Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis man
Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"
Ik heb m bijna voor zn kop willen slaan met het foldertje van het centrum waar het letterlijk in stond
en soms wel twee!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe.
Inderdaad ja!quote:
Alleen hiervoor zou ik al meehelpen. Dit moet een ieder toch gezien hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dus daar ga ik een vlak chocolade-kleur schilderen.
En 2 muurtjes geloof ik even beetje koffieverkeerd-kleur verven.
Er zouden meer mensen als jij moeten zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Dus al die frustratie herken ik en die is terecht.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
Dat soort bedrijven hebben een teveel aan managers en een tekort aan normaal betaalde mensen met hart voor de zaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Dus al die frustratie herken ik en die is terecht.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
sorry voor de vele tikfouten, was een beetje opgefokt tijdens het tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bed zal misschien lukken in de aanhanger waar iemand al mee komt. En iemand anders met een klein aanhangertje komt ook maar daar zitten de wasmachine droger al in dan. Moeten we dan kijken wat er bij in past.
de afmetingen van m'n bed :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb via marktplaats een hele mooie bank gekocht in stadskanaal. Was echt een koopje.
Maar die moet dus ook richting Groningen. Ik gooi nog eens een balletje op in vervoerstopic.
[ Bericht 39% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 30-07-2011 18:19:55 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef vannelle het volgende:
Via mijn werk heb ik de mogelijkheid om een bakwagentje te hren, een minivrachtwagen zeg maar.
Werkgever vraagt daar 50 euro perweekend voor en de diesel moet zelf betaald worden.
Als je hier interesse in hebt wil ik je best helpen als dat ding op jouw datum beschikbaar is
Nadeel is alleen dat ik aan de andere kant van Nederland woon...voor mij is dat niet zo'n probleem maar dat kost wel extra diesel natuurlijk.....
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet het hel topic heb gelezen dus weet niet of het ook nog nodig is.
Eh de wij weet ik niet waar je die zo 123 ziet. Dat zullen m'n moeder en ik zijn. En ik heb geen manquote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Misschien kijk in scheel hoor![]()
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan)
Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.
Het zou wel heel mooi zijn als dat goedkoper is als ik het niet vergoed krijg.
Maar in elk geval bedankt voor het aanbod
Serieus? Wat super aardig van je.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.
De huur van de wagen wil ik evt. wel op me nemen als het niet anders kan en voor de brandstof zou een bonnetje toch wel voldoende zijn?
Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Misschien kijk in scheel hoor![]()
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan)
Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?
Ik pb je ffquote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.
Ik wilde jou nog vragen of jij kan vertellen hoe jij toen bijzondere bijstand hebt geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |