lief!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Desdemona het volgende:
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
Super, ik ga voorlopig alleen in op de sjouwaanbiedingen. Spulletjes kan ik later meer over zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctiemaar geen ovenfunctie dus
Super van je maar voor de keuken ben ik praktisch klaar. Borden &servies heb ik ook al. En de servieskast moet ook al aardig vol zitten nu want ik heb de 2e hands winkel geplunderd. 10 euro een hele bak vol mooie glaasjesquote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt
Geniaal! Ik hoop eigenljik heel erg dat ik nog wat bij Ikea zou kunnen kopen! Ik vind dat Zwartbruin zo mooi. Toen ik hier ging wonen heb ik ook een pax nexus gekocht en zon malm tafeltje, ik dacht van mooi dit koop ik nu en als ik dan op mezelf ga wonen dan heb ik er nog wat aan. Leuk spul is dat. En schilders ben ik ook heel blij mee want dat is heel zwaar werk. Ik zou dat nu niet meer kunnen gewoon. Een muurtje ofzo wel maar dan moet ik gewoon dagen bijkomen. Ik weet alleen dus nog niet of er geschildert moet worden maar waarschijnlijk wel! thanksquote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
Super! Kan ik goed gebruiken. Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef GizartFRL het volgende:
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden
Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.
Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?
Het zou dan gaan om deze salontafel:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie
Prima hoor, laat maar wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
thanks
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Prima hoor, laat maar wetende spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jequote:Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!
Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer!
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jeen omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend
- ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken
En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terugquote:Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb
Oeh! tof, kleinere stoeltjes is dat meer voor eettafel stoeltjes? daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug
Ohja! Serieus! die lampen zijn mooooooiquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
oh wat liefff! Loecje komt bij mij op de koffie!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
ohquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
Heb jij sullen over?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
jullie zijn schatten!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |