abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100028444
De verhuisdag Pam? O-)
pi_100028550
Oh dat is fijn! De kleine dingen en dozen doe ik dan zoveel mogelijk in de auto eerst. Moeten ook eerst alles voor de schoonmaak mee nemen. Dit lucht echt op. :D dankjewel :@
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_100028799
ohja als er in drie dagen met de andere helpers het klusteam zeg maar een beetje verf en laminaat gelegd kan worden in 3 dagen. Dan is de verhuizen dag de 13e Haha ja ik weet :P. Zo nu ga ik slapen met een gerust hart. :*
pi_100036811
Nah kwam ik net dit topic tegen. Even doorgebladerd, maar als je voor een verhuisdoos of 4-6 nog plaats nodig hebt/c.q. auto, dan wil ik op de dertiende best even heen en weer rijden. Ik betaal toch geen cent voor brandstof. Heb alleen geen trekhaak, en kan geen grote/scherpe dingen vervoeren want de auto is nog net nieuw ( :X )
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100043661
Hihi volgens mij ben ik al een aardig eind zo dankje :D dat zou heel tof zijn. Wo of do. Kan ook als dat beter uitkomt.

[ Bericht 17% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 28-07-2011 14:44:20 ]
pi_100043750
nou fijn hoor mijn maatschappelijk werker is op vakantie! Hij zou mij bellen! Nu ga ik zelf de gemeente bellen om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Maar als hij dat regelt heb je eigenlijk meteen al een stok achter de deur. Dat was de bedoeling namelijk. :(
pi_100047667
ja dus ik was even bezig met dozen van de zolder halen. Ik denk ik begin al want ja ik moet zelf ook elke keer spullen meenemen. Man heb er hier nu stuk of 6 staan in de woonkamer. Rugpijn :( maar we gaan vrolijk door. *O*
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:10:21 #158
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100051170
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja dus ik was even bezig met dozen van de zolder halen. Ik denk ik begin al want ja ik moet zelf ook elke keer spullen meenemen. Man heb er hier nu stuk of 6 staan in de woonkamer. Rugpijn :( maar we gaan vrolijk door. *O*
Kom 's gezellig op MSN
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_100068370
zoals het er nu uitziet heb ik mooi wat hulp. Dat slaapt straks stukken lekkerder denk ik :@ dankjewel lieve FHFertjes
pi_100068641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nou fijn hoor mijn maatschappelijk werker is op vakantie! Hij zou mij bellen! Nu ga ik zelf de gemeente bellen om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Maar als hij dat regelt heb je eigenlijk meteen al een stok achter de deur. Dat was de bedoeling namelijk. :(
Wat een #$%$#%$#% dan zeg :( ! heb je de gemeente nog aan de telefoon gekregen? En gaat het nog lukken voor die tijd?
♥ scars make us who we are ♥
pi_100068711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Wat een #$%$#%$#% dan zeg :( ! heb je de gemeente nog aan de telefoon gekregen? En gaat het nog lukken voor die tijd?
kan morgen pas bellen :')
pi_100068818
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

kan morgen pas bellen :')
Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukken :Y
pi_100069749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukken :Y
Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:43:09 #164
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_100086423
Dat zijn allemaal nogal grote dingen voor een aanhanger. kun je niet beter een bus(je) huren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_100087460
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Pagan het volgende:
Dat zijn allemaal nogal grote dingen voor een aanhanger. kun je niet beter een bus(je) huren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de reacties van ireth en mij :P ik kan de borg niet betalen :(
pi_100088742
Nou ik heb dus de gemeente gebeld. Ben wel 6 keer doorverbonden.
Toen kreeg ik na alle uitleg te horen dat zo'n aanvraag bijzonderebijstand verhuiskosten normaal ACHT.... 8)7 weken in beslag neemt voor ze pas weten of het geaccepteerd word of niet.

Nouja, we wachten rustig af :). Alle tijd :)
pi_100096976
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.
Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.
Vraag of hij het snel wil regelen met de gemeente.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100098254
Ik heb trouwens nog twee goede staande halogeenlampen (met dimmer) over, foto kan ik later even zetten. Ik weet ook niet of je belang bij zoiets hebt of dat de verlichting al rond is?
pi_100099803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef grindfreakje het volgende:
Ik heb trouwens nog twee goede staande halogeenlampen (met dimmer) over, foto kan ik later even zetten. Ik weet ook niet of je belang bij zoiets hebt of dat de verlichting al rond is?
:D Dankje maar ik heb net twee hele mooie lampen van Cat! gebracht door Coastin!

Super aardig wel :)
pi_100099816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.
Vraag of hij het snel wil regelen met de gemeente.
Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpff
pi_100105623
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpff
Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100105733
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou ik heb dus de gemeente gebeld. Ben wel 6 keer doorverbonden.
Toen kreeg ik na alle uitleg te horen dat zo'n aanvraag bijzonderebijstand verhuiskosten normaal ACHT.... 8)7 weken in beslag neemt voor ze pas weten of het geaccepteerd word of niet.

Nouja, we wachten rustig af :). Alle tijd :)
Ja daar was ik dus al bang voor :{ dat duurt bij mij in de gemeente ook echt lang, soms wel maanden :X
pi_100107081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja daar was ik dus al bang voor :{ dat duurt bij mij in de gemeente ook echt lang, soms wel maanden :X
Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.

Heb een brief van mijn arts. De urgentie verklaring en de verklaring van de hoogte (laagte :P ) van mijn uitkering. Dus ik zou zeggen hopsaaaa *O*

maarja..... -O- bureaucratie ofzo?
pi_100107194
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

[..]

Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.

Heb een brief van mijn arts. De urgentie verklaring en de verklaring van de hoogte (laagte :P ) van mijn uitkering. Dus ik zou zeggen hopsaaaa *O*

maarja..... -O- bureaucratie ofzo?
Zoiets ;( ik heb ook met mijn uitkering en verklaringen alsnog gesprekken met het CIZ moeten voeren voordat ik hh enz kreeg.

SPOILER
pi_100107334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Zoiets ;( ik heb ook met mijn uitkering en verklaringen alsnog gesprekken met het CIZ moeten voeren voordat ik hh enz kreeg.

SPOILER
Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis man :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')