fijn is anders....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:25 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Gesink heeft fijn krachten kunnen sparen door dat hij niet vol de klim op hoefde te rijden
Ik vrees dat dat hokje van Wuyts & Co nu behoorlijk vervuild is...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk als ik die Wuyts hoor als een belg het goed doet.
Toen NOS klaar was gezapt naar Sporza, hoor ik die Wuyts daar zeggen: "Kijk naar het respect van Hinault voor Gilbert met die handdruk van hem". Echt man WTF wuyts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wuyts is over the top (met meer dingen trouwens), maar als wij een renner als Gilbert hadden, dan was het op de NOS net zo erg geweest. Nationalisme enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Toen NOS klaar was gezapt naar Sporza, hoor ik die Wuyts daar zeggen: "Kijk naar het respect van Hinault voor Gilbert met die handdruk van hem". Echt man WTF wuyts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wuyts betrekt zijn emotie in zijn verslaggeving; niets mis mee, en hij heeft het altijd nog een stuk beter door dan die clowns op de Nederlandse televisie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mag toch nog niet koersen?!!!>!>!>!>!??quote:
Neeee niet Beñatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:25 schreef SanAnt het volgende:
Amador en Intxausti (team movistar ) op weg naar ziekenhuis!
quote:171. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
172. NIERMANN Grischa Jan 46 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 45' 12" + 03' 41"
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Wuyts betrekt zijn emotie in zijn verslaggeving; niets mis mee, en hij heeft het altijd nog een stuk beter door dan die clowns op de Nederlandse televisie.
Het zit niet mee daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:25 schreef SanAnt het volgende:
Amador en Intxausti (team movistar ) op weg naar ziekenhuis!
Sommige mensen hierquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Mr_DG het volgende:
Dit is trouwens precies waarom Niermann mee is genomen naar Frankrijk:
[..]
Ik zie de ploeg van Contador niet (zoveel) verliezen op Leopard morgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen dus Contador mogelijk al op 2 minuten van Schleck.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Mr_DG het volgende:
Dit is trouwens precies waarom Niermann mee is genomen naar Frankrijk:
[..]
Regel anders even dat er een Tour subforum met toegangseisen komt, alleen voor mensen die zich ook nog wel eens op het SPT-forum laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk wordt er niet te vaak meer gevallen, want dit paniekerige, hysterische Gesink gedoe is nu al vermoeiend.
quote:Vijf renners Vacansoleil gevallen
MONT DES ALOUETTES - De eerste etappe van de Ronde van Frankrijk heeft voor de nodige fysieke schade gezorgd bij Vacansoleil-DCM. Liefst vijf renners van de Nederlandse wielerploeg waren in de slotfase van de rit betrokken bij twee flinke valpartijen. De Belg Thomas de Gendt, die last heeft van zijn rechterschouder, wordt voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.
Behalve De Gendt gingen ook Borut Bozic, Romain Feillu, Björn Leukemans en Marco Marcato tegen het asfalt.
Prachtig dan moet hij als betere renner aanvallen op slekje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen dus Contador mogelijk al op 2 minuten van Schleck.
Stop met dat onnodig posten, laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, De Telegraaf tourpoule is bijgewerkt
Puur toevallig in het klassement ja, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Maar goed, ik ga maar geen moeite doen dat uit proberen te leggen.quote:
Ja, of gewoon mensen met verstand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Regel anders even dat er een Tour subforum met toegangseisen komt, alleen voor mensen die zich ook nog wel eens op het SPT-forum laten zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |