Bizar he!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef Orea het volgende:
Zo liep ik er een jaar geleden bij (ochtend van de bevalling deze foto)... het is soms zó niet meer voor te stellen dat ze erin zattoevallig laatst bij een vriendinnetje die hoogzwanger was en zag haar beeb schuiven onder haar buikvel, en ineens kreeg ik even een flashback van DE kont die alle kanten op ging
![]()
zo wonderlijk!!
[ afbeelding ]
Dat doet muppet ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:58 schreef Mereltje het volgende:
Ze laat het water/rosevicee gewoon langzaam weer naar buiten lopen en lacht dan![]()
x2quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef As1981 het volgende:
Ik denk ook niet dat het per se nodig is Orea, maar als het jou een fijner gevoel geeft gewoon doen.
Echt leuk dat je zoiets gekregen hebt!quote:En ik kan niet wachten om te kijken hoe het vestje morgen staat.
Ik heb die neiging ook elke keer als ze verlekkerd naar mijn eetbewegingen kijkt, maar ze is nog zo klein!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Lena vandaag een hapje van mijn yoghurt gegeven.Ze zat er zo verlekkerd naar te kijken toen ze bij me op schoot zat. Het ging er gretig in. Ineens heb ik het idee dat ze misschien toch gewoon gaat eten over een dikke week!
Zo gek hoe de voortanden niet uit de rand komen maar uit de voorkant van het tandvlees.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef mrien het volgende:
Schrikken zeg Orea!
En ik zag een tandjesfoto![]()
Ik heb vandaag ook een hele duidelijke kunnen maken (eindelijk na tig pogingen), zal hem zo ff uploaden
[ afbeelding ]
Ja maf is dat he!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo gek hoe de voortanden niet uit de rand komen maar uit de voorkant van het tandvlees.
Mijn leeftijd valt wel mee, maar mensen schatten mij vrijwel altijd een paar jaar jonger, dus dan lijk ik wel een jong moedertje.quote:
Ik heb het boek ook maar weer mee naar beneden genomen (lag onder z'n bedpotenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net het voedselintroductieschema er even bijgepakt. Yoghurt, 7 maanden. Oké dan. Even wachten maar.
Mijn dochter kreeg haar eerste tandrandje met bijna 10 mnd, mijn zoon had het eerste randje met 11,5 mnd. En dan was het nog lang geen tand te noemen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Orea het volgende:
Wow Mrien!!!wat een tanden al
! nou is mijn referentiekader ook anders natuurlijk, weet wel dat ik het steeds aanhaal, maar ken niet zoveel andere mensen bij wie hun bijna 12-maander nog geen enkele tand had
![]()
Lena alweer aan eten toe![]()
Sarahgoed joh!
Ik weet het, de paar nachten dat de tanden wat meer onder de oppervlakte zijn komen te liggen waren al niet leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij was dat bij de kinderen van Stiemie het geval, Orea! Je mist er niks aan, hoor, die tanden.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie laat haar tandjes ook even zien
[ afbeelding ]![]()
Helemaal niks
Kijk nou,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Die ogen van haar zijn zo gaaf. Ze ziet er heel wijs uit met die lichter kijkers. Is het nou blauw of grijs?
En hoe zoet is dit, mensen?![]()
[ afbeelding ]
De foto was eigenlijk om het haar vast te leggen. Voor het allereerst gel in haar haar.quote:
Ja, ze is ineens best groot! Daarom voelt voedselintroductie ook niet zo raar meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef MamaPurk het volgende:
Wat een geweldige foto Claudia! En wat lijkt Lena daar al groot, ik dacht dat zij ongeveer zo groot als Sarah was maar ze lijkt hier een stuk groter en Ivan echt de grote stoere lieve broer
Hahaha, idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ze is ineens best groot! Daarom voelt voedselintroductie ook niet zo raar meer.
Ik moest bij deze foto van Lena meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Nee, hij is best voorzichtig met haar. Maar je kunt er ook niet van op aan, hoor. Ik blijf er altijd bij. Ik laat Lena nu wel wat makkelijker op het kleed liggen met Ivan erbij zonder er bovenop te zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef MamaPurk het volgende:
Claudia, stap Ivan nou niet zomaar uit dat stoeltje als hij geen zin meer heeft, zonder rekening te houden met Lena? (dat zou Jaël namelijk wel doenals Sarah bij haar zit legt ze Sarah ook rustig opzij alsof ze een pop is!)
Jammer.. Wel leuk die interactiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, hij is best voorzichtig met haar. Maar je kunt er ook niet van op aan, hoor. Ik blijf er altijd bij. Ik laat Lena nu wel wat makkelijker op het kleed liggen met Ivan erbij zonder er bovenop te zitten.
Hiervoor zaten ze met elkaars hand te spelen en elkaar aan te kijken en naar elkaar te lachen. Helaas kwam de foto net te laat.
Ik dacht ook dat O. zonder tanden het tweede jaar in zou gaan en warempel 5 dagen voor z'n verjaardag waren daar deze week toch de eerste 2 tandjes. Zo uit het niets. Het kan dus altijd nogquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Orea het volgende:
Wow Mrien!!!wat een tanden al
! nou is mijn referentiekader ook anders natuurlijk, weet wel dat ik het steeds aanhaal, maar ken niet zoveel andere mensen bij wie hun bijna 12-maander nog geen enkele tand had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |