abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100107590
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis man :{
Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"

Ik heb m bijna voor zn kop willen slaan met het foldertje van het centrum waar het letterlijk in stond _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_100107744
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"

Ik heb m bijna voor zn kop willen slaan met het foldertje van het centrum waar het letterlijk in stond _O-
Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe. :{w
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:08:29 #178
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_100107967
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe. :{w
en soms wel twee!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_100108062
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Muck het volgende:

[..]

en soms wel twee!
Dat. Maar dan met hersencellen O-)
pi_100108084
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Muck het volgende:

[..]

en soms wel twee!
Inderdaad ja!
Mijn moeder wacht nu ook al een half jaar ofzo op een rollator.
Belden ze van de week hoe hij beviel! :{ :{ :{

Mijn moeder " Ja man hartstikke fijn, hij is zo licht hij weegt niks en de kleur is ook zo speciaal doorzichtig.... :r :r :r "

Fijn hoor.
pi_100108775
Ohja!

nog even on topic!

De vloer op de slaapkamer is iets kleurverschil. Dus daar ga ik een vlak chocolade-kleur schilderen.
Ik zou ook de hele kamer over kunnen doen maar daar heb ik dus geen energie voor en zin in.

De keuken heb ik een stuk zeil voor. En het extra kamertje heb ik nog stukken tapijt over wat hier nog lag. Dus!!! haha! Dat heb ik al even voor elkaar.

De mensen die komen om te klussen mogen daar dus mee helpen. En 2 muurtjes geloof ik even beetje koffieverkeerd-kleur verven. En het scheelt het zijn allemaal kleine stukjes *O*

Soms duurt het even maar dan heb je ook ideeën!
pi_100129465
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dus daar ga ik een vlak chocolade-kleur schilderen.
En 2 muurtjes geloof ik even beetje koffieverkeerd-kleur verven.
Alleen hiervoor zou ik al meehelpen. Dit moet een ieder toch gezien hebben. :)
pi_100129876
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Dus al die frustratie herken ik en die is terecht.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_100130004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
Er zouden meer mensen als jij moeten zijn O+
pi_100130042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat soort bedrijven hebben een teveel aan managers en een tekort aan normaal betaalde mensen met hart voor de zaak.
pi_100130597
Precies.
Heb 7 jaar zo met mijn paps lopen tobben, de huisarts en andere geleerden wilden hem al direkt na de dood van mijn moeder in een tehuis stoppen (parkinson, zeer heftige psychose met gedwongen opname etc etc maar ja, mijn paps O+
Hij had gelukkig een extra kamer benden in zijn huis dus had een hoog-laagbed aangeschaft. Na de verhuizing naar zijn app. in het verzorgingshuis was er een simpel plastic palletje kwijt (heb notabene het bed láten verhuizen door de leverancier) waardoor het hek aan één kant niet meer omhoog kon met als resultaat dat pap er 5 keer uit gekukeld is, wonden, blauwe plekken etc tot ik het bed met de verkeerde kant tegen de muur aangeschoven heb ter bescherming wat van de verzorgenden weer niet mocht omdat dat dan lastig was pap te verzorgen (en ik was er elke dag 5 uur en legde hem zelf op bed, veilig.
Dus ik de leverancier bellen voor een simpel plastic palletje maar neehee, ze moesten zelf langskomen (om centen te verdienen uit de toch al kleine algemene pot) maar die haddren dus heel convinient dat palletje niet bij zivh Eeven een palletje naar mij opsturen en binnen 2 dagen incl verzenden had ik dat bed al gerepareerd. Ben je mal, 2 weken een onveilige situatie vonden ze normaal, al wilde ik dat dingetje zelf komen halen, dat kon niet want ze hadden het zogenaamd niet.
Ik zal hier maar niet vertellen hoe ik ze zo ver heb kunnen krijgen maar uiteindelijk kwamen ze na mijn laatste (50-ste) telegfoontje ineens met het plastig dingetje van 1 euro en kon mijn paps weer veilig slapen zonder akelige ongelukken.
Ik kan een bóek volschrijven over alle misstanden die alleen al ik met mijn paops heb meegemaakt dus laat staan dat ik weet hoe het in zijn algemeen er aan toe gaat.
Mijn paps is nu 2,5 jaar helaas niet meer bij me dus hub en ik hebben beiden enkel nog de zorg om elkaar, lijkt voor sommigen heerlijk maar ik zweer het, ben nog steeds in mijn bol nog echt over de toeren van die heleheisa en dan is wat ik hier neer tik maar een detail in alles wat ik in al die jaren heb "mogen" ervaren.
Ben er 20 jaar ouder door geworden en ik weiger te begrijpen waarom er wel geld is voor de meest onnozele dingen maar niet voor onze (chronisch) zieken en ouderen.
Ik ben niog steeds ontzettend boos. Daar paps en hub en ik de gfinanviele middelen hebben konden we sommige dingen zelf makkelijk oplossen maar al dat drama bij degenen die dat niet kunnen is iets waar ik nog steeds een giga bloeddruk van krijg.
(en sorry voor de felle toon maar het maakt me nog steeds zo pissed off, aangezien niet enkel mijn paps maar ook schoonpa zo behandeld werd.
Ik ben niet boos hoor, ben je mal O-)
Vraag me wel af hoe dat moet als één van ons beiden iets gebeurd, geen kinderen, geen broes/zussen dus aan de goden overgeleverd.
Doe mij die pil van het Drion maar tegen die tijd :X
pi_100130666
sorry voor de vele tikfouten, was een beetje opgefokt tijdens het tikken :@
pi_100131217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
sorry voor de vele tikfouten, was een beetje opgefokt tijdens het tikken :@
:P geeft niks. Ik snap het wel. Mijn mam zit nu ook in zo'n trippelwerkstoel. Kan ze lekker in de keuken bezig zonder moeite en blijven zitten en niet onnodig opstaan etc. Dat ding koste meer dan 3000 euro ofzo met nog duren aanpassingen die daar over heen komen.

Ze had veel liever een ander merk/soort gehad die ze eerst op proef had. Want die zat veel beter en werkte ook aangenamer. En dat merk zou dan ook nog eens 2000 euro minder kosten ofzo.

Alles is gewoon vergoed maar de thuiszorg en de verzekering werken niet met dat bedrijf waar die leenstoel van was om uit te proberen. Daarom kon die niet geleverd worden en wel eentje die veel duurder is en minder fijn :? :? :? :? :?

Zullen we een topic openen hahahahah :P
pi_100131373
En nu terug ontopic.
formulier binnen gekregen van de gemeente. Maar ik heb zo'n gevoel dat het niet gaat lukken binnen de tijd.

Dus zijn er nog lieve fokkers die een ritje met een aanhanger willen doneren.

Met dozen en klein spul kom ik nu echt heel ver denk ik.

Dit gaat gewoon niet in een auto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bed zal misschien lukken in de aanhanger waar iemand al mee komt. En iemand anders met een klein aanhangertje komt ook maar daar zitten de wasmachine droger al in dan. Moeten we dan kijken wat er bij in past.

de afmetingen van m'n bed :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb via marktplaats een hele mooie bank gekocht in stadskanaal. Was echt een koopje.
Maar die moet dus ook richting Groningen. Ik gooi nog eens een balletje op in vervoerstopic.

[ Bericht 39% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 30-07-2011 18:19:55 ]
pi_100157149
Ik ga op goed geluk een wagen huren omdat het waarschijnlijk heel zeker is dat ik dat geld terug kan krijgen van de bijz. bijstand :@

Het voelt niet echt lekker, maar het lucht wel op omdat ik dan in een keer over zou kunnen scheelt een hele hoop stress. En die stress is dan weg want dat vreet aan mij. Ik voel me zo belabberd vandaag. Net of ik ziek word en volgens mij is dat gewoon allemaal stress.

Ik heb de borg weten te regelen dus het moet gewoon lukken dan....*zucht*

Ik heb dit gelezen en ik heb gewoon niet genoeg draagkracht. Dus dat moet goedkomen.
http://www.rechtopbijstand.nl/inhoud?pid=319
pi_100157444
Via mijn werk heb ik de mogelijkheid om een bakwagentje te hren, een minivrachtwagen zeg maar.
Werkgever vraagt daar 50 euro perweekend voor en de diesel moet zelf betaald worden.
Als je hier interesse in hebt wil ik je best helpen als dat ding op jouw datum beschikbaar is
Nadeel is alleen dat ik aan de andere kant van Nederland woon...voor mij is dat niet zo'n probleem maar dat kost wel extra diesel natuurlijk.....

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet het hel topic heb gelezen dus weet niet of het ook nog nodig is.
pi_100157558
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef vannelle het volgende:
Via mijn werk heb ik de mogelijkheid om een bakwagentje te hren, een minivrachtwagen zeg maar.
Werkgever vraagt daar 50 euro perweekend voor en de diesel moet zelf betaald worden.
Als je hier interesse in hebt wil ik je best helpen als dat ding op jouw datum beschikbaar is
Nadeel is alleen dat ik aan de andere kant van Nederland woon...voor mij is dat niet zo'n probleem maar dat kost wel extra diesel natuurlijk.....

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet het hel topic heb gelezen dus weet niet of het ook nog nodig is.
Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.
Het zou wel heel mooi zijn als dat goedkoper is als ik het niet vergoed krijg.

Maar in elk geval bedankt voor het aanbod *O*
pi_100162015
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Misschien kijk in scheel hoor :P
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan :+ )
pi_100162097
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan :+ )
Eh de wij weet ik niet waar je die zo 123 ziet. Dat zullen m'n moeder en ik zijn. En ik heb geen man :P
Ik sta er soort van alleen voor, mam heeft reuma dus die kan ook niet veel.

Nee geen buren of bekenden in de buurt met een aanhanger.
pi_100162098
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.
Het zou wel heel mooi zijn als dat goedkoper is als ik het niet vergoed krijg.

Maar in elk geval bedankt voor het aanbod *O*
Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.
De huur van de wagen wil ik evt. wel op me nemen als het niet anders kan en voor de brandstof zou een bonnetje toch wel voldoende zijn?
pi_100162135
lottekoekkie misschien makkelijker als je het stukje dat je bedoeld (met dat wij en man) ff quote?
dan kan Pam het vast uitleggen
pi_100162161
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.
De huur van de wagen wil ik evt. wel op me nemen als het niet anders kan en voor de brandstof zou een bonnetje toch wel voldoende zijn?
Serieus? Wat super aardig van je.

Is dat net zoiets als zon toyota dyna van de borent? Die wilde ik dan namelijk gaan huren.

Kan je een berekening maken van de brandstof? Ik weet namelijk niet waar je zit.
En een factuur zou inderdaad handig zijn van de brandstof dan.

En is die beschikbaar 13 augustus?
  zondag 31 juli 2011 @ 17:39:07 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100162187
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_100162273
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?
Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.

Ik wilde jou nog vragen of jij kan vertellen hoe jij toen bijzondere bijstand hebt geregeld :@
  zondag 31 juli 2011 @ 17:42:31 #200
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100162299
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.

Ik wilde jou nog vragen of jij kan vertellen hoe jij toen bijzondere bijstand hebt geregeld :@
Ik pb je ff :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')