Zal we'll moeten lukken, moet ik hem eventueel opmeten?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:
valt hij ruim voor een maat M / 32? ik heb vrij stevige bovenbenen van jarenlang schaatsen. Maat 32 spijkerbroek zit vaak strak (soms te strak) ik pak meestal een maat 33. zou dat lukken met deze zwembroek?

sure als dat zou kunnen graag. Iets van totale breedte (heup) / pijpbreedte / pijplengte etc dan heb ik vergelijking met huidige zwembroek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:33 schreef Bobr het volgende:
[..]
Zal we'll moeten lukken, moet ik hem eventueel opmeten?

Zwembroek met een lengte maat van 32? Dat is geen zwembroek meer danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:25 schreef Arnevld het volgende:
32 lengte of breedte maat ???
40 als ik hem zou passen

quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:25 schreef Arnevld het volgende:
32 lengte of breedte maat ???
40 als ik hem zou passen

Is plat gemeten he, dus er zit altijd speling in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef NaRRaToR het volgende:
bleh dat gaat wss net niet passen in de breedte (0,5cm). lame

uh ja en ik meet 4cm speling (aan) op de maat 34 zwembroek die ik nu heb (die overigens te groot is hence ik op zoek ben). als ik hem dan plat leg en breedte meet is ie 48cm - 4cm is 44cm (weet niet of dat een juiste meting is maar leek me het meest logisch).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Bobr het volgende:
[..]
Is plat gemeten he, dus er zit altijd speling in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |