In before slow-ninja-edit.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:50 schreef Peter het volgende:
Alleen wat zijn nemen die breezers veel ruimte in, in je koelkast, ofnie?
Ja, alleen je neemt volgens Petert te veel ruimte in. Hij noemt je dus dikquote:
Ja, die is leuk.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net The Adjustment Bureau gekeken. Hele goeie film
halloquote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Xiance het volgende:
und ich bin ja wieder da!!
gruss alle
ow en Erik, je bent leuker dan ik verwacht had
Welke Erikquote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Xiance het volgende:
und ich bin ja wieder da!!
gruss alle
ow en Erik, je bent leuker dan ik verwacht had
Als iemand anders dat Britney het gezongen had klonk het toch hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef Stroekie het volgende:
kan iemand mij helpen dit nummer uit mijn kop te krijgen en zeggen dat het niet leuk zomers aanstekelijk is.
daar gaat mijn imago, Stroek vind Britney leuk
ronduit goedquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als iemand anders dat Britney het gezongen had klonk het toch hetzelfde.
Waar heb je me gezien danquote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij dus
en stroekie: britney rocks! hot bitch!
Je hebt Eriks foto toch al 1000x gezien?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij dus
en stroekie: britney rocks! hot bitch!
Speelt erik in Elizabeth?quote:
En nu? "Ik heb je gemist"-seks?quote:
nAH, MISSCHIEN VANNACHT.quote:
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...quote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nAH, MISSCHIEN VANNACHT.
kUGJE & tHE GANG HEBBEN NET VANAAAVOND BESLOTEN DAT SPELLETJESAVOND INEENS IN tILBURG IS.
O dat was capslock.
Te lui om te switchen nu nog
Hij speelt liever andere spelletjes vanavondquote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...
quote:
Ik heb nooit zin in Tilburg, da witte tooooch?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou... Dat klinkt alsof je er echt zin in hebt...
Ja dat ook, maar ik blijf hem stug Hetero noemenquote:
Ja nu ik toch al dingen doe die ik veracht kan ik net zo goed zo eentje worden die iedere avond z'n vriendje wil zien en dus zijn vrienden amper nog zietquote:Op maandag 4 juli 2011 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelt liever andere spelletjes vanavond
me too, en dat nog wel in het liefdesnestje, ik dacht ik blijf extra lang liggen om van de omgeving te genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |