abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98963143
Beste fokkers!

Ik zit nog niet zo lang op fok dat weet ik :@ Maar toch wil ik wat hulp vragen.

Ik ben bijna 22 en chronisch ziek. En door medische omstandigheden heb ik urgentie in Groningen zodat ik beter bij het UMCG in de buurt zit.
Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu nog bij mij moeder die ook chronisch ziek is helaas.
Ik heb geen contact met familie en vrienden zitten op flinke afst. (woon nu in zuid DR) doordat ik wel 7 keer verhuist ben door het land.

Dus ik moet binnenkort verhuizen en van mijn wajong een huis inrichten?! Nu heb ik al wel veel voor de keuken en de kleine dingen die je allemaal van te voren kan halen. Maar meubels en dergelijke kan je ook pas echt kopen als je er zit. Lichamelijk is het ook behoorlijk zwaar om een verhuizing te doen. En wat lastig is dat ik nog niet waar en wanneer, wel Gr. stad.

Dus mijn vraag is, zijn er misschien spierballen te vinden op fok! Die deze zomer een middagje willen sjouwen of handig zijn met bijvoorbeeld laminaat mocht dit er niet al in liggen?

En misschien mensen die nog en leuk tafeltje of linnenkastje o.i.d. hebben staan? (Of van Ikea zwart/bruin iets daar heb ik ook al wat van) Ik kan hier pas later meer over zeggen omdat ik nog niet weet waar ik terecht kom. :)

:@

thanks

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 14:45:49 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98969541
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
Same shit different day
pi_98969833
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Desdemona het volgende:
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
lief! O+
pi_98971410
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden :*

Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.

Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?

Het zou dan gaan om deze salontafel:

Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_98973204
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctie :P maar geen ovenfunctie dus
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zondag 3 juli 2011 @ 11:08:15 #6
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_98975129
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt 8-)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_98975983
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan. :P
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:51:09 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98976039
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98979704
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctie :P maar geen ovenfunctie dus
Super, ik ga voorlopig alleen in op de sjouwaanbiedingen. Spulletjes kan ik later meer over zeggen. :*

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt 8-)
Super van je maar voor de keuken ben ik praktisch klaar. Borden &servies heb ik ook al. En de servieskast moet ook al aardig vol zitten nu want ik heb de 2e hands winkel geplunderd. 10 euro een hele bak vol mooie glaasjes :D

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan. :P
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
Geniaal! Ik hoop eigenljik heel erg dat ik nog wat bij Ikea zou kunnen kopen! Ik vind dat Zwartbruin zo mooi. Toen ik hier ging wonen heb ik ook een pax nexus gekocht en zon malm tafeltje, ik dacht van mooi dit koop ik nu en als ik dan op mezelf ga wonen dan heb ik er nog wat aan. Leuk spul is dat. En schilders ben ik ook heel blij mee want dat is heel zwaar werk. Ik zou dat nu niet meer kunnen gewoon. Een muurtje ofzo wel maar dan moet ik gewoon dagen bijkomen. Ik weet alleen dus nog niet of er geschildert moet worden maar waarschijnlijk wel! thanks :*

quote:
12s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef GizartFRL het volgende:
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
Super! Kan ik goed gebruiken. Thanks! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 14:07:49 ]
pi_98980063
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden :*

Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.

Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?

Het zou dan gaan om deze salontafel:

[ afbeelding ]

Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie :)
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
pi_98980513
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
Prima hoor, laat maar weten ^O^ de spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje :Y
pi_98980676
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Prima hoor, laat maar weten ^O^ de spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje :Y
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!

Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer! :7
pi_98980754
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!

Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer! :7
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van je :* en omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend ;) - ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken ^O^

En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook :Y
pi_98980928
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van je :* en omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend ;) - ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken ^O^

En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook :Y
:D Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb :)
pi_98981063
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

:D Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb :)
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug ^O^
pi_98981150
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug ^O^
Oeh! tof, kleinere stoeltjes is dat meer voor eettafel stoeltjes? daar ben ik wel benieuwd naar :@
pi_98983818
Wat een lieve reacties hier. O+

Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.

Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98984575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:

Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.

Ohja! Serieus! die lampen zijn mooooooi O+! kunne daar spaarlampen in enzo? ja ik heb er niet veel verstand van zo van een foto ;) en een kapstok had ik ook nog niet:D geniaal. Dan moeten we even kijken in dat koerier topicje!

Het kan ook gewoon naar waar ik nu nog woon :D

En een gaststel heb ik ook nog nodig :@

Ik word hier zo blij van :D

[ Bericht 9% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 16:18:29 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 20:39:36 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98995509
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98995776
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
oh wat liefff! Loecje komt bij mij op de koffie! :D Loecje is lief!
Maar dan moet ik wel eerst een huis om Loecje te kunnen ontvangen haha *O*

Morgen om 12 uur kan ik kijken welke plek ik heb in de woninglijst!

[ Bericht 4% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 20:50:33 ]
pi_98996237
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje O+ :6
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98996372
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje O+ :6
oh :@ oke Loecje is een schatje *O*
pi_98996413
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:

Heb jij sullen over? ;) :P _O_
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98996715
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Heb jij sullen over? ;) :P _O_
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor! :6
pi_98996980
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.

maar dit is een topic voor Pam mijn topic is een deur verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')