quote:Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
Recept Paprika'sDank! Maar die ga ik vrijdag wel even halen, ben 's middags toch vrij en onze tassen zijn al vol genoeg, gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(moeten op de fiets
)
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
ik heb net een kampioen puzzel opgelost en in de hoop een fiets te winnen, mijn oplossing ingesproken
Maar hoeveel spreek je nu nog echt Nederlands? Ik neem eigenlijk aan dat dat alleen is als je bij je ouders bent ofzo. En daar zul je merken dat het na een paar dagen alweer veel beter gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat is anders want engels is niet je moedertaal en hoe goed je het ook spreekt zal het altijd een tweede taal blijven...ik vind het ook niet erg dat ik in het engels soms ergens niet op kan komen...ik vind het erg naar dat ik mm moedertaal nog maar op zon laag niveau spreek. het voelt belemmerend ofzo...
Anyway, il zit in de trein naar stockholm. eens wat winkelen....
Wow! Je krijgt van mij de:quote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
ik heb net een kampioen puzzel opgelost en in de hoop een fiets te winnen, mijn oplossing ingesproken
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow! Je krijgt van mij de:
[ afbeelding ]
Ik heb gepraktquote:Op zondag 3 juli 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
@ MI: ik heb geen keukenmachine, wel een blender. Is dat erg?
Herinner je je nog mijn cakebeslag in de blender?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
@ MI: ik heb geen keukenmachine, wel een blender. Is dat erg?
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Ewelina het volgende:
Herinner je je nog mijn cakebeslag in de blender?
Laatste keer dat ik cake maakte was er geen electriciteit nodig.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whehequote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Cake in de blenderquote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1220502#63275320quote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe.
Toen ik dat typte zag ik idd al voor me hoe het gehakt zo lekker vast zou plakken. Dus ik ga ook prakken!.
Ja toch? Zelf gebruiken we er 2 van en die zitten nu echt niet meer lekker en de andere 2 zitten nog heerlijk... dat zegt wel voldoende.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk wel dat je van stoelen van 150 euro mag verwachten dat ze langer dan 2 maanden goed blijven MI.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1220502#63275320
Een paar dagen later heb ik dan ook een staafmixer gekocht.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat werkt dus niet
Gewoon met een garde en handjes
Ga shoppen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
Meh. Niks leuks om aan te trekken met net-niet-weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |