SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 02-07-2011 14:32:58 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
En jij een blikje Fantasiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
Treurig zijn jullie ook.Blijf maar lekker hatorade drinken.
Kom dat in mn gezicht zeggen dan haal ik m'n matties erbij en maak ik je KAPOT!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Jullie zijn ook zo schattig als jullie stoer proberen te doen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen dan haal ik m'n matties erbij en maak ik je KAPOT!![]()
corrected.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef Gridlok het volgende:
Waarom is het altijd fittie als ik hier kom binnenvallen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Ceased2Be het volgende:
O heb ik een planning voor een meet gemist tussen al het gekat door?
quote:Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
ja okay afgezien van die opmerking in de op bedoelde ikquote:
Op jouw bruiloft. Alleen zou dat een verrassing moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja okay afgezien van die opmerking in de op bedoelde ik
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op jouw bruiloft. Alleen zou dat een verrassing moeten zijn.
Dan ben ik chauffeurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |