laten we hopen dat het goed weer wordtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe je toch net alsóf je vakantie hebt![]()
Hier nog een week of 3 wachten voor het "grote" verlof
Je valt in herhalingquote:
Zometeenquote:
Het moet dit weekend goed weer zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laten we hopen dat het goed weer wordt![]()
kan ik veel BBQen
vandaag is het niet echt fijn weerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het moet dit weekend goed weer zijn![]()
Heb zowel vandaag als morgen een BBQ![]()
Ach ja, zolang het maar droog is hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag is het niet echt fijn weer![]()
morgen wordt het wel goed
Daarom ging het juist WEL ergens overquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
Gisteravond met Joysa ging het ook nergens over, alleen maar dubbelzinnige uitspraken.
Owja. Zuigen, kreng!quote:
'kei hard zuuge aan mien rietjequote:
Bis Later Joysaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kei hard zuuge aan mien rietje'
Off to Roermond, shoppen
Outletstore!quote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kei hard zuuge aan mien rietje'
Off to Roermond, shoppen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door RockNijntje op 02-07-2011 13:56:21 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nice!quote:
quote:
Dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 02-07-2011 14:22:42 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
Is Suikertaartje er?Denk je echt dat ST dat wattestaafje graag wil zien dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
http://www.myspace.com/ruben_blockquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe oud is Ruben Block van Triggerfinger eigenlijk? Want hij zag er oud uit en klom 2x op de versterkers of iets wat erop leek op het podium, oud en ergens opklimmen klopt niet
OMG 40 pas, wtf wannen ouwe kopquote:
| 1 2 3 4 5 6 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagNa me('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement(' script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date ();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_ rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript) ;%20void(0); |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |