Ik vind veel dingen leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Whooh. Het moet moeilijk zijn om jou te zijn!. Ik vind maar een paar echt prachtig, dat scheelt weer
.
*Mischaboks*quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik en de mischa. Die hierboven is op het model minder dan in het echie
Ja, en daar ga ik dus altijd voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Cassie (m'n eerste Freya) is idd plunge. Dat verklaart waarom die beha anders zit dan m'n nieuwe. Cassie heeft toch iets meer dat WHAM!-effect.
Nu is er sale, en behoorlijk wat Freya in de aanbieding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook nieuw ondergoed! Maar niet online kopen, alleen in de winkel. Bijenkorf verkoopt Freya, morgen eens even kijken
Bij de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu is er sale, en behoorlijk wat Freya in de aanbieding.
En ik kocht er uiteraard 1 uit de nieuwe collectie.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr kijkt zijn ogen uitmet al die bh foto's
Ik heb die medicatie ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef zwahiel het volgende:
Hola dames!
* zwahiel zit weer eventjes op 't bankje.
Nieuwe medicijnen tegen de hooikoorts gekregen. En nu houd ik heel erg veel vocht vast waardoor ik opgeblazen ben als een ballon én veel teveel eet waardoor wat kilo's erbij gekregen heb.
Daarnaast, wat te losbandig geleefd (lees weinig gesport) en de cirkel is weer rond. Daar gaat gelukkig weer 't e.e.a. aan gebeurenTot die tijd lurk ik weer 's mee
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb die medicatie ookToch mijn zus eens naar alternatieven vragen. Ben nu weer een week gestopt (of nou ja, vergeten m'n pillendoos bij te vullen
krijg ik spijt van zodra ik weer enorme koppijn krijg).
Nou, filmpje omgezet, muziek eronder en aftitelingKwaliteitsverlies vind ik alleen niet acceptabel (je moet echt weten dat wij het zijn wil je zien wie er door het beeld lopen). Dus toch maar dinsdag iemand van ICT er eens naar laten kijken.
Poging 1: online via Zamzar. Files waren groot en witte blokken in beeldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik heb heel vaak met rare formaten te maken en dan zoek ik gewoon een converter. Lukt 9 van de 10 keer dan (zolang je geen stomme trial hebt die slechts een deel vh bestand omzet)
gewoon ruk. Broeken passen niet meer, al mijn t-shirts zijn te klein. Bah! Al mijn toffe shirts enzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb die medicatie ookToch mijn zus eens naar alternatieven vragen. Ben nu weer een week gestopt (of nou ja, vergeten m'n pillendoos bij te vullen
krijg ik spijt van zodra ik weer enorme koppijn krijg).
Nou, filmpje omgezet, muziek eronder en aftitelingKwaliteitsverlies vind ik alleen niet acceptabel (je moet echt weten dat wij het zijn wil je zien wie er door het beeld lopen). Dus toch maar dinsdag iemand van ICT er eens naar laten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |