abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98943076
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 22

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: 'Liv', dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 02-07-2011 12:51:49 ]
pi_98943082
Ik dacht, ik sluit hem maar :P

Mijn laatste post:

Hier leek het erop dat er tandjes kwamen, maar buiten het (miniscule) randje wat er zat laatst, zit er nog niets nieuws bij :P mijn kind blijft echt tandloos!

Wel hebben we iets nieuws, billenschuiven :') ze komt zelf niet in zitstand, en als we haar neerzetten dan komt ze niet zelf in ligstand, dus moet je andere oplossingen verzinnen :') je armen op de grond zetten en duwen, dan ga je achteruit op je billen :P

En een nieuw woordje: als je iets aan haar vraagt antwoord ze met 'da' :D! Vet schattig!
pi_98943314
O+ kleine rus :D
En met billenschuiven kom je ook overal. Mn neefje doet t nu ook en mn nichtje heeft ook altijd bilgeschoven.

Over woordjes gesproken. Floris kan er steeds meer, echt wtf :o eerst doet ie maanden amper geluid maken en nu gaat ie opeens woordjes "zeggen" en geluiden nadoen (en gillen is ook nieuw..)
pi_98943623
Haha kleine bilschuivende Leia! Ik zag ook een onwijs leuke foto in het dreumestopic. Wat een mooierd is ze toch! Amy heeft ook een tijd gehad dat ze niet zelf kon gaan zitten en als ze zat niet zelf kon gaan liggen, die ging ook bilschuiven. In 2 weken is alles verandert. Ze ging ineens tijgeren, optrekken tot staan (ze staat nu overal heel de dag), van buiklig naar zit en van zit op haar knieën en sinds vandaag kan ze ook kruipen. Het gaat soms ineens zo hard! En slapen doet ze ook weer goed gelukkig.

Pff nog een dikke maand en ze is 1 jaar.

Wat leuk die Floris met zijn woordjes! Amy brabbelt wel heel veel en ik kan er ook wel dingen in verstaan (mama, ja, bah) maar geen idee of dat echt gericht is en dus praten is :P
pi_98943792
Is Floris met een inhaalslag bezig? :o O+ wat knap!

Sola, zal ik even crossposten? Gewoon, omdat ik zo'n lekkere drol heb?

Ik kam tegenwoordig haar haren met goedemorgen-lotion netjes strak (lekker kak :P) en dan een speldje O+ :D! Het wordt in de nek echt lang, wel plukken dus het ziet er maf uit :D maar het begint te groeien!
pi_98943840
Dat is een goed idee Orea! Amy krijgt lange plukken bovenop en dat wappert zo :P Maar opzij en dan met een speldje O+ Eindelijk een speldje! :P Laat ze hem ook zitten?
pi_98944712
Leia met speltje O+

:D dat opzij kammen doe k s avonds :') overdag doe k er niet veel mee, beetje goedemorgen erin en beetje met mn vingers erdoor. Maar t wordt te lang voor goedemorgen gel, dat deed k eerst altijd. Hij krijgt een matje :') móet eigenlijk naar de kapper, maar vind t zo zonde om de krulletjes weg te knippen :')
Als ie en meisje was had ie een speltje of staartje gehad :D

Oh en de woordjes die hij zegt: papa, soms mama, lamp (puh), bal (ba), dexter (dede, maar wel op de manier dat je dexter zonder x en r hoort)
Als dexter miauwt gaat ie soort van gillen om t kauwen na te doen. En hij kan een koe nadoen
En als ie met zn auto's speelt doet ie brrrr

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 02-07-2011 12:56:59 ]
pi_98944815
Wat gaat Floris ineens hard Sonnetje. Leuk dat hij nu al die woorden kan zeggen. Yaro zegt hier heel de dag papa, soms gericht, meestal niet. Verder komt "die" heel vaak voor als hij ergens naar wijst. Oh en zingen en dansen, dat vind ik echt zo leuk!
Wat gaan ze snel he onze kindjes.

Leuke foto van je dametje Orea, dat speldje is echt schattig.

Ik doe eigenlijk niets met Yaro's haar, soms kam ik het maar meestal valt het wel goed.

Amy gaat ook al zo snel. Nog even en we hebben allemaal dreumesen.
pi_98944983
Ze laat het zitten :Y het is een stukje klittenband met een bloempje erop, dus je hebt echt maar 3 sprieten nodig om het vast te zetten :D ze merkt r dus niks van dus blijft er ook vanaf!
pi_98945273
Buh volgende week zondag vieren we zn verjaardag :X
Hij is gewoon over 9 dagen jarig. Een jaar geleden keek k m er zowat uit nu, was k zooooo nieuwsgierig naar m. En móet je m nu zien O+

Papa zegt ie echt bewust. Laatst in de auto had k R aan de telefoon. Toen k opging zei hij dus papa O+ zo schattig.

As, jullie moeten nog een maand wachten voor jullie een dreumes hebben hoor :P
pi_98945399
Ik zag een hele mooie leia
En floris die al zoveel zegt.

Ik dacht slim te zijn en vast de voeding voor 24uur klaar te maken. Ze drinkt nog geen 100 en zo kan ik het beter doseren. Dus water gekookt de hoeveelheid schepjes erbij even laten afkoelen en toen gaan schudden. En toen schoot de deksel van mijn mengfles en zat heel mijn net gepoetste keuken onder.
pi_98945475
Gelukkig wel Sonnetje, dat jij nou zo'n grote baby hebt :6

Het houdt je van de straat FR, lekker opnieuw poetsen.

Ik moet onder de douchen, moet over 55 min weg om te werken, maar heb geen zin. Vanmorgen grote schoonmaak gehad in huis (heel gestructureerd overgehouden na mijn zwangerschap, de eerste zaterdag van de maand is grote schoonmaak).
pi_98945506
Hier nog maar 26 dagen :o

f-r, ai! Zonde... zowel van de bereidde voeding als van je net schoongepoetste keuken!
pi_98945574
Zo liep ik er een jaar geleden bij (ochtend van de bevalling deze foto)... het is soms zó niet meer voor te stellen dat ze erin zat :o toevallig laatst bij een vriendinnetje die hoogzwanger was en zag haar beeb schuiven onder haar buikvel, en ineens kreeg ik even een flashback van DE kont die alle kanten op ging :D O+ zo wonderlijk!!

pi_98945840
Leia met haar speldje O+ En billenschuiven, wat knap!
Floris, wat ga je snel. Bijna jarig alweer!
Mikai, kan je al staan joh? Wow!
Geert, gefeliciteerd met je 4 maanddag.
FR, balen van die melk!

Anne is nog steeds erg moe, wellicht dus wel echt iets onder de leden. Maar ach, áls ze wakker is, is ze wel gewoon vrolijk, dus het zal wel meevallen :)
We zitten hier trouwens al een dikke maand op één tandje. Ik dacht altijd dat die twee tandjes onder vrij snel na elkaar zouden komen :D
pi_98947512
Leuk, een speldje, was zelf ook helemaal in mijn nopjes toen E er eentje in had :D
Mikai, wat knap dat je al staat! Met jouw ontwikkeling is helemaal niks mis, zo te zien. ;)
Fannetje, ligt die Anne zo voor pampus? Nou ja, ze zal het nodig hebben... misschien inderdaad iets onder de leden.

E gaat nog steeds helemaal prima. Gisteren en vandaag was het moeilijk met slapen (gewoon niet willen, speen eruit blijven trekken, huhuhuhuhuhuh...), maar ik ga er vanuit dat het snel gewoon weer goed gaat.

Verder heb ik echt niks te melden. :D Behalve dat ze staat en heerlijk kan spelen en gewoon een lekker lachebekje is.

Wat ik gisteren trouwens hoorde: op het kdv staat E bekend als 'dat lieve meisje met die jonge moeder'. *)

Crosspost:
pi_98947573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef Orea het volgende:
Zo liep ik er een jaar geleden bij (ochtend van de bevalling deze foto)... het is soms zó niet meer voor te stellen dat ze erin zat :o toevallig laatst bij een vriendinnetje die hoogzwanger was en zag haar beeb schuiven onder haar buikvel, en ineens kreeg ik even een flashback van DE kont die alle kanten op ging :D O+ zo wonderlijk!!

[ afbeelding ]
Bizar he!
En die buik O+
Maar was bijzonder idd zo'n bewegend kindje. En idd zn billen die altijd aan de bovenkant zaten en de andere kant van mn buik was altijd leeg :D
pi_98947586
O ja, ik heb wél een vraagje: hoeveel drinken jullie smurfen? Elise krijgt 's ochtends pap van 200 ml melk en 's avonds 150+5. Dat gaat goed. Alleen overdag wil ze bijna niks. Geen water, geen sap. Na een paar slokjes (dat is al veel) duwt ze de fles of beker weer weg. Ik ga er vanuit dat ze gewoon geen dorst heeft, maar het lijkt me zo weinig.
pi_98947701
Floris drinkt in principe 2flessen van 180/6.
En verder heeft ie zn rietjesbeker. Met warm weer drinkt ie m helemaal leeg. En anders de helft ofzo. Soms ook minder
pi_98947811
Oke, dat klinkt dus niet als heel veel meer... :)

Ik heb nu ook een rietjesbeker gekocht. Ze kreeg er zowaar iets uit! Ik had eerst een mooi bekertje van Tommee Tippee (daarvan heeft ze ook de flessen) maar daarbij zit ze alleen maar op het tuitje te knagen. }:| Wat ze overigens zelf wel hilarisch vindt, want hij maakt een geluidje. :D Bij de rietjesbeker doet ze dat ook wel, maar soms komt er ook 1 ml ofzo uit. :P
pi_98948269
De TT tuitbeker kauwt muppet ook alleen maar op :D

L. krijgt 's morgens zo'n 150 cc melk, 's middags ook (dat waren er 2, nog 1 's morgens maar die begon ze te weigeren, ben ook benieuwd hoe lang de fles in de middag blijft) en voor wij naar bed gaan krijgt ze 210+7.. en verder haar rietjesbeker.. De ene keer gaat ie inderdaad leeg, de andere keer maar een klein laagje. Dus ook niet altijd evenveel :)
pi_98948317
Ohh, dat speldje O+
En al die verhalen over de grote baby's, ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat Marinde dat over minder dan een jaar ook allemaal kan.

Marinde werd ineens wakker vannacht om 4 uur...huilen geblazen...fles aangeboden, maar daar dronk ze maar 50 ml van op. Weer op bed gelegd en toen kwam ze vanochtend om kwart voor 9 weer. Dat zijn we helemaal niet meer gewend!
Het heeft blijkbaar ook zo dusdanig haar ritme verstoord dat ze een potje humeurig is vandaag.
Ze is ontzettend moe, maar weigert zich over te geven aan de slaap..duimpje pakt ze, maar ze kan de rust niet vinden om te sabbelen en dus zet ze het op een huilen.
Hopelijk valt ze zo toch even lekker in slaap en wordt ze daarna wat vrolijker wakker...
pi_98948522
Anne drinkt ook maar weinig.

Ze krijgt nog drie keer melk, waarvan één papvoeding. Die pap gaat helemaal op, van de flessen blijft gemiddeld 50 cc staan inmiddels. En ander drinken wil ze bijna niet, ze drinkt hooguit 50 cc per dag. Ik heb zes verschillende tuit/rietjesbekers staan, maar ze wil ze allemaal niet echt. Het beste drinkt ze nog uit een gewone beker, omdat ik dan gewoon wat drinken in haar mond giet. Zelf vasthouden doet mevrouwtje namelijk ook niet.
pi_98949251
Femke drinkt 3 keer op een dag 210-240 ml gewone melk. Rietjesbeker nog niet geprobeerd maar tuitbeker of gewoon glas is geen succes. Ze laat het water/rosevicee gewoon langzaam weer naar buiten lopen en lacht dan :D

Nog een weekje hier en dan ben ik naar het volgende topic. Taart is al besteld, volgende week vrijdag en zaterdag gaan we haar verjaardag vieren *O*
pi_98950462
Yaro krijgt 3 flessen van 150/5, waarvan hij er tegenwoordig maar twee drinkt.
Verder drinkt hij wel veel extra vind ik. Variërend tussen de 300 en 500 cc op een dag. Hij zal het wel nodig hebben denk ik dan.
Yaro krijgt zijn andere drinken altijd in een andere fles dan zijn melk fles. Dat verschil weet hij heel goed, want als hij zijn melk weigert en ik geen de keuze uit zijn andere fles, kiest hij daar vaak wel voor.

Tuitbeker is hier inderdaad ook geen succes, wordt alleen op gekauwd. Rietjesbeker heb ik niet, maar uit een gewoon rietje drinken snapt hij echt niet. Een bekertje proberen we regelmatig, maar dan krijgt hij niet veel binnen. Omdat hij uit de fles wel drinkt, denk ik dat hij dan toch wel dorst heeft dus geef ik die maar.
pi_98951267
Misschien een tip, althans zo werkte het uiteindelijk bij L:

Goedkope tuitbeker van de Hema gehaald, die is NIET anti-lek, dus het loopt er praktisch zo uit. Daar water (of diksap) ingedaan en maar oefenen met drinken (dus de beker zelf nog vasthouden en zo houden dat er wat in haar mond komt). Toen ze dat doorhad en uit die tuit ging drinken, de rietjesbeker (wederom Hema :P) geprobeerd.

Dat ging niet meteen goed, meestal kneep ik even als het rietje in haar mond zat, en op een gegeven moment ging ze drinken nadat ik geknepen had. En na een tijdje had ze het door en hoefde ik niet meer te knijpen, maar drinkt ze gewoon zelf. Gewoon rietje snapt ze nu ook helemaal (handig voor onderweg ;) alleen maar een rietje meenemen en ze kan overal en altijd drinken :))

Hier stuiterde ze net zo van M's schoot af op de grond (Ze gooide zich ineens achterover) :'( mijn hemel, ben nog nooit zo geschrokken! Even brullen, maar daarna kon ze gelukkig weer lachen. Maar even in de gaten houden...
pi_98951374
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:58 schreef Mereltje het volgende:
Ze laat het water/rosevicee gewoon langzaam weer naar buiten lopen en lacht dan :D

Dat doet muppet ook :D! Maar eigenlijk alleen met water. Of als ze genoeg heeft gehad maar ik aan blijf bieden.. Dan gaat ze soort van kauwen op het water :') dat loopt dan zo uit haar mond. Vaak kan er nog net een ppprrrrrrttttt achteraan :')
pi_98951715
We hebben een anti-lek, maar ook 1 van de ikea (geen anti-lek), maar toch gaat het niet echt. Die tip van het rietje kunnen we weleens proberen.

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Deed ze zich achterover gooien niet eerder? Hier vind Yaro het hilarisch om zich achterover te gooien. Hoe harder en sneller hij naar achter valt hoe beter. Maar soms doet hij het ook echt niet op handige momenten en kunnen we hem nog maar net tegen houden.
Fijn dat ze wel weer kan lachen.
pi_98951724
Oh wat een schrik orea
cantara hoe jong ben je dan? Je hebt wel een snoepje van een dochter

Ik ben net met ean in bad geweest eerst gewoon op mijn buik gelegd tot ze rustig was. Toen met een washandje gewassen daarna weer gewoon laten liggen en viel ze praktisch in slaap. Na ongeveer 20min haar in het water laten zakken en dat vond ze prima. *O*
pi_98951796
Oh ik vergeet steeds te reageren op het staan van Mikai, wat knap!

En wat een vrolijke meid van Cantara O+

Klinkt fijn FR, zo met je meisje in bad.
pi_98951977
Niet zo.. M. wilde net even het kussen achter zich op de bank goed doen en hoppa daar ging ze.. Maar net deed ze het alweer (alleen nu houden we haar nog iets beter in de gaten :X) dus het gaat al beter..

Nu maar even in de wipper relaxen en baby tv kijken met speen en tut.. Onze hartslag begint nu een beetje te zakken..

f-r, dat klinkt heerlijk O+
pi_98952118
Ik heb zowel lek als anti-lek bekers geprobeerd, allemaal geen succes. Nou ja, ooit zal ze het wel gaan snappen toch?

Orea, wat een schrik zeg. Gelukkig kan ze weer lachen maar inderdaad toch maar even in de gaten houden. Anne doet dat ook wel eens, maar gelukkig altijd nog op tijd geweest om haar op te vangen.

FR, wat leuk dat je met je meisje in bad bent geweest. Anne was al 12 weken toen ik voor 't eerst met haar in bad mocht, zo jammer. Maar nu ben ik eigenlijk ook al een hele tijd niet meer in bad geweest met haar. Volgende week gaan we weer zwemmen op vakantie, ook leuk O+
pi_98952848
Oh f_r, dat klinkt lekker zeg! Goed idee ook, misschien binnenkort hier ook eens uitproberen.

Fannetje, waarom mocht je eerder niet met Anne in bad?
pi_98953044
Ik mocht de 1e 6wk ook niet in bad en ik merkte dat mijn litteken toch wat begon te trekken.
pi_98953074
6 weken na de bevalling kwam de gynaecoloog erachter dat ik een placentarest had (bleef maar bloedverlies hebben), 2 weken daarna is die verwijderd en vervolgens heb ik nog een paar weken last gehad van bloedverlies.

*O* Ik heb eindelijk Anne's tandje op de foto weten te krijgen *O*
pi_98953173
Ah oké. Kan me inderdaad voorstellen dat het na een keizersnee in de eerste periode niet mag. Lijkt me niet lekker voor het litteken. Jouw verhaal kende ik niet Fannetje.
Hier is ook nooit iets gezegd over niet in bad mogen. Mag dat sowieso niet als je nog vloeit?

Anne een tandje :D ik zie em!
pi_98953557
Ik hou het zeker in de gaten Fan, ze kwam goed op haar koppie terecht :'( (dat geluid!! Brrrrr) tot nu toe lijkt er niks aan de hand.. maar toch!

Anne O+ je tandje :D vet cool! Muppet vind die bal met aap eng :D tot zwaar hysterisch huilen aan toe :')!
pi_98953880
Anne met tand! Die aap hebben wij hier ook! Dies net als der andere bal met muziek, favoriet!

F.r wat gezellig samen in bad! Je dame doet het goed zeg!

Leia :o Heb je papa en mama laten schrikken zeg!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_98954121
Anne d'r eerste tandje O+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:29:35 #40
100412 mefke79
komt goed!
pi_98954218
Danic, over in bad en vloeien zijn de meningen verdeeld. Ik kreeg vorige keer ook te horen dat het niet mocht zolang ik nog vloeide. En dat bleef bij mij ook maar duren. Tot ik voor iets anders bij de huisarts was en zij me vertelde dat het geen probleem was, als je maar niet meteen na een paar dagen ging als je nog heel veel bloedverlies had. Driekus was dus inmiddels ook iets van 7 weken ofzo voor ik ging. Ik denk dat het bij Tienus eerder gaat zijn, ik vloei al bijna niet meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98954528
Ik kreeg net van een collega echt een te lief cadeautje. Ik had iets voor haar gedaan, en nu heeft ze als bedankje een vest gebreid voor Yaro O+

pi_98954632
hmmm, ik ben meestal niet zo'n badmens, maar het lijkt me soms wel eens lekker, zeker met zo'n kleintje O+
Hier hebben ze het niet eens gezegd terwijl ik wel 6 weken heb gevloeid :{w
pi_98954665
Oh As, wat lief O+
pi_98955834
As wat ontzettend lief
en het tandje van Anne

ean pakte wel een lichaamsdeel in bad vast wat ik eigenlijk niet wilde auwa
pi_98958070
anne met tandje en mooie elise <3

de rest heb ik gelezen maar skip ik even sorry. op de tel is het teveel en de wifi valt steeds weg.

/ego
puck heeft gezwommen. na even inkomen vond hij het leuk. het is puck trouwens die sit ups doet de hele dag door.
het weer is hier geweldig dus frot ik hem nog snel wat korte broeken maat62 aan voordat hij er uit knapt.

\ego
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98959820
Hebben jullie de reis goed doorstaan, DML?

Orea, wat een geweldige foto! Ze is zo groot aan het worden. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98960087
Dank! O+ ze gaat ineens heel hard inderdaad.

Ik vraag me af of ik haar wakker moet maken straks, na vanmiddag. Ze lijkt nergens last van te hebben, maar toch? Nou krijgt ze straks nog een fles, dus dan kan ik nog even kijken. Maar zou ik dat vannacht ook moeten doen?
pi_98960211
Heb ik Anne helemaal gemist. Wat een mooi, blauwogig meisje is ze toch. O+ Het tandje valt me niet op, maar ik geloof je op je woord, Fannetje. :+

En As, wat een geweldig vestje! Helemaal mijn smaak. ^O^

Orea, ik zou me er niet druk om maken. Toen Ivan zo oud was als Leia nu is maakte hij regelmatig een smakkerd. Maar goed, jij bent d'r moeder! Als het jou een fijn idee geeft doe je dat gewoon. Je kunt ook voor een second opinion even de huisartsenpost bellen. Misschien geeft dat je een beter gevoel. Ik schrijf dit nu wel heel nuchter op, maar Ivan viel onlangs voor het eerst van de bank en toen vroeg ik me ook af of we hem niet 's nachts in de gaten moesten houden. Het is dat mijn lief het onzin vond...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98960287
Sofie is pas ook gevallen met maxi cosi en al. Even huilen, en daarna nergens last van. De huisarts heb ik wel even gebeld. Die vertelden dat als ik verder niks aan haar merkte dat ik me dan geen zorgen hoefde te maken. Als Sofie zou gaan piepen of jengelen (ze huilt nooit verder) of gaan overgeven dan moest ik nog even bellen.
*poef* nu is het weg
pi_98960350
Ik denk ook niet dat het per se nodig is Orea, maar als het jou een fijner gevoel geeft gewoon doen.

En ik kan niet wachten om te kijken hoe het vestje morgen staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')