abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99268769
De ufo's die je op filmpjes ziet zijn allemaal nep. De ruimteschepen die buitenaardse wezens gebruiken zijn niet door de mens te zien.. Ze zijn hier al duizenden jaren maar willen liever nog geen contact met ons. Wij als mensheid zijn als een kind die met vuur speelt.. we hebben kernbommen op elkaar gericht en we maken constant oorlog. We zijn een soort asoburen waarmee je niets te maken wilt hebben. Bijna elke beschaving heeft trouwens deze fase hoor.. dat ze zichzelf bijna vernietigen.. bij 39% van de gevallen gebeurd dat ook. Als de mensheid eenmaal deze fase voorbij is, zullen er verschillende beschavingen contact met ons opnemen en ons ondersteunen met de verdere ontwikkeling.
pi_99268772
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 09:26 schreef Hermangoed het volgende:
De ufo's die je op filmpjes ziet zijn allemaal nep. De ruimteschepen die buitenaardse wezens gebruiken zijn niet door de mens te zien.. Ze zijn hier al duizenden jaren maar willen liever nog geen contact met ons. Wij als mensheid zijn als een kind die met vuur speelt.. we hebben kernbommen op elkaar gericht en we maken constant oorlog. We zijn een soort asoburen waarmee je niets te maken wilt hebben. Bijna elke beschaving heeft trouwens deze fase hoor.. dat ze zichzelf bijna vernietigen.. bij 39% van de gevallen gebeurd dat ook. Als de mensheid eenmaal deze fase voorbij is, zullen er verschillende beschavingen contact met ons opnemen en ons ondersteunen met de verdere ontwikkeling.
En jij weet dit zo goed omdat...
pi_99268825
quote:
En jij weet dit zo goed omdat...
Dat is inderdaad een goede vraag... Dit komt omdat ik gezegend ben met een hoger bewustzijn en heb en regelmatig contact met de buitenaardse bezoekers.
Het is mijn taak om het bewustzijn van anderen te laten groeien.
pi_99268844
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 09:33 schreef Hermangoed het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede vraag... Dit komt omdat ik gezegend ben met een hoger bewustzijn en heb en regelmatig contact met de buitenaardse bezoekers.
Het is mijn taak om het bewustzijn van anderen te laten groeien.
Aha. Kunnen ze nog kunstjes. Als ze mensen kunnen genezen stuur je er gewoon 1 naar aarde en die noem je jezus.
pi_99268938
Het is meer de bedoeling dat de mensheid het zelf bereikt..
Jezus was een mens overigens. Maar Hij heeft inderdaad een sprong voorwaarts betekend...
pi_99269047
Geef ze een fokaccount dan kunnen we met ze communiceren *O*
pi_99269320
Kan ze eventueel wel een vraag voorleggen als je dat zou willen..
pi_99269342
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:10 schreef Hermangoed het volgende:
Kan ze eventueel wel een vraag voorleggen als je dat zou willen..
Nee. Ik wil een 1:1 besprekje voeren. Persoonlijke aard enzo.
pi_99269375
Helaas..
pi_99269443
Nou post dan maar hier hun boodschap. Misschien heb ik er wat aan.
pi_99269720
Wat dat betreft geef ik Hermangoed helemaal gelijk; dat we nog in onze kinderschoenen staan. De secularisatie van de afgelopen eeuwen heeft er voor gezorgd dat we religieuze waanbeelden voor een groot deel van ons af hebben durven gooien. Nu nog diezelfde waanbeelden, maar dan vermomd als buitenaards, en we zullen echt verlicht zijn.

Edit : offtopic , niet persoonlijk worden

[ Bericht 18% gewijzigd door Summers op 10-07-2011 12:00:57 ]
pi_99270114
@Kikvors
Met cynisme schieten we weinig op. Alles is subjectief inderdaad.
Maar je opmerking zegt genoeg, Geeft niets, dat hebben de meeste mensen. Het zou mooi zijn als je een volgende stap zou kunnen maken.

Edit : offtopic

[ Bericht 17% gewijzigd door Summers op 10-07-2011 12:03:18 ]
  zondag 10 juli 2011 @ 11:01:35 #138
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99270164
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier heb je een goeie foto:

[ afbeelding ]

In het Noorse Hessdalen worden al jaren vreemde lichten gezien die kunnen stilstaan in de lucht en vanuit het niets kunnen versnellen, alles zonder geluid te maken. Vandaar dat ze een ufo-observatory hebben neergezet op een heuvel. De camera die gebruikt is, heeft een sluitertijd van 30 seconden. Ook wordt er meteen een spectraal analyse uitgevoerd van het licht dat gezien wordt. Je kunt zien aan de kleuren dat ze niet in elkaar overlopen, het is allemaal erg "clean". Dit betekent dat de lichten geen gevolg zijn van een chemische verbranding, dus het kunnen geen vliegtuigen of helikopters zijn. De lichten worden aangedreven door een voor ons onbekende aandrijving.
Dit is een heel simpel licht verschijnsel wat je op meerdere manieren met je camera kan maken,
vooral analoge. In Digitalen wijst het op fouten in de lens en chip of gewoon photoshop, dit is geen bewijs, te makkelijk te faken of zelfs perongeluk te maken.

sorry late reactie.
pi_99270166
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:58 schreef Hermangoed het volgende:
@Kikvors
Met cynisme schieten we weinig op. Alles is subjectief inderdaad.
Maar je opmerking zegt genoeg, je hebt een tunnelvisie, je leeft in een beperkt bewustzijn.
Geeft niets, dat hebben de meeste mensen. Het zou mooi zijn als je een volgende stap zou kunnen maken.
Ik ben juist een van de meest open minded mensen die je tegen kunt komen. :D Dat vind ik altijd zo flauw. Als iemand een ander niet gelooft, omdat er simpelweg geen enkel bewijs is, dan is die persoon meteen 'closed minded'. Terwijl vaak het tegendeel juist waar is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Summers op 10-07-2011 12:03:56 (Offtopic ) ]
pi_99270226
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:01 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Dit is een heel simpel licht verschijnsel wat je op meerdere manieren met je camera kan maken,
vooral analoge. In Digitalen wijst het op fouten in de lens en chip of gewoon photoshop, dit is geen bewijs, te makkelijk te faken of zelfs perongeluk te maken.

sorry late reactie.
O+
pi_99270688
@Kikvors

Het is een goed filmpje. Maar hoe goed ken jij mij nu eigenlijk? Je veroordeeld me tot waanideeën en psychoses zonder dat je verder iets gevraagd hebt. Dat is tunnelvisie, en closed minded.. ik kan er niets anders van maken.
  zondag 10 juli 2011 @ 12:06:41 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99271641
Kunnen we weer ontopic , een discussie over wie het meest closeminded is , doen jullie maar via pm ofzo .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_99271709
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:26 schreef Hermangoed het volgende:
@Kikvors

Het is een goed filmpje. Maar hoe goed ken jij mij nu eigenlijk? Je veroordeeld me tot waanideeën en psychoses zonder dat je verder iets gevraagd hebt. Dat is tunnelvisie, en closed minded.. ik kan er niets anders van maken.
Ok ik heb wel een vraag voor de heren / dames / ... aliens. Als ze ons een boodschap zouden mogen geven, wat zou het dan zijn?
pi_99271815
Excuses voor mijn ongepaste gedrag, Summers en Hermangoed. Soms verval ik in overdrijvingen om een punt te maken, wil niet zeggen dat ik het kwaad bedoel.
Ik ken je inderdaad niet, Hermangoed. Maar je beweert nu eenmaal dingen die op geen enkele wijze geverifieerd kunnen worden. Een ervaring van één persoon, zonder enig waarneembaar bewijs, is nu eenmaal twijfelachtig en kent geen enkele aanleiding om het als waar aan te nemen. Dan kun je hoog of laag springen, zo is het nu eenmaal.
Wel ben ik erg benieuwd naar je ervaringen! Zo ben ik dan ook weer wel. :) Hoe ziet dat contact eruit en wat houdt een hoger bewustzijn in?
pi_99276060
quote:

[ afbeelding ]

In het Noorse Hessdalen worden al jaren vreemde lichten gezien die kunnen stilstaan in de lucht en vanuit het niets kunnen versnellen, alles zonder geluid te maken. Vandaar dat ze een ufo-observatory hebben neergezet op een heuvel. De camera die gebruikt is, heeft een sluitertijd van 30 seconden. Ook wordt er meteen een spectraal analyse uitgevoerd van het licht dat gezien wordt. Je kunt zien aan de kleuren dat ze niet in elkaar overlopen, het is allemaal erg "clean". Dit betekent dat de lichten geen gevolg zijn van een chemische verbranding, dus het kunnen geen vliegtuigen of helikopters zijn. De lichten worden aangedreven door een voor ons onbekende aandrijving.
Vind dit wel wat lijken op wat mensen zien die geesten gefotografeerd hebben ze hebben t dan over ectoplasma.Of orbs in beweging.
pi_99278794
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee ik denk dat de aliens zo geavanceerd moeten zijn dat communicatie niet zo'n heel groot probleem hoeft te zijn. Ik denk alleen dat zij zich beseffen dat wij nog niet volwassen genoeg zijn. We zijn een gevaar voor onszelf als soort en zullen waarschijnlijk slecht omgaan met de bekendmaking van een superieure intelligentie die ons bezoekt.
Misschien zijn zij wel degene die niet goed in communicatie zijn omdat bij hun alles via telephatie gaat?
  zondag 10 juli 2011 @ 22:06:40 #147
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99297247
Ik heb weinig zin om op eerdere posts verder in te gaan, verdergaand te confirmeren aan meneer PCP dat ik niet tegenspreek dat er meerdere ´verdachte´ gevallen zijn, maar dat het me te ver gaat onbegrip op te hangen aan aliens, ufo´s etc. Net zo min aan geesten, goden etc.

Ik zeg daarmee niet dat ik:
- niet geloof in buitenaards leven
- geen vreemde zaken zie in een aantal cases

Ik zeg wel dat er een grote gelijkenis zit tussen het geloof in ufo's en het geloof in goden. Onbegrip vervangen door het invullen van het beeld.

Waarom zeggen militairen dat ze dat gezien hebben?
Omdat ze echt geloven dat ze iets gezien hebben vermoed ik, als ze verder geen bijbedoelingen hebben. Maar dat maakt hun waarneming nog niet 'waar'.

Een aantal vissers waren ook in de overlevering overtuigd dat ze Jezus nog hadden gezien, terwijl hij al dood was. En ook dat geloofden ze echt.

En nu weer on-topic. HD beelden van ufo's etc, zie topicstart.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 10 juli 2011 @ 22:10:08 #148
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99297416
quote:

[ afbeelding ]

Wat moet ik van deze foto vinden, behalve onscherp door lange sluitertijd. Wie doet de spectraal analyse en hoe makkelijk is dit te beïnvloeden? Met een beetje camera is dit simpel na te bootsen.

Als dit nu het meest overtuigende bewijs is :')

Als je graag wilt geloven is dit ongetwijfeld 'bewijs', maar ik ben niet echt onder de indruk.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_99299856
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wat moet ik van deze foto vinden, behalve onscherp door lange sluitertijd. Wie doet de spectraal analyse en hoe makkelijk is dit te beïnvloeden? Met een beetje camera is dit simpel na te bootsen.

Als dit nu het meest overtuigende bewijs is :')

Als je graag wilt geloven is dit ongetwijfeld 'bewijs', maar ik ben niet echt onder de indruk.
Ik zeg niet dat het overtuigend bewijs is, integendeel. Ik vind zelf dat vandaag de dag met alle pc's en geavanceerde grafische software op die pc's, dat je foto's en video niet serieus kan nemen als buitenstaander. Ik wilde gewoon even je reactie peilen en die van anderen. Het is toch op zn minst een interessante foto lijkt mij.

En wat ik al eerder heb vastgesteld is dat de discussie over bewijs volkomen zinloos is. De skeptici zullen pas overtuigd zijn wanneer 20 reusachtige ruimteschepen vlak boven grote steden gaan hangen en daar allerlei trucjes uitvoeren. En daarna moeten de aliens nog uitstappen en handen schudden met de mensen op de straat. En dit zal nooit gebeuren omdat mensen massaal in hun broek zullen schijten van angst.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99299931
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:01 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

sorry late reactie.
Zie bovenstaande reactie. Geen enkele foto of video kan als bewijs dienen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')