blijf het toch zonde vinden dat Martens er niet bij is. Mist toch iemand met pure snelheid erin..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer motoren: Tjallingii, L.L. Sanchez, Barredo, Gesink zelf.
Let ook op RadioShack die echt wel een bijzonder goede groep tijdrijders hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:06 schreef franklop het volgende:
ik zet in op HTC, gevolgd door Garmin, Sky en Leopard
vergat ze bijnaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Let ook op RadioShack die echt wel een bijzonder goede groep tijdrijders hebben.
Als je geld zet op 5 ploegen ga je weinig winst makenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:06 schreef franklop het volgende:
ik zet in op HTC, gevolgd door Garmin, Sky en Leopard en na edit ook Radioshack
Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel een top 5 van Rabobank na hun verrassende overwinning in Tirreno-addriatico.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:06 schreef franklop het volgende:
ik zet in op HTC, gevolgd door Garmin, Sky en Leopard en na edit ook Radioshack
Alleen Boom en Gesink doen mee van dat teamquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel een top 5 van Rabobank na hun verrassende overwinning in Tirreno-addriatico.
De nummer 4 van de Giro die in zijn thuis ronde in de eerste etappe op een vlakke weg eraf word gereden is natuurlijk dood normaal, meneer de kenner.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was vlak en hij heeft er al een Giro opzitten, heel erg-waardig inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is begrijpelijk dat de renners klagen over de toeschouwers. Je hoort je als toeschouwer zelf te beschermen en goed op te letten dat je anderen niet bezeert.
Precies zoals hij vantevoren aangekondigd had. Hij gaat knechten en mikt in principe enkel op een etappezege.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
De nummer 4 van de Giro die in zijn thuis ronde in de eerste etappe op een vlakke weg eraf word gereden is natuurlijk dood normaal, meneer de kenner.
Wat Wimmers zeg. Gadret wilde eigenlijk niet eens starten. Zal dus ook conditioneel niet top zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
De nummer 4 van de Giro die in zijn thuis ronde in de eerste etappe op een vlakke weg eraf word gereden is natuurlijk dood normaal, meneer de kenner.
wat jij wilquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is toch nog altijd minder pijnlijk dan die spelfout.
Betekent niet dat de rest het niet kanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alleen Boom en Gesink doen mee van dat team
Zie je in dat je nu eigenlijk pleit voor een ban voor jezelf?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral voor mensen die vragen om bans. Net zoals voetballers die vragen om een gele kaart voor een collega.
Tuurlijk de spaans kampioen tijdrijden doet niet mee en tsjalingii is ook totaal geen hardrijder en mollema rijd ook al zulke slechte tijdritten dit jaar.8)7quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alleen Boom en Gesink doen mee van dat team
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |