Haha okéquote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb je als twee KSC'ers samen gaan wonen
Aan een aanhanger kan ik je helaas niet helpen
Wat een lief jong is het ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Coastin heeft zijn auto volgeladen en is net bij mij vertrokken.
Hihihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat een lief jong is het ook.... En jij ook trouwens meisje dan
Ja echt! En dan ook nog Loecje de fiets gebracht! Wat een held!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihi.![]()
Hij is heel aardig.Vond één van mijn katten ook maar daar was coastin dan weer minder van onder de indruk.
Ik hoorde dat hij je ook gaat helpen verhuizen, lief van hem!
kickjequote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Na wat geregel kom ik er achter dat iemand die een hele grote aanhanger heeft precies op vakantie is.
Is er nog iemand met een aanhanger die een ritje zuid-Drenthe / Groningen wil rijden?
WAUW ffe kijken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
Heb je niet iets als Adrem in je omgeving zitten? Daar heb je voor niet veel een heus verhuiswagentje te huur!
Klasse - 18 m³ bestelbus met meubelbox en laadlift voor 65 euro per dag
Klasse - 18 m³ bestelbus met meubelbox voor 55 euro per dag
Klasse - 11 m³ bestelbus verlengd/verhoogd voor 39 euro per dag
Die had ik nog niet gezien! Das idd een boel geld, oke, je krijgt het wel weer terug, maar je moet het wel ff neerleggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WAUW ffe kijken!
Edit: Die is wel goedkoop maar als ik hier in de buurt iets bekijk is het al veel duurder. en véél duurder. En ik kan denk ik die borg niet betalen.:@
Nouja onze auto is zo lam en bijna "dood" dat die geen aanhanger kan trekken. Nu hoop ik heel erg dat er nog iemand komt die wel een flinke auto heeft een een ding kan trekken. Een dagje een aanhanger huren moet lukken. Misschien is diegene zo tof dat ie zelfs 2 keer kan rijden mocht het nodig zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien! Das idd een boel geld, oke, je krijgt het wel weer terug, maar je moet het wel ff neerleggen.
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen, maar wij kregen toen (4 jaar geleden) van de WMO een verhuiskostenvergoeding vanwege de medische noodzaak van mijn man.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom vraag je niet in de gemeente waar je nu woont bijzondere bijstand voor verhuizing aan? Met jouw medische urgentie is de noodzaak daartoe aangetoond. Dan heb je tenminste geld om een busje te huren en wat basis spullen te kopen.
Sja.. als je het niet probeert lukt het iig nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef loecje het volgende:
kijk dat zijn nog eens mooie tips.
misschien wel wat korte tijd om dat aan te vragen. of zou dat binnen een week lukken?
daar zou mijn maatschappelijkwerker naar kijken ga hem morgen bellen want ik hoor maar niks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom vraag je niet in de gemeente waar je nu woont bijzondere bijstand voor verhuizing aan?...
mijn bed is dus groot. Ik ben lang enzo dus ja logisch. Dan is het zo volquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef loecje het volgende:
klein spul en fietsen is het probleem niet denk ik.
die komen wel met een normale auto een keer mee.
bed en kasten die moeten over lijkt mij. zeker bed want zonder slaapt zo moeilijk;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |