Ja, 2quote:
Doet me zó aan oma's denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?
Ik zag het stukje met Bart Chabot.quote:
haye moet de jab ontwijken en als hij klitscho opgenaaid heeft gaat haye hem pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.
Hammer-time! Dr. Steelhammer!
Ik hoop TKO vanwege gebrek aan visie bij Haye.
You're welcome!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.
Die nachten dat ik alleen in Eindhoven was en Juud in Apeldoorn krijg ik nu opeens aan mijn broek dankzij die kaart.
En bedankt!
Zonder lippenstiftafruk? Zo ranzig vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?
hhahaha zie het flesje nog zo in gedachte staan op het zware tapijt wat bij mijn oma op tafel lag, oh ja met het bosje plastic tulpen in een vaasjequote:
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.quote:
Maya zeep uit Spanjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.
Zakdoekjes besprenkeld met 4711!
Die, ja!quote:
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuisquote:
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuis
nou je kon het toendertijd geloof ik alleen bij jou kopen, wist ook precies welke Cc bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef hondjes het volgende:
Ik zie nooit Maya-zeep in de winkels.
Misschien in die souveniers winkeltjes.
ik heb van die geurzakjes erin liggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kast
denk dat de partij niet voor 23.00 zal beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
BOKSEN! AL DAT GELUL ALTIJD VOOR DE WEDSTRIJD!
echt welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
zit al een tijdje met je te lullen in dit topicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zit Gomi als er een keer boksen te zien is?
Dat masker is freaky.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zit al een tijdje met je te lullen in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |