abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:19:20 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98961686
Ik word er ook hebberig van idd. Moeilijk om de rem te vinden :+. Maar dat is straks wel weer over :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98961770
Deze is ook mooi. Zit ook mooi, jammer dat ie stuk is. ;(

Deze is prachtig. O+

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:24:49 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98961842
Whooh. Het moet moeilijk zijn om jou te zijn! :D. Ik vind maar een paar echt prachtig, dat scheelt weer ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_98961882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Whooh. Het moet moeilijk zijn om jou te zijn! :D. Ik vind maar een paar echt prachtig, dat scheelt weer ;).
Ik vind veel dingen leuk. :') Maar ik weet helaas ook vooral hoe faboulous ze staan (ik heb ze allemaal aangehad) .
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:26:54 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98961913
Cassie (m'n eerste Freya) is idd plunge. Dat verklaart waarom die beha anders zit dan m'n nieuwe. Cassie heeft toch iets meer dat WHAM!-effect :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98961915

Deze had ik en de mischa. Die hierboven is op het model minder dan in het echie :s)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:27:26 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98961931
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik en de mischa. Die hierboven is op het model minder dan in het echie :s)
*Mischaboks* :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98961934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Cassie (m'n eerste Freya) is idd plunge. Dat verklaart waarom die beha anders zit dan m'n nieuwe. Cassie heeft toch iets meer dat WHAM!-effect :').
Ja, en daar ga ik dus altijd voor. O+ Ze moeten natuurlijk wel goed uitkomen! B-)
pi_98962038
Ik wil ook nieuw ondergoed! Maar niet online kopen, alleen in de winkel. Bijenkorf verkoopt Freya, morgen eens even kijken :)

Eten was lekker! Pasta mat sas van room, gorgonzola, rode peper, kastanje champignons en ui :9

Nu lekker film kijken en nog wat fruitjes naar binnen werken :9
pi_98962062
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook nieuw ondergoed! Maar niet online kopen, alleen in de winkel. Bijenkorf verkoopt Freya, morgen eens even kijken :)

Nu is er sale, en behoorlijk wat Freya in de aanbieding.

En ik kocht er uiteraard 1 uit de nieuwe collectie. :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:33:19 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98962128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nu is er sale, en behoorlijk wat Freya in de aanbieding.

En ik kocht er uiteraard 1 uit de nieuwe collectie. :')
Bij de Bijenkorf? :o. Dank je wel :').

Perr: in de winkel passen en online kopen? Scheelt enorm!
Niet meer actief op Fok!
pi_98962167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij de Bijenkorf? :o. Dank je wel :').
Ja :Y Zag in Amsterdam best wel wat hangen, hoe het in DH zit weet ik natuurlijk niet.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:36:58 #63
344469 Amsel
zonder t
pi_98962239
Al die beha's die jullie showen zijn niet voorgevormd hè? Ik wil graag beha's waarin je niet kunt zien dat ik het koud heb.

Aurum, dat bootcamp klinkt superzwaar, maar wel hartstikke leuk! Werd dat vanuit je sportschool georganiseerd?
pi_98962253
Mijn Mr kijkt zijn ogen uit _O- met al die bh foto's
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:38:03 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98962269
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr kijkt zijn ogen uit _O- met al die bh foto's
:D.

@ Amsel: nee die wij hier posten niet nee, maar Freya heeft wel voorgevormde.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:38:38 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98962287
Oh ik ben zo blij met mijn nieuwe beha's en ze zitten zo lekker. Als ik langs de passpiegel loop, moet ik steeds even kijken :@ :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:38:54 #67
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_98962298
Hola dames!

* zwahiel zit weer eventjes op 't bankje.

Nieuwe medicijnen tegen de hooikoorts gekregen. En nu houd ik heel erg veel vocht vast waardoor ik opgeblazen ben als een ballon én veel teveel eet waardoor wat kilo's erbij gekregen heb.

Daarnaast, wat te losbandig geleefd (lees weinig gesport) en de cirkel is weer rond. Daar gaat gelukkig weer 't e.e.a. aan gebeuren :) Tot die tijd lurk ik weer 's mee :W
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:43:15 #68
344469 Amsel
zonder t
pi_98962438
Hey Zwahiel O+
pi_98962721
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef zwahiel het volgende:
Hola dames!

* zwahiel zit weer eventjes op 't bankje.

Nieuwe medicijnen tegen de hooikoorts gekregen. En nu houd ik heel erg veel vocht vast waardoor ik opgeblazen ben als een ballon én veel teveel eet waardoor wat kilo's erbij gekregen heb.

Daarnaast, wat te losbandig geleefd (lees weinig gesport) en de cirkel is weer rond. Daar gaat gelukkig weer 't e.e.a. aan gebeuren :) Tot die tijd lurk ik weer 's mee :W
Ik heb die medicatie ook w/ Toch mijn zus eens naar alternatieven vragen. Ben nu weer een week gestopt (of nou ja, vergeten m'n pillendoos bij te vullen :@ krijg ik spijt van zodra ik weer enorme koppijn krijg).

Nou, filmpje omgezet, muziek eronder en aftiteling :7 Kwaliteitsverlies vind ik alleen niet acceptabel (je moet echt weten dat wij het zijn wil je zien wie er door het beeld lopen). Dus toch maar dinsdag iemand van ICT er eens naar laten kijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:53:34 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98962778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb die medicatie ook w/ Toch mijn zus eens naar alternatieven vragen. Ben nu weer een week gestopt (of nou ja, vergeten m'n pillendoos bij te vullen :@ krijg ik spijt van zodra ik weer enorme koppijn krijg).

Nou, filmpje omgezet, muziek eronder en aftiteling :7 Kwaliteitsverlies vind ik alleen niet acceptabel (je moet echt weten dat wij het zijn wil je zien wie er door het beeld lopen). Dus toch maar dinsdag iemand van ICT er eens naar laten kijken.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?

Ik heb heel vaak met rare formaten te maken en dan zoek ik gewoon een converter. Lukt 9 van de 10 keer dan (zolang je geen stomme trial hebt die slechts een deel vh bestand omzet :()
Niet meer actief op Fok!
pi_98962869
En nu naar bed, de pijn in mijn keel is minder, maar nu heb ik een raar gevoel in mijn longen :')

O: Creme caramelpuddinkje, snee muesli/notenbrood met kaas
L: Bakje Griekse yoghurt met rare muesli/crueli (volgens mij zaten er van die nootjes door die je op je ijs doet?! Was bij m'n ouders)
D: Boeuf Bourgignon (spelling?) met verse frieten, salade met olijven, avocado, tomaat, lenteui
T: Klein stukje linzenvlaai
T: Rol dropmentos

En m'n B: auto afdrogen nadat mijn lieve paps die gewassen had en daarna boodschappen doen met mams.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98963058
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe heb je het voor elkaar gekregen?

Ik heb heel vaak met rare formaten te maken en dan zoek ik gewoon een converter. Lukt 9 van de 10 keer dan (zolang je geen stomme trial hebt die slechts een deel vh bestand omzet :()
Poging 1: online via Zamzar. Files waren groot en witte blokken in beeld }:|
Poging 2: Converter gedownload en geinstalleerd, klik file aan: Ja, DAT zetten we alleen om in de betaalde versie :Y)
Poging 3: SUPER gedownload en geinstalleerd. Virusscanner over de zeik :') Herstarten. Over de zeik. Herstarten. Oooooh *vinkt hokje aan*.

Uiteindelijk dus met SUPER, maar daar kun je zoveel dingen instellen, eerste poging was echt bagger kwaliteit (van 60 MB naar 6, whut), Tweede poging iets beter en die heb ik uiteindelijk maar gebruikt.

Op het werk hebben we een betaalde versie van AVS Video Converter, en die snap ik tenminste (en een ICTer in de buurt die er alles mee kan), dus dinsdag verder pielen.
pi_98963208
Lekker de hele middag gewinkeld. Nieuwe legging, top en laarzen voor het najaar O+ Uit eten geweest, heb me weliswaar de hele dag 'ingehouden' omdat ik wist dat we uit eten gingen, en heb echt weinig friet gepakt, maar mocht van mezelf wel een dame blanche.. Op de een of andere manier zijn de spiegels in de winkels confronterender dan thuis...... bah. :{

O: 150 ml magere yoghurt, 4 el muesli
L: 2x volkoren sneetje/achterham
T: appel
D: tapas restaurant; schaaltje stoofvlees, schaaltje kip tandoori,
schaaltje kool/perzik salade, paar frietjes, stukje stokbrood
T: dame blanche
pi_98963343
Zitten mooie BH's tussen, maar aangezien ik nul tiet heb, is Freya aan mij niet besteed!

En nu ga ik jullie shockeren (choqueren) met mijn lijst:

O: halfvolle kwark met bosbessen, banaan en havermout
T: 2 liga's
T: boterham omelet, boterham worst met augurk
T: mini-nuts
T: boterham omelet
T: thee met een koekje
T: tomatensoep met stukjes kip en lente-uitjes + een klein stokbroodje
T: boterham worst met augurk
T: mini-mars
T: stokbrood met franse worst
D: heerlijke pasta met broccoli en een mixje van van alles gemaakt door het vriendje O+
T: mini-bros
B: 40 km van Amsterdam naar Zandvoort met een paar omweggetjes, mooi hoor!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:10:24 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_98963423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

gewoon ruk. Broeken passen niet meer, al mijn t-shirts zijn te klein. Bah! Al mijn toffe shirts enzo...
(is ook wel 'n beetje mijn schuld door super onregelmatig te leven de laatste 5 maanden. Maar daar is nu weer verandering in gekomen)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_98963620
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:07 schreef anna82 het volgende:
Zitten mooie BH's tussen, maar aangezien ik nul tiet heb, is Freya aan mij niet besteed!

En nu ga ik jullie shockeren (choqueren) met mijn lijst:

O: halfvolle kwark met bosbessen, banaan en havermout
T: 2 liga's
T: boterham omelet, boterham worst met augurk
T: mini-nuts
T: boterham omelet
T: thee met een koekje
T: tomatensoep met stukjes kip en lente-uitjes + een klein stokbroodje
T: boterham worst met augurk
T: mini-mars
T: stokbrood met franse worst
D: heerlijke pasta met broccoli en een mixje van van alles gemaakt door het vriendje O+
T: mini-bros
B: 40 km van Amsterdam naar Zandvoort met een paar omweggetjes, mooi hoor!
Die 40 kilometers doen me dit doen:

Knap joh!!
pi_98963910
Ik vind het een beschaafd lijstje voor iemand die 40 km heeft gewandeld!
Volgens mij was het ook perfect wandelweer. Niet te warm, niet te koud en een lekker zonnetje. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98964111
Ik had vandaag een tikje genante conversatie met mijn moeder, en het eindigde ermee dat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:30:35 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98964120
Knappe prestaties aurum en anna! _O_

Aurum, het klinkt echt als de hel op aarde. Ik bezwijk al bijna door het alleen al te lezen :').

Freya is niet mijn smaak geloof ik, maar heb ook geen tiet, dus het is niet zo erg dat het aan mij voorbij gaat :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:30:57 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98964131
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:30 schreef Syrena het volgende:
Ik had vandaag een tikje genante conversatie met mijn moeder, en het eindigde ermee dat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuw ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98964192
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ieuw ;(
_O- vind het wel goed eigenlijk dat erover gesproken kan worden :+
pi_98964516
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- vind het wel goed eigenlijk dat erover gesproken kan worden :+
Vond ik ook. Ze had het met vriendinnen erover gehad, en die hadden haar iets aangeraden, maar zoals altijd wist ze de naam niet meer _O- gelukkig had ik mijn research jaren geleden al gedaan en advies gekregen van Erodome indertijd :+ na een fiasco met het Etos huismerk }:|
pi_98964668
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het een beschaafd lijstje voor iemand die 40 km heeft gewandeld!
Volgens mij was het ook perfect wandelweer. Niet te warm, niet te koud en een lekker zonnetje. O+
Het was inderdaad heerlijk! De zon is wel verraderlijk, zit nu met een verbrand neusje :) ben niet helemaal bijgelezen, heb jij die 5 nog gedaan?

Haha Ml, thanks!
pi_98964753
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vond ik ook. Ze had het met vriendinnen erover gehad, en die hadden haar iets aangeraden, maar zoals altijd wist ze de naam niet meer _O- gelukkig had ik mijn research jaren geleden al gedaan en advies gekregen van Erodome indertijd :+ na een fiasco met het Etos huismerk }:|
Oh my :D Ik vind het wel een schattig verhaal, bij een ander!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:48:13 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98964780
Ik moet er niet aan dénken om zulke conversaties met m'n moeder te hebben, echt niet :X.
pi_98964875
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet er niet aan dénken om zulke conversaties met m'n moeder te hebben, echt niet :X.
Zou willen dat het kon :)
pi_98964975
Krentenbrood nummer 2 met pecannoten net uit de oven.
Geloof dat ik een lijstje maar even laat zitten vandaag :')
pi_98964996
Mijn moeder heeft ooit een poging gewaagd door over haar vriend te zeggen:

Op sommige gebieden passen we zo goed bij elkaar, wat bv fantastisch is, is de.... TRALALALLALA *vingers in oren* *hard wegrennend*

Dus in retrospectief kan ze het ook over liefde voor slavinken gehad willen hebben. Ik heb het risico niet genomen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:54:47 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98965072
Ik denk dat het eerder over een grote bockwurst ging dan een slavink anna ;(.
pi_98965075
Kun je ook krentenbrood met paranoten maken?

Maar lekker hoor, zelfgebakken brood!
pi_98965091
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het was inderdaad heerlijk! De zon is wel verraderlijk, zit nu met een verbrand neusje :) ben niet helemaal bijgelezen, heb jij die 5 nog gedaan?

Haha Ml, thanks!
Ik doe mijn 5 morgen, ben heel benieuwd hoe het gaat.
Vandaag alleen maar een rondje sportschool. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_98965144
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat het eerder over een grote bockwurst ging dan een slavink anna ;(.
lol! Tevens: gatverdamme!!!

Ik verzoek het mental image vriendelijk doch dringend, zeer, zeer dringend mijn hoofd te verlaten.
pi_98965180
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef anna82 het volgende:
Kun je ook krentenbrood met paranoten maken?

Maar lekker hoor, zelfgebakken brood!
_O- hou op over die vieze dingen:P
pi_98965318
Ik heb weer genoeg aangericht, ik ga slapen :7
pi_98965350
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Syrena het volgende:
Ik heb weer genoeg aangericht, ik ga slapen :7
Hehehehe. :D
Truste! :D
Doe wat je niet durft.
pi_98965369
lol! Ik kan wel in algemeenheden met m'n moeder over seks (let op de spelling ;) ) praten, maar glijmiddel?!? Neuh bedankt. Ik hoef iig niet bang te zijn dat ze vertelt over recente avontuurtjes :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98965503
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- hou op over die vieze dingen:P
Ja sorry, maar ik heb een fascinatie ontwikkeld! :D

Nu het hier zo rustig is kan ik wel vertellen dat vriendje en ik zijn gestrand bij de laatste 8 van Het Blok. Dat vind ik jammer, want ik had bovengenoemde graag willen delen met de rest van NL!
pi_98965560
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:05 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik heb een fascinatie ontwikkeld! :D

Nu het hier zo rustig is kan ik wel vertellen dat vriendje en ik zijn gestrand bij de laatste 8 van Het Blok. Dat vind ik jammer, want ik had bovengenoemde graag willen delen met de rest van NL!
Oh je was zo dichtbij :o
pi_98965598
Wat jammer Anna!
Doe wat je niet durft.
pi_98965868
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat jammer Anna!
Vonden wij ook! Maar nu hebben we zoveel leuke plannen gemaakt, dat het maar goed is dat we niet 10 weken aan het werken/klussen/slapen zijn.

Ga het programma natuurlijk wel boycotten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')