En nu? "Ik heb je gemist"-seks?quote:
nAH, MISSCHIEN VANNACHT.quote:
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...quote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nAH, MISSCHIEN VANNACHT.
kUGJE & tHE GANG HEBBEN NET VANAAAVOND BESLOTEN DAT SPELLETJESAVOND INEENS IN tILBURG IS.
O dat was capslock.
Te lui om te switchen nu nog
Hij speelt liever andere spelletjes vanavondquote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...
quote:
Ik heb nooit zin in Tilburg, da witte tooooch?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...
Ja dat ook, maar ik blijf hem stug Hetero noemenquote:
Ja nu ik toch al dingen doe die ik veracht kan ik net zo goed zo eentje worden die iedere avond z'n vriendje wil zien en dus zijn vrienden amper nog zietquote:Op maandag 4 juli 2011 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelt liever andere spelletjes vanavond
me too, en dat nog wel in het liefdesnestje, ik dacht ik blijf extra lang liggen om van de omgeving te genieten.quote:
ja ik moet iets, anders is mijn leven zo saaiquote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat zijn hartjes van de toitoitoi's van Moulin Rouge, jij scenario-schepper!!!
On the contrary to popular belief.... life ISN'T a stage!!!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik moet iets, anders is mijn leven zo saai
wel waar De wereld is een schouwtoneel, ieder speelt zijn rol en krijgt zijn deel, dat zei Vondel al, en Shakespeare zei life is a stagequote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On the contrary to popular belief.... life ISN'T a stage!!!
Ik ben met iedereen behalve met jouquote:Op maandag 4 juli 2011 14:07 schreef Tomasso het volgende:
Sinds wanneer zijn Breezert en SAJ een stelletje?
Waarom haat je mijquote:Op maandag 4 juli 2011 14:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben met iedereen behalve met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |