Goede speler maar is nu geen plek meer voor denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou Assaidi kosten? 5/6 miljoen?
Vind het wel een Ajax speler, kan op het middenveld en op de flanken.
Maakt veel te weinig doelpunten voor een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou Assaidi kosten? 5/6 miljoen?
Vind het wel een Ajax speler, kan op het middenveld en op de flanken.
Dat hoeft ook niet altijd. Hij is één van de spelers met de meeste assists.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maakt veel te weinig doelpunten voor een aanvallende middenvelder.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede speler maar is nu geen plek meer voor denk ik.
Lullo, hoe krijg ik dit terug?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
typ eens deze code op Fok! in:
up, up, down, down, left, right, left, right, b, a
Niet in een tekstveld
Je moer.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
typ eens deze code op Fok! in:
up, up, down, down, left, right, left, right, b, a
Niet in een tekstveld
Geen idee wie Frank als opvolger ziet. van Rhijn doet al de hele voorbereiding van dit seizoen mee daarom staat ie er tussen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef DeZoektocht het volgende:
Ligeon zou toch opvolger van greg zijn?
Dit toont wel aan wat een zeer zeer dunne selectie we hebben. Alleen het middenveld is voldoende, in de aanval en verdediging hebben we echt nog versterkingen nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie dus op dit moment, Cvitanich verhuurd aan Boca Juniors. Denk dat Boerrigter nog wel eens in de basis kan belanden, heb wel vertrouwen in hem.
Daarom moet er sowieso nog een linksback bij. Vertonghen kun je opvangen met Boilesen, wat een natuurlijke CV is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Catch22- het volgende:
8 verdedigers, waarvan:
1 Oud is (Ooijer)
2 0 ervaring hebben (koppers en van Rhijn)
1 Zeer waarschijnlijk weggaat (Vertonghen)
1 Misschien weggaat (vd Wiel)
1 Weinig ervaring heeft (Boilesen)
1 Niet goed genoeg blijkt te zijn (Blind)
Dit dacht ik ook al. Heel erg smal achterin bij Ajax. Al staat Ligeon er niet bij en ik heb echt veel vertrouwen in die gozer. Al heeft hij natuurlijk ook 0,0 ervaring en slechts 1 wedstrijd in jong Ajax.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Catch22- het volgende:
8 verdedigers, waarvan:
1 Oud is (Ooijer)
2 0 ervaring hebben (koppers en van Rhijn)
1 Zeer waarschijnlijk weggaat (Vertonghen)
1 Misschien weggaat (vd Wiel)
1 Weinig ervaring heeft (Boilesen)
1 Niet goed genoeg blijkt te zijn (Blind)
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Denk Hoop niet dat Vertonghen nog weggaat
de transfermarkt moet nog op gang komen. Als er een paar transfers doorgaan begint alles te rollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |