en nu?quote:
kan niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga nog even je bed knuffelen dan.
Jij moet hem feedenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vorige keer ook al haha. Och jee.
Hoezo niet?quote:
Ik kan nu niet in slaap vallen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij moet hem feeden
[..]
Hoezo niet?
Voelde het weer als een date met DM?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi SV!
Aww Bobje toch. Date was fijnWe gingen hij Vapiano eten en ik had mn hele bord op en jan een kwart ofzo haha. En de film was heel grappig! En toen Jan me wegbracht, kwam ik vriendinnen tegen in de bus en toen gingen ze zwaaien naar Jan hehe
Omdat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef Oceanview het volgende:
Een glimlach verscheen toen ik naar de PostHistory keek van breezer.
Omdat je alleen maar in 2 reeksen post en af en toe nachtbagger.quote:
Ohjee, over DM moet je het maar niet hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voelde het weer als een date met DM?Ik maak me zorgen om Jan..jij moet maar even goed voor die jongen zorgen.
Eenmale uitzondering die nachtbagger, dat was een foutje. Ach, kan gebeuren. Fok is saai, dat weet je nu toch welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar in 2 reeksen post en af en toe nachtbagger.
Ja dat weet ik, en kheb niks beters te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eenmale uitzondering die nachtbagger, dat was een foutje. Ach, kan gebeuren. Fok is saai, dat weet je nu toch wel
Wat Appel al zei. En nee, was totaal anders, toen gingen we eerst naar de bios en daarna vapiano. Maarja, sowieso Jan en DM vergelijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voelde het weer als een date met DM?Ik maak me zorgen om Jan..jij moet maar even goed voor die jongen zorgen.
Ga de straat op, rellen, hangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en kheb niks beters te doen.
Ik kom in opstand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga de straat op, rellen, hangen.
Lord of the stringsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:56 schreef Omdatappel het volgende:
Welke film hebben jullie gezien, Klinks?
Bad Teacher. Hehehe, JT was geniaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:56 schreef Omdatappel het volgende:
Welke film hebben jullie gezien, Klinks?
Beter kijk je de sperminator of shaving ryans privatesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd al willen kijken, die variant.
Oh, die is leuk ja, ben ik laatst ook naartoe geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bad Teacher. Hehehe, JT was geniaal
Ik kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat Appel al zei. En nee, was totaal anders, toen gingen we eerst naar de bios en daarna vapiano. Maarja, sowieso Jan en DM vergelijken.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beter kijk je de sperminator of shaving ryans privates
Ahh ik hoor ervaring.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hema heeft het ook [ afbeelding ]
Ik wil 85H(uppelmuts)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je hebt nu al 85D, wat wil je dan? :s
Wat is deze vergelijking, Deadmau5 en Defqon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja even kieken of Defqon.1 '11 al ergens online is
Niet moest er alleen an denkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is deze vergelijking, Deadmau5 en Defqon.
quote:
Goed, ik eet een zelfgemaakte browniequote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u? Zijn er rustigere tijden aangebroken nu?
IK WIL OOK ZELFGEMAAKTE BROWNIE,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed, ik eet een zelfgemaakte brownie
Ja gelukkig welEn met jou?
108quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi. Welke bus moest ik ook alweer hebben
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi. Welke bus moest ik ook alweer hebben
quote:
Dat is niet verkeerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed, ik eet een zelfgemaakte brownie
Ja gelukkig welEn met jou?
Doos tissues bij de Hema, ¤1.30quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SIGTHORSSON NAAR AJAX.
Waar zijn de tissues![]()
![]()
Ach, zolang het maar werkt toch,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben een lieve jongen en heb zo mijn tekortkomingen.
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
Dat wel, en nu ik nog steeds moe ben heb ik geen zin om te gaan werken en moet ik straks gaan overwerken.
WAT IS DEZE 5 DAGE HOUDBARE LIEFDE DAN :Squote:
Nee hoor als je je dingen niet af hebt moet je blijven tot je het afhebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je moet overwerken? Ze mogen je maximaal een kwartier extra laten blijven, maar deze hoort wel uitbetaald te worden. Of je je werk nu af hebt of niet. Als ze vinden dat je niet hard genoeg gewerkt hebt moeten ze dat melden en moet er een functionele oplossing gevonden worden, maar werken in eigen tijd is niet ok.
Dat zijn hun eigen regels, die je maar gewoon slikt. Pure onzin die regels, want ze willen alleen maar de vulnorm zo hoog mogelijk hebben en zo de OPWU hoog krijgen terwijl de loonkosten laag blijven. Er staat duidelijk in de wet wat mag en niet, en de CAO heeft dat leuk aangevuld. Maar in beide staat niks over blijven totdat het werk af is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WAT IS DEZE 5 DAGE HOUDBARE LIEFDE DAN :S
[..]
Nee hoor als je je dingen niet af hebt moet je blijven tot je het afhebt.
Dat klopt maar je kan er moeilijk iets tegen aan doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat zijn hun eigen regels, die je maar gewoon slikt. Pure onzin die regels, want ze willen alleen maar de vulnorm zo hoog mogelijk hebben en zo de OPWU hoog krijgen terwijl de loonkosten laag blijven. Er staat duidelijk in de wet wat mag en niet, en de CAO heeft dat leuk aangevuld. Maar in beide staat niks over blijven totdat het werk af is.
Stond een hartje bijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WAT IS DEZE 5 DAGE HOUDBARE LIEFDE DAN :S
Daar heb ik weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
Je moet zelfs anderen helpen als ze het niet af hebben.
Gewoon je mond open durven trekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt maar je kan er moeilijk iets tegen aan doen.
Als je voor je tijd klaar bent wel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
Je moet zelfs anderen helpen als ze het niet af hebben.
Wij hebben nu ook slechte winkel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gewoon je mond open durven trekken
Toen ik nog bij de AH werkte heb ik uiteindelijk zover gekregen dat het gewoon goed werken was voor het personeel. En daardoor ging het personeel ook gewoon hard werken, en goed. Iets van respect vanuit twee kanten. En we zijn van een van de slechtste winkels nummer 2 geworden in de winkelwedstrijd.(En die kijkt niet alleen naar winkelbeeld, maar ook hygiëne, omzet, OPWU etc.)
Welke AH eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
En sinds ik weg ben bij de AH, staat er nu een incompetent management team, onderaan de winkelwedstrijd en een omzetdaling van 20%. Daarnaast vindt het personeel het niet meer leuk, en ziet de winkel er gewoon echt niet uit.
Hier nog een hartje danquote:
Oftewel Cosje for presidentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
En sinds ik weg ben bij de AH, staat er nu een incompetent management team, onderaan de winkelwedstrijd en een omzetdaling van 20%. Daarnaast vindt het personeel het niet meer leuk, en ziet de winkel er gewoon echt niet uit.
Zomaar 1quote:
Met passen en meten kom je al een heel eind.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Een piratenschip past toch heul niet in een bubbelbad?
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier nog een hartje dan
[..]
Oftewel Cosje for president
Ons bubbelbad is de zee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Een piratenschip past toch heul niet in een bubbelbad?
Maart 2022quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef Oceanview het volgende:
Even mijn blikje tonijn openen die houdbaar tot 03/22 is.
Middag IJsmuppet.quote:
Help ik je wel in, alles voor een beetje machtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de corruptie niet kan weerstaan.
Zal ik je alvast ziek melden bij de kaptein?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef Oceanview het volgende:
Even mijn blikje tonijn openen die houdbaar tot 03/22 is.
2022 dan zijn wel al dood dus daarom open ik hem nu alvast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik je alvast ziek melden bij de kaptein?
Egoist, straks blijft er wel iemand levenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2022 dan zijn wel al dood dus daarom open ik hem nu alvast.
dan koopt ie maar een blikje in de winkel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Egoist, straks blijft er wel iemand leven
Hoiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Middag IJsmuppet.
[..]
Help ik je wel in, alles voor een beetje macht
ohh winkeltje met zichzelf spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dan koopt ie maar een blikje in de winkel.
Hoiiiquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Anders is het wel tijd voor hem om te sterven.
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:05 schreef Oceanview het volgende:
Kon ik maar herkauwen puur genieten dan.
Nee in een broodjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je trekt gewoon een blik tonijn open en gaat het eten alsof het chips is?
Glow in the dark stickers opgeplakt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Al mijn tanden geven licht als het donker is.
JE KNIPOOGDE JE KNIPOOGDE.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alles goed:);;))¤;;);;)));$;$;;$$$
Neeeee ik ga toch al met jou, dan ga ik toch niet vreemdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gatver Flippie wat is dit? Ga je vreemd met FreezePop?
Ik sag jouww poste meteen helemaal blij enso ;$;;;$$j;$$quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE KNIPOOGDE JE KNIPOOGDE.
Maar alles okee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met jou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun SVquote:
bly wordt iik altyd van jouw ;$ ;$ :$:$:$:$:$:$:$:$quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik sag jouww poste meteen helemaal blij enso ;$;;;$$j;$$
Jijikntb wjnk lobi<34ever xxxoxoxo ;$.$;$$;$quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Have fun SV
[..]
bly wordt iik altyd van jouw ;$ ;$ :$:$:$:$:$:$:$:$
To kill some Nazi's?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ah gentlemen, you know why we are here!
Whut!?!?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar er moest wel een Joodse meneer dood
Hooo Sanna.. heee Sanna.. Sanna Sanna hoo Sannaquote:
Tuurlijk niet, ik haat toch ook geen moslims. Ik heb ook moslim-vrienden, zijn toffe kerels.quote:
4 evaaah and evaaaaah xxxxxxxx ;$ ;$ ;$ ;$ ;$ ;$quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jijikntb wjnk lobi<34ever xxxoxoxo ;$.$;$$;$
DAT JOCHIEEEEEE. Wat een schatjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_kinderen.html
Ik ben niet echt zo'n hater anders moest ik ook haten op homo's enz.quote:
Hij faalt bij de split.quote:
Geen hater zijn:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben niet echt zo'n hater anders moest ik ook haten op homo's enz.
Aanzetten tot hater zijn:quote:Je weet het alleen nog niet
Homo's moeten dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben niet echt zo'n hater anders moest ik ook haten op homo's enz.
Ja.. en daarna aflikken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je me dan insmeren met boter?
Ik snij je keel door met mijn smeermes extra lijden zul je.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je me dan insmeren met boter?
Beetje haten op homo'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snij je keel door met mijn smeermes extra lijden zul je.
Tsja, dan wordt je vrolijk van het niet vrolijk zijn, dus eigenlijk ben je gewoon vrolijk en geen emo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan word ik emo/gothic is ook weer niet goed.
gezelligquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik post gewoon mee [ afbeelding ]
even noteren dit hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt je vrolijk van het niet vrolijk zijn, dus eigenlijk ben je gewoon vrolijk en geen emo.
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou handig rekenen met breuken. De tering, ik faal keihard.
Okquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik maak er wel een foto van en dan stuur ik hem op wa ok.
handig!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.eigenvaardighe(...)icle&id=59&Itemid=74
120x50x40quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een aquarium is 120 cm lang, 5 dm breed en 0,45 m hoog. Het aquarium is gevuld met water tot 5 cm onder de rand. Bereken hoeveel liter water er in het aquarium zit.
Ik kom niet op het juiste antwoord
Even verduidelijking voor Klinkert: lengte x breedte x hoogte. Maar omdat hij niet 100% gevuld wordt, maar tot 5 cm onder de rand, is het 40 cm hoog en niet 45. :3quote:
Dan zou je toch hebben hoeveel liter er van het aquarium níet gevuld is? :3quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je die 40 niet gewoon met 5 vervangen?
Vraag verkeerd gelezen, excuus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan zou je toch hebben hoeveel liter er van het aquarium níet gevuld is? :3
Hoe?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wou dat het VWO examen er zo had uitgezien, ach ik ben geslaagd..
Daaromquote:
Had ik ook toen het zo onweerdequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
hallo mijn warm water is kapot hallo 112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |