lang geleden torero
Braziliaanse kwam vandaag aanwaaien, de Indiase kwam C. in Griekenland tegen.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:17 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat jij het Charlie Harper-leventje leidtt wat ik zou willen leiden...![]()
Waar heb jij die Indiase en Brazilaanse vandaan? Heeft Geertje het al goedgekeurd?
Wie? En was het een goed avondje? Waar ben je geweest? Derrick?quote:Op zondag 3 juli 2011 03:21 schreef Q. het volgende:
Belachelijk, FOK!kers tegenkomen tijdens het uitgaan.
Uiteraard. Waar ik deze weer tegenkwam: Paulquote:Op zondag 3 juli 2011 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie? En was het een goed avondje? Waar ben je geweest? Derrick?
Aha. de overbekende Paul!quote:Op zondag 3 juli 2011 03:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Waar ik deze weer tegenkwam: Paul
Ben hem al vaker tegengekomen in de Derrick.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha. de overbekende Paul!
Utreg is een mooie stad
Nachtjes uit in Utreg
Haha zulke sheit overkomt je dus gewoon....Een Braziliaanse...Japamse dames...je bent behoorlijk multikulti all of a sudden. Hoe gaat het met Knuffelmeid/dame/panda/iets/quote:Op zondag 3 juli 2011 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Braziliaanse kwam vandaag aanwaaien, de Indiase kwam C. in Griekenland tegen.
Vorige week zat ik in Amsterdam met 2 niet-Japanners die vloeiend Japans lulden...
Ik voel me wel een beetje bescheiden bij die hard-core travellers af en toe, maar goed.
Charlie Harper is een jazz-muzikant?
Ik prefereer techno. Ben op zoek naar een goeie laptop met Ablteton Live enzo. Mooi setje.
Lekker chillzomertje in Almere?
Of het is puur toeval, of ik zie bijna altijd louter 30-45-jarigen uit de Derrick stappen. Jammer jammer..quote:Op zondag 3 juli 2011 03:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben hem al vaker tegengekomen in de Derrick.
Utrecht.
Derrick.
En wat is daar mis mee? Mogen wij niet meer uitgaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of het is puur toeval, of ik zie bijna altijd louter 30-45-jarigen uit de Derrick stappen. Jammer jammer..
Laten we dat snel doen dan!quote:Op zondag 3 juli 2011 03:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha zulke sheit overkomt je dus gewoon....Een Braziliaanse...Japamse dames...je bent behoorlijk multikulti all of a sudden. Hoe gaat het met Knuffelmeid/dame/panda/iets/
En in Almere zal het vast kut gaan...wie zou daar dood gevonden willen worden... ik heb het prima naar mijn zin in de twee leukste steden van ons landje...deze jongen heeft niet veel nodig om gelukkig te zijn.![]()
Wij hebben btw nog altijd wat staan he...pikkestein....;)
Dat zei ik niet! Ik bedoel alleen dat het jammer is dat de er weinig "jonge" honden komen. Ik ga je niet verbieden uit te gaan...ik vind het zelfs alleen maar mooi als mensen onder de plak/ drukbezig gewoon hun ding kunnen doen zonder teveel gezeik.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Mogen wij niet meer uitgaan?
Ben voor! Komt bueno.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we dat snel doen dan!
Knuffelmeisje is niet meer. Verder is het iets tussen ons.
Welke 2 steden?Nederland is geweldig. Ik waardeer het steeds meer in het buitenland.
Hoe was je verkleed en zijn er foto's?quote:
Nee, ik ben nu lekker thuis. Ff naar Mexico geweest (zie masker), maar verder niet. Volgende week C cursus geven en ik ben zijn master-begeleider.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben voor! Komt bueno.
Klinkt goed en heel vaag teglijkertijd hehe....maar komt allemaal wel right.
Amsterdam...uiteraard vanwege onder andere mijn nieuwe woonplek en studie en club...en ten tweede Utrecht...mijn 'roots' en geweldige stad. Heel goed verhaal he....:p
Waar geniet jij zoal van? Ben je weer ergens in Ecuador ofzo? Blijven drinken he...niet uitdrogen. Dit advies krijg je helemaal gratis...dat doe ik gewoon effe...:)
Mejico...allright...was vast mooi niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu lekker thuis. Ff naar Mexico geweest (zie masker), maar verder niet. Volgende week C cursus geven en ik ben zijn master-begeleider.Wat ik verder doe, zal de toekomst uitwijzen... de mogelijkheden zijn eindeloos.
Drinken doe ik niet zoveel, kaas wel af en toe. Maar niet zo erg als C, de tering wat wordt die vaag.
Mooie steden man! B woont op de Weesperstraat. Het vetste uitzicht ooit.
Doen we een biertje in Amsterdam, goed plan. Weekend van 22/23 juli?
Ik was als captain obviousquote:Op zondag 3 juli 2011 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe was je verkleed en zijn er foto's?
Foto's
[ afbeelding ]
moguhquote:
en ook uquote:
Hoi hoi missbehavin!quote:
Stickerverwijderaar?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi missbehavin!
Man, ik heb te lang met mijn hoofd boven de stickerverwijderaar gehangen. Ik voel me ook nu echt intens moe, en brak, maar dat zal ook wat met de alcoholinname te maken hebben.
Ik moet maar eens wat gaan eten om mijn maag op orde te brengen. Tijd voor tosti dus.
Nou ja, stickeroplosser, zoiets. Alhoewel het natuurlijk niet de sticker oplost. Maar de lijmlaag. Maargoed da's van dat soort terpentineachtige bende, als je daar een uur bovenhangt, dat is gewoon niet fijn.quote:
Ja ik weet wel wat het isquote:Op zondag 3 juli 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, stickeroplosser, zoiets. Alhoewel het natuurlijk niet de sticker oplost. Maar de lijmlaag. Maargoed da's van dat soort terpentineachtige bende, als je daar een uur bovenhangt, dat is gewoon niet fijn.
Oh, dan wordt het dat hier vanmiddag ook welquote:
Niks moetquote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dat hier vanmiddag ook welDat moet.
Het was een hele moeilijk "sticker".quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat het is. Ik vroeg me alleen af waarom je daar een uur boven hebt gehangen.
Hé wat geinig!quote:De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post, 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven
Ik zou er momenteel ook geen hoeven nee...quote:
Iets met katerquote:
Lach maar.quote:
Leukquote:Op zondag 3 juli 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach maar.
Ik ben vannacht in de stripclub geweest
Ik heb me rotgelachen jaquote:
Ik geloof niet dat het hier ook 32 graden isquote:Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Het is buiten 32 graden. Omdat het dus "warm" is, moet een of andere josti hier de airco op 15 zetten. Als je wilt dat iedereen in een paar dagen ziek thuis zit, moet je dat vooral doen ja. Mufkut. Zet een raam open, er staat een heerlijk windje.
Wel zonquote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hier ook 32 graden is
Een temperatuurverschil van meer dan 15 graden tussen buiten en binnen is gewoon ongezond.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hier ook 32 graden is
Hey Klutsquote:
Spezzquote:
Waar denk je dat ik nu zit?quote:
Als ik thuis werk ben ik ook voornamelijk alleen aanwezig, op kantoor werk ik aan een stuk door.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik werk sowieso nooit ik ben alleen aanwezig
Ik wist niet dat Godt een eigen dag had?quote:
Elke dag is een dag van Godtquote:Op zondag 3 juli 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Godt een eigen dag had?
Dan moeten we daar heel snel mee ophouden!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dan werkt iedereen op een dag van god.
Hoe moet ik dan alles betalen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten we daar heel snel mee ophouden!
Ik ben daar al mee begonnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten we daar heel snel mee ophouden!
quote:
Ja en?quote:
Dat doen je ouders toch voor je?quote:
Q! Bier!quote:
Uiteraardquote:
Ik vanaf deze week een week of 4 niet, vriend van me is er niet dus geen squash, maar wel gewoon door sporten.quote:
Heul niet!!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een godvergetentyfusteringfuckingKUTdag vandaag!
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een godvergetentyfusteringfuckingKUTdag vandaag!
En waarom is het een kutdag? Te veel gezopen tijdens Zingen op de Zaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat God ZO gemeen zou zijn
Nee, daar lag het niet aan. Ik denk dat het na 12 uur officieel stamplekkermetzijnallenopSpiritshartdag was ofzo... Als ik alles moet gaan neerschrijven wat ik tot nu toe na middernacht heb gemaakt, is er niemand die me gelooft..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En waarom is het een kutdag? Te veel gezopen tijdens Zingen op de Zaan?
Pffff afzienquote:Op zondag 3 juli 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vanaf deze week een week of 4 niet, vriend van me is er niet dus geen squash, maar wel gewoon door sporten.
Guess againquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat God ZO gemeen zou zijn
de t mistequote:
* Spezza19 gokt iets met woestaantrekkelijke beste vriend van vriendin en dergelijkequote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar lag het niet aan. Ik denk dat het na 12 uur officieel stamplekkermetzijnallenopSpiritshartdag was ofzo... Als ik alles moet gaan neerschrijven wat ik tot nu toe na middernacht heb gemaakt, is er niemand die me gelooft..
Klinkt interessantquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar lag het niet aan. Ik denk dat het na 12 uur officieel stamplekkermetzijnallenopSpiritshartdag was ofzo... Als ik alles moet gaan neerschrijven wat ik tot nu toe na middernacht heb gemaakt, is er niemand die me gelooft..
Woest aantrekkelijk. Dat ken ik alleen maar uit boeketromannetjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gokt iets met woestaantrekkelijke beste vriend van vriendin en dergelijke
Onder andere jaquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gokt iets met woestaantrekkelijke beste vriend van vriendin en dergelijke
Ik ken iemand die dat echt zegtquote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk. Dat ken ik alleen maar uit boeketromannetjes.
woest aantrekkelijk... misschien kom ik er ooit nog zoeen tegen.. *droomt*quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk. Dat ken ik alleen maar uit boeketromannetjes.
Nou, ik vind woest aantrekkelijk helemaal nietsquote:Op zondag 3 juli 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
woest aantrekkelijk... misschien kom ik er ooit nog zoeen tegen.. *droomt*
ach, een keer niet nadenken zou ook wel fijn zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind woest aantrekkelijk helemaal niets
Dan kan je niet meer nadenken
En daar hecht ik wel waarde aan
Precies dat!!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind woest aantrekkelijk helemaal niets
Dan kan je niet meer nadenken
En daar hecht ik wel waarde aan
Welk een paradox.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Bij woest aantrekkelijk denk ik aan van die Chris Zegers types. Die ik dan weer niet woest aantrekkelijk vind.
Ieuw, als er iets niet woest aantrekkelijk is...quote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Bij woest aantrekkelijk denk ik aan van die Chris Zegers types. Die ik dan weer niet woest aantrekkelijk vind.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.quote:
Ja, dat bedoel ik. Maar misschien is het beter uit te leggen als dat vrouwen die die term gebruiken Chris Zegers dan weer wél woest aantrekkelijk vinden. Ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, als er iets niet woest aantrekkelijk is...
Niet, ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik denk dan toch eerder aan die man die altijd op de voorkant van de historische roman staat, was toen een of andere reportage over, die dude was ook echt niet lekker en al zwaar historisch himself
Hij is het. De naam alleen al, Fabio.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik denk dan toch eerder aan die man die altijd op de voorkant van de historische roman staat, was toen een of andere reportage over, die dude was ook echt niet lekker en al zwaar historisch himself
Je moet de term woest aantrekkelijk dan ook gebruiken voor iemand die jij wel woest aantrekkelijk vindt, anders slaat het nergens op.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
jaaa hij!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is het. De naam alleen al, Fabio.
[ afbeelding ]
Maar ik zou die term dus nooit gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet de term woest aantrekkelijk dan ook gebruiken voor iemand die jij wel woest aantrekkelijk vindt, anders slaat het nergens op.
Ik zeg dingen die al duidelijk zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is het. De naam alleen al, Fabio.
[ afbeelding ]
Misschien moet je het gaan invoerenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik zou die term dus nooit gebruiken.
Nee sorry.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien moet je het gaan invoeren
zelfs dat betwijfel ikquote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is z'n vent die oude vrouwen lekker vinden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |