quote:
quote:
quote:
Gesprongen of gevallen van balkon. En gewoon niet terug komen. Echt alles gedaan maar ze bleef maar wild door andermans tuinen crossen.quote:
eigenwijze donder!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gesprongen of gevallen van balkon. En gewoon niet terug komen. Echt alles gedaan maar ze bleef maar wild door andermans tuinen crossen.
Tot vannacht een buurman belde dat zijn vriendin haar zo kon oppakken en dat dus ook gedaan heeft.
Zo lief hoe de buren ook probeerde meeko te vangen. En wat een held is de buurvrouw
Nu slaapt meeko rustig op de bank en Eddy waakt over haar.
trevquote:
quote:
Middag Friemelquote:
Maar het hoef niet het weer er naar te zijn om hem aan te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Maar maar maar ik wil kortebroekenweer
friemelquote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Tjonge, da's lang gezien dat ik jullie geleden heb
Bar is getrouwdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:16 schreef friemelaar het volgende:
Zijn er nog schokkende gebeurtenissen zoals geboorten, huwlijken, scheidingen of overlijdens die ik gemist heb?![]()
Damn, das waar ook.........quote:
De poes van Muck was weggelopen, en is sinds kort weer terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:16 schreef friemelaar het volgende:
Zijn er nog schokkende gebeurtenissen zoals geboorten, huwlijken, scheidingen of overlijdens die ik gemist heb?![]()
Twee keer bierquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, dat duurde langWel helemaal bier-, rook- een bierluchtvrij nu
Wat een geluk, en onbeschadigd?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
De poes van Muck was weggelopen, en is sinds kort weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |