Kom 's gezellig op MSNquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja dus ik was even bezig met dozen van de zolder halen. Ik denk ik begin al want ja ik moet zelf ook elke keer spullen meenemen. Man heb er hier nu stuk of 6 staan in de woonkamer. Rugpijnmaar we gaan vrolijk door.
Wat een #$%$#%$#% dan zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nou fijn hoor mijn maatschappelijk werker is op vakantie! Hij zou mij bellen! Nu ga ik zelf de gemeente bellen om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Maar als hij dat regelt heb je eigenlijk meteen al een stok achter de deur. Dat was de bedoeling namelijk.
kan morgen pas bellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat een #$%$#%$#% dan zeg! heb je de gemeente nog aan de telefoon gekregen? En gaat het nog lukken voor die tijd?
Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kan morgen pas bellen
Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Pagan het volgende:
Dat zijn allemaal nogal grote dingen voor een aanhanger. kun je niet beter een bus(je) huren?Lees de reacties van ireth en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan de borg niet betalen
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef grindfreakje het volgende:
Ik heb trouwens nog twee goede staande halogeenlampen (met dimmer) over, foto kan ik later even zetten. Ik weet ook niet of je belang bij zoiets hebt of dat de verlichting al rond is?
Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpffquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.
Vraag of hij het snel wil regelen met de gemeente.
Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpff
Ja daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou ik heb dus de gemeente gebeld. Ben wel 6 keer doorverbonden.
Toen kreeg ik na alle uitleg te horen dat zo'n aanvraag bijzonderebijstand verhuiskosten normaal ACHT....weken in beslag neemt voor ze pas weten of het geaccepteerd word of niet.
Nouja, we wachten rustig af. Alle tijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.
Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus al bang voordat duurt bij mij in de gemeente ook echt lang, soms wel maanden
Zoietsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.
Heb een brief van mijn arts. De urgentie verklaring en de verklaring van de hoogte (laagte) van mijn uitkering. Dus ik zou zeggen hopsaaaa
maarja.....bureaucratie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zoietsik heb ook met mijn uitkering en verklaringen alsnog gesprekken met het CIZ moeten voeren voordat ik hh enz kreeg.
Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |