Heb me gewoon in korte broek en topje gehesenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
Meh. Niks leuks om aan te trekken met net-niet-weer
150 euro per stoel vind ik best veel geldquote:Op zondag 3 juli 2011 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja toch? Zelf gebruiken we er 2 van en die zitten nu echt niet meer lekker en de andere 2 zitten nog heerlijk... dat zegt wel voldoende.
Maandag maar even bellen met de vraag of ze iemand langs sturen.
Ah handigquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een paar dagen later heb ik dan ook een staafmixer gekocht.
Ja ik hoopte op minimaal3 jaarquote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
150 euro per stoel vind ik best veel geldKom op, dan moet dat toch wel een tijdje goed blijven,
Zeker, hoewel ik hem eerlijk gezegd zelden gebruik. Maar bij het maken van muffins is ie fijn. (Cakes lukken nog steeds niet, maar dat ligt denk ik aan mijn oven)quote:
Dat ja!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk wel dat je van stoelen van 150 euro mag verwachten dat ze langer dan 2 maanden goed blijven MI.
Wat falerig van die gast!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik hoopte op minimaal3 jaar
Maar die verkoper deed voorkomen alsof we de goedkoopste stoelen uit de winkel hadden en niet teveel moesten verwachten pfff
Mijn IKEA stoeltjes van 45,- per stuk functioneren al ruim 3 jaar uitstekend.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ja!
Bovendien, al waren het stoelen van 50 euro, dan nog mag je verwachten dat ze even meegaan, lijkt me.
Teruggaan en een andere verkoper aanspreken. Of dezelfde en melden dat ie rotzooi verkoopt. Want als ie zo reageert vermoed ik namelijk dat hij weet dat het flutstoelen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik hoopte op minimaal3 jaar
Maar die verkoper deed voorkomen alsof we de goedkoopste stoelen uit de winkel hadden en niet teveel moesten verwachten pfff
Ga gewoon de service afdeling bellen en vragen of ze iemand langs sturen omdat de kussens dermate ingezakt zijn dat ze niet meer goed zitten en dat binnen 2 maanden.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Teruggaan en een andere verkoper aanspreken. Of dezelfde en melden dat ie rotzooi verkoopt. Want als ie zo reageert vermoed ik namelijk dat hij weet dat het flutstoelen zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow! Je krijgt van mij de:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ga de pup maar eens in de tummytub (een emmer dus) zetten, ze was zo dom in haar eigen plasje te gaan liggen
Will doquote:Op zondag 3 juli 2011 12:40 schreef Perruche het volgende:
Oh ja MI gewoon teruggaan hoor. Wij hebben ook stoelen van rond de 150 en die doen het na 4 aar nog prima!
Ik ga zo eens naar buiten, zo'n dingetje tegen muggen kopen, kleding terugbrengen (bye bye H&M maat 38) en wat boodschappen. Vanavond neemt de mr. me mee uit eten. Pizza.
Oeh je hebt ook "The Hoose at Pooh's Neuk", ofwel, The House at Pooh-Corner oidsquote:Yin day, when Christopher Robin and Winnie-the-Pooh and Wee Grumphie were aw haein a crack thegither, Christopher Robin feenished whit he had in his mooth and said lichtsomely: 'I saw a Huffalamp the-day, Wee Grumphie'
quote:'I'm Pooh,' said Pooh. 'I'm Teeger,' said Teeger. 'Oh!' said Pooh, for he hadna ever seen a craitur like this afore. 'Does Christopher Robin ken aboot ye?' 'Of coorse he does,' said Teeger. 'Weel,' said Pooh, 'it's the howe-dumb-deid o the nicht, which is a braw time for gaun tae sleep. And the morn's morn we'll hae some hinny for oor breakfast. Dae Teegers like hinny?' 'They like awthin,' said Teeger cheerily. 'Weel, if they like gaun tae sleep on the flair, I'll awa back tae ma bed,' said Pooh...
Hihiquote:Op zondag 3 juli 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Net gezien @ Bol.com: Winnie the Pooh, in het Scots
[..]
Oeh je hebt ook "The Hoose at Pooh's Neuk", ofwel, The House at Pooh-Corner oids
[..]
Als ik het evt vlees gewoon in de vriezer leg en de avond tevoren eruit haal, blijft er nog wel enige flexibiliteit overquote:Op zondag 3 juli 2011 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Dat is de reden dat ik voor 4 dagen per week de menu's plan en niet voor 7, zodat er nog allerlei flexibiliteit over is, Viking. Dan kan je 's avonds nog zeggen dat je liever wat anders wilt vanavond, of een recept wilt uitproberen van iemand of uit eten wilt
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Viking84 het volgende:
We zullen zien hoe het werkt. Ik vind het iig al fijn dat ik nu niet meer elke dag stress heb om wat ik ga eten en dan vervolgens maar naar junkfood grijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |