Chickquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
quote:
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
Vetrol en een buikjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?
Jammer dat ze zoveel duurder moeten zijn dan normale Nubarsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Legendary Lavender![]()
Moon drop topcoat![]()
I need!
Maar wilde een account aanmaken in de webshop, stond Nederland niet in het lijstje![]()
Nu maar mail gestuurd om te vragen of ze niet shippen naar ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stash foto's![]()
Wheheh nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouwLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
ben ik niet met je eens. De verdeling van het lichaamsvet is ook anders tussen mannen en vrouwen. Overigens zijn dit ook maar plaatjes die ik snel van internet heb getrokkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh nais!
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouw
heel fijn kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gewoon fucking MIN TWEE (!!!) aan elk oog![]()
Lenzen moeten besteld worden want ik heb een cilinder...dus ik weet nog niet hoe het is om de boel scherp te zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gewoon fucking MIN TWEE (!!!) aan elk oog![]()
Lenzen moeten besteld worden want ik heb een cilinder...dus ik weet nog niet hoe het is om de boel scherp te zien
als je haar niet goed zit zeg je gewoon dat ze dr bril af moet zettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar, het kan erger, mijnheeft +11,50 en +11,75
Bwheheheheh!
D'r lenzen uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je haar niet goed zit zeg je gewoon dat ze dr bril af moet zetten![]()
Dat lijkt me echt zo kut...vind dit al ergquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
D'r lenzen uit
Dan ziet ze inderdaad helemaal niks meer zo ongeveer
Het eerste dat ze ook 's ochtends doet is haar lenzen in doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo kut...vind dit al erg
Ikke ook jaquote:
Ik ga even op NS.nl kijken, want ik heb tegenwoordig een voordeelurenkaart, jaja! Dus ik kan vanaf 9u gaan reizen.... Be right back!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg maar hoe laat jij wilt afspreken en ik wil je bset naar inglot brengen hoornaja zal zelf ook wel falen
het ligt niet in het centrum ofzo maar met de tram prima te doen
Okaaay ik kom daarheen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jeuj!!!
Dan ben ik rond 11u op A'dam centraal
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okaaay ik kom daarheen dantram gaat vanaf mijn nieuwe crib rechtstreeks naar CS!
Word visagiste, tijdens je studiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Inglot, wants.
Mocht net zusje opmaken, da's best heel vermakelijk.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Yay!! Mag ik dan ook je nieuwe crib zien??![]()
Maakt niks uit, ben heel benieuwd naar je crib! En je poezelsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tuurlijk
hou er wel rekening mee dat het veel verhuisdozen en 2 kattn zijn, meer heb ik ng niet echt
Is goed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ben heel benieuwd naar je crib! En je poezels
Slaap lekker
Kippie kom je dinsdag shoppen?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 05:38 schreef princess-a het volgende:
"Draai jij eens even een rondje voor me, dan kan ik je innerlijk goed bekijken"needless to say dat ik die kerel nogal hard heb uitgelachen
gadverrrrdammequote:Op zondag 3 juli 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
En dan denken ze ook nog te kunnen scoren.
Afgelopen vrijdag kwam een gast naar me toe, maakte zijn vinger naten begon over mijn tattoo te wrijven. Dus ik deins vol afschuw weg. Hij wou kijken of het eraf ging. Ik wijs naar brede indo vriend vol tattoos die met ons daar was...'Probeer het anders even bij hem'
Nah....dat sloeg die ff over.
Loser
Ik heb zelden een kater als ik alleen maar bier drink. Het gaat pas fout als ik ga mixen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
dan drink je vast niet in mijn tempo![]()
dat, of je kater komt morgen pas
Lol... fijn.. Die zondagen om te lamballenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:43 schreef princess-a het volgende:
Whaha Priem!![]()
ik zit onder de blauwe plekken en heb zo het vermoeden dat dat komt door een zekere bootben op ontdekkingsreis geweest over het dek
![]()
iehl Puckzzz! Wel jammer dat ie het niet bij die vriend wilde doen
Ik was 21 toen ik uit huis ging... En 21 toen ik ging werkenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef princess-a het volgende:
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie uit huis gingen en op welke leeftijd gingen jullie werken?
Ik moet dinsdag werken tot 12.00, dan ben ik pas 2u in Amsterdam ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is goed hoor
[..]
Kippie kom je dinsdag shoppen?
Zo ik ben klaar voor de verhuizingnog een uurtje wachten en dan inladen maar!
Do kan ik niet, wo welquote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag werken tot 12.00, dan ben ik pas 2u in Amsterdam ofzokunnen jullie woensdag of donderdag niet? Dan ben ik vrij!
Bwhehehhehehequote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
vriend doet (mijn dure Rituals) handcreme op... Een klodder ter grootte van een half eitoen ik vroeg of hij z'n hele lijf er mee ging insmeren keek ie me ook nog eens heel daabs aan. Mannen
Peekshur!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
en ik net smoky eyes gemaakt, krijg ik het commentaar dat mijn ogen wel vrij heftig zijn opgemaaktmannen!
Ik ga even Sjaan smsen dan kijken of ze woensdag kan, ies okay?quote:
Ja, iesh prima!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga even Sjaan smsen dan kijken of ze woensdag kan, ies okay?
Unacceptable ! You may not leave before you post picturequote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
pic gemacht, post ik vanavond, mot nu weg namelijk
Bwhehehehehhequote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend gebruikt hier ook mijn celestial (lush gezichtscrčme) alsof ie de hele buurt gaat insmeren...
Indead!!! This behavior is unacceptable!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Unacceptable ! You may not leave before you post picture![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
nou vrut, moet je het wel met crappy webcamshots doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen MAC Club gebruikt, bruine eyeliner en wat highlighter
Wauw!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje, voorquote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Lindytje het volgende:
Wat is vakantieveilingen toch een briljante site![]()
Net voor 15 ekkies een kappersbon, voor 1x wassen-knippen-stylen, bij een hele vette kapper bij ons in de stad
Goed bezig!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En nog eentje, voorKunnen we samen naar de kapper
Hahahaha, echt een geweldige site! Soms moet je even geduld hebben, maar je kan er best leuke dingen vindenquote:
gauw zoeken gaat!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En nog eentje, voorKunnen we samen naar de kapper
Jij bent ook stoerquote:
Nee je legt het echt niet duidelijk uit...quote:Op zondag 3 juli 2011 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij bent ook stoer
Ik heb gister iets gekocht wat ik normaal niet snel uit zou kiezen: een jump suit!
[ afbeelding ] deze broek, en dan met een strapless top er aan vast, met een los stuk wat ik om mn schouder vast kan knopen. Dan wordt het een top met een waterval (leg ik dat helder uit?) en het losse stuk kan ook naar beneden geknoopt worden en dan is het een soort rokje over de broek
Toch wel leuk om zo nu en dan even gek te doen
Kan niets meer vinden in Tilburg.. Denk dat jij ze allemaal al opgekocht hebt!quote:
hier schat http://www.vakantieveilingen.nl/beauty/beauty-en-verzorging.html je hebt nog een minuut!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan niets meer vinden in Tilburg.. Denk dat jij ze allemaal al opgekocht hebt!![]()
Ga ik proberenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee je legt het echt niet duidelijk uit...
Dit vraagt om wat foto's![]()
![]()
Dat is toch niet die Lid bedoelde? Ik dacht dat dat er 1 was voor een specifieke kapper.. deze kun je "overal" inleveren toch?....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
hier schat http://www.vakantieveilingen.nl/beauty/beauty-en-verzorging.html je hebt nog een minuut!
en daarna start weer gewoon een nieuwe rondetis de bovenste!
Volgens mij wel hoor want ik op facebook lees!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is toch niet die Lid bedoelde? Ik dacht dat dat er 1 was voor een specifieke kapper.. deze kun je "overal" inleveren toch?....
Maar tnx voor het opzoeken!
Ja hoor, dat is hem wel! Je krijgt hiervan een algemene bon, en dan kies je op de website van kappersbon één kapper waar je de boel gaat verzilverenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is toch niet die Lid bedoelde? Ik dacht dat dat er 1 was voor een specifieke kapper.. deze kun je "overal" inleveren toch?....
Maar tnx voor het opzoeken!
Hihi.. Ik ga 'm eens wat vaker in de gaten houden!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is hem wel! Je krijgt hiervan een algemene bon, en dan kies je op de website van kappersbon één kapper waar je de boel gaat verzilveren
Ik verloor van Lin, dus weet zeker dat het hetzelfde is
Voor jouw doen is die niet zo heftig toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan wel maar dan blijft het ruw denk ik?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef princess-a het volgende:
Kun je bij gebrek aan buffer eigenlijk je nagels ook met een gewone vijl lichtjes vijlen? mijn nagels peelen als een malle, geen gezicht
Jaa dat zou kunnen, ben ergens ook bang dat ik het nog meer kapot maak.. maar mn nagels zijn ook weer niet zo mooi dat ik morgen met alleen een nagelverharder oid op, naar kantoor wil gaan dus wil eigenlijk wel iets er aan doen en dan lakkenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan wel maar dan blijft het ruw denk ik?
Oeiquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa dat zou kunnen, ben ergens ook bang dat ik het nog meer kapot maak.. maar mn nagels zijn ook weer niet zo mooi dat ik morgen met alleen een nagelverharder oid op, naar kantoor wil gaan dus wil eigenlijk wel iets er aan doen en dan lakken
het ziet er zo uit
[ afbeelding ]
Ligt bij mn mam dus ga morgen even een nieuwe scoren! Tot die tijd: Balenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oeiik zou iig snel een buffer gaan kopen als dat lukt!
Ja dat kan niet zo hoor, ga jij eens heul snel 2 opi en 4 china glaze erbij halen!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Luxeprobleem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze raken vol.
En hier op 18 op kamers, op 20 weer terug naar ouders want Amsterdam is me te duur om te wonen en geen vast inkomen. Baantjes zijn wisselend, laatste drie jaar vooral m'n jassengeneuzel voor ernaast, maar ook wel eens dingetjes die wél studierelevant zijn (Meestal projecten, dus niets vasts verder). Nu 24 trouwens.
wie?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef Lindytje het volgende:
We will rock you kort samengevat:
- Muziek
- Dans:
- Verhaal:
Maar een leuke avond gehad
En zitten we daar lekker op onze plek, komen er drie mensen aangelopen waarvan ik denk: die ken ik ergens van!! Zit Adlicious voor ons. Dat kapsel van de heaumeau zat wel een beetje in de wegDoe je haar niet zo hoog joh!!
Ik verdien mijn brood er niet meer mee, doe soms nog wel leuke dingen die op mijn pad komen. Buiten spelen, zeg maarquote:Op maandag 4 juli 2011 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Werk je nog in de schoonheidshoek?
Ja idd dat is ook leukquote:Op maandag 4 juli 2011 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik verdien mijn brood er niet meer mee, doe soms nog wel leuke dingen die op mijn pad komen. Buiten spelen, zeg maarDat is vooral qua visagie, lekker met m'n koffer op pad
Bruidjes, film, een postercampagne, gastlessen op de school waar mijn vader werkt, dat soort dingen. Omdat mijn zoontje nu nog klein is en ik nog wel last heb van een instabiel bekken is het te zwaar om er nog echt veel mee te doen, dat is soms wel jammer.. Maar me een beetje bezighouden met nieuwe lijnen en dat soort dingen zijn ook hip
Ik heb een webwinkel. En nu het beter gaat ga ik mijn studie weer proberen op te pakken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Incantrix het volgende:
PciesGewoon een beetje mijn productkennis bijhouden enzo, en dat is toch al geen straf
![]()
En wat doe jij?
What she said!quote:
Bwehehehe.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef Lindytje het volgende:
We will rock you kort samengevat:
- Muziek
- Dans:
- Verhaal:
Maar een leuke avond gehad
En zitten we daar lekker op onze plek, komen er drie mensen aangelopen waarvan ik denk: die ken ik ergens van!! Zit Adlicious voor ons. Dat kapsel van de heaumeau zat wel een beetje in de wegDoe je haar niet zo hoog joh!!
Wtf, wat een vreemde kerelquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Sommige docenten.
Tijd terug ooit eens een herkansing moeten maken waarbij de docent niet op kwam dagen. Heel gedoe, want docent in kwestie was ook op geen enkele manier te bereiken. (Bleek later in Engeland te zitten ofzo) Maar goed, een van de leidingfiguren (hierna docent X) moest erbij komen om de boel te regelen. Docent X was heel negatief over herkansingen, die moesten wat hem betreft gewoon maar afgeschaft worden.
Afgelopen semester had ik dus docent X voor een minorvak (waarvoor ik toen ook dat énorm lange stukje moest schrijven) en uiteraard zat daar ook een tentamen bij. Nu weet ik persoonlijk nog steeds niet wat ik daarvoor gehaald heb, want vent kan m'n postvak niet vinden en men heeft een nieuw systeem verzonnen, maar ik dwaal af. De studentnummers van de mensen die moesten herkansen stonden op blackboard en ondertussen is het hertentamen geweest. Het "nu-breekt-m'n-klomp"-moment: docent X wil nķg een herkansing gaan inlassen omdat het resultaat tegenviel.
Wtf.
Welke pakketjes heb je? I lily love you heb ik ook besteld samen met Come To Poppy.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef milka82 het volgende:
Welkom Incantrix,gaat je een hoop geld kosten hier! *heeft net weer 53 euro naar TD gesluisd*
Maar... ik heb nu de drie Serena Williams pakketjes,I lily love you en goud en zilver shatter van Color Club onderweg!
Mja, hij is gewoon maf. En ik heb eigenlijk gewoonweg geen zin om te gaan protesteren, aangezien die eerdere uitspraak ook echt alleen een uitspraak was, hij had verder niets te maken met die her van vroegâh.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wtf, wat een vreemde kerelnaja ff protesteren dan?
En @ Incantix, welkomWelcome to the dark side
Volgens mij is het echt zijn eigen keuze om een extra her in te lassen, ik weet van vakken waarbij de slagingspercentages veel lager waren dan dit vak en die gingen ook geen extra her verzinnen, dus hogerhand is onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Incantrix het volgende:
IJsdraakje, dank je welEn misschien heeft die docent dat van hogerhand opgekregen? Mijn lief heeft als docent (weliswaar op een middelbare school, maar ok), ook wel eens een simpeler proefwerk moeten geven aan een bepaalde klas omdat de proefwerken voor die specifieke klas 'te moeilijk' waren
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
Whao net naar UK gebeld. Wat klonk dat supportmannetje lief![]()
"Have a very pleasant day today and thank you for your patience and your call"
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees vanavond wel bij maar mijn god, wat is een nieuwe baan vermoeiend
Dat meen je! En toen ze je hielp met je fiets verdween er weer iets anders in haar tas?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb me zojuist weer verbaasd over de mensheid
Ik ging direct uit het werk even boodschappen doen en had mijn rode neplederen jasje even in mijn fietstas laten zitten, want HEET, Fietstas uiteraard dicht gelaten.
Kom ik 10 minuten later de supermarkt uit, zie ik nog net een flap van mijn jasje in de schoudertas van een vrouw verdwijnen (vrouwtje was een jaar of 60 en zag er niet uit als een zwerver). Dus ik roep: mevrouw, zou u mijn jasje weer terug in mijn fietstas willen stoppen alstublieft?
Vrouwtje schrikt zich rot, begint meteen sorry te roepen, dat ze zich vergist had en dat dit inderdaad niet haar rode jasje was. En dat ze er van overtuigd was dat ze haar rode jasje in haar fietstas had gedaan en dat ze niet goed had gekeken etc.
Nu vraag ik je! En toen ik van kwaaiigheid mijn fiets liet vallen ging ze me ook nog helpenRot op, vervelende dief, kruip gewoon met je staart tussen je benen weg
Whehe liefquote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
ik heb al mijn boodschappen nog. Momentje...quote:Op maandag 4 juli 2011 18:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat meen je! En toen ze je hielp met je fiets verdween er weer iets anders in haar tas?
Gelukkig maarquote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al mijn boodschappen nog. Momentje...
Jep, portemonnee ook
Welkom!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Incantrix het volgende:
IJsdraakje, dank je welEn misschien heeft die docent dat van hogerhand opgekregen? Mijn lief heeft als docent (weliswaar op een middelbare school, maar ok), ook wel eens een simpeler proefwerk moeten geven aan een bepaalde klas omdat de proefwerken voor die specifieke klas 'te moeilijk' waren
Diconnected, dank jeAre there cookies?
![]()
Milka, whehe, sluit me dan sowieso maar af van het internetIk heb net Zoya Dannii (en Zoya Charla, mijn favo
Voor de reserve) en a-england Avalon besteld. En de hele ochtend zit ik al te twijfelen over het bestellen van Sally Hansen HD Spectrum en Byte en Chanel Peridot was ik aan het opzoeken want ik weet niet of die al uit is gekomen. En ik was alvast aan het bedenken hoe ik deze uitgaven ga verklaren aan mijn liefje
Wat the??? Waar haalt ze nog het lef vandaag zeg...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik ging direct uit het werk even boodschappen doen en had mijn rode neplederen jasje even in mijn fietstas laten zitten, want HEET, Fietstas uiteraard dicht gelaten.
Kom ik 10 minuten later de supermarkt uit, zie ik nog net een flap van mijn jasje in de schoudertas van een vrouw verdwijnen (vrouwtje was een jaar of 60 en zag er niet uit als een zwerver). Dus ik roep: mevrouw, zou u mijn jasje weer terug in mijn fietstas willen stoppen alstublieft?
Vrouwtje schrikt zich rot, begint meteen sorry te roepen, dat ze zich vergist had en dat dit inderdaad niet haar rode jasje was. En dat ze er van overtuigd was dat ze haar rode jasje in haar fietstas had gedaan en dat ze niet goed had gekeken etc.
Nu vraag ik je! En toen ik van kwaaiigheid mijn fiets liet vallen ging ze me ook nog helpenRot op, vervelende dief, kruip gewoon met je staart tussen je benen weg
Ja !! Moest ik ook meteen aan denken ja. Als men hier in NL ook eens wat vriendelijker was bij de helpdesk.. Valt soms zoooo vies tegen...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
Kunnen ze hier nog een voorbeeld aan nemen....
Ik heb 1 minuut in de wacht gestaan omdat ie een collega er bij wou roepen die wat uitgebreider informatie kon opzoeken en daar verontschuldigde hij zich voorquote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehe liefwaar moest je zo'n geduld mee hebben dan?
Whahahahquote:Op maandag 4 juli 2011 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat the??? Waar haalt ze nog het lef vandaag zeg...![]()
[..]
Ik heb 1 minuut in de wacht gestaan omdat ie een collega er bij wou roepen die wat uitgebreider informatie kon opzoeken en daar verontschuldigde hij zich voorTot 3x toe haha
Was echt zo kjoet ! En dan met lekker engels accentje er bij nomnom
tsja, hier is nou eenmaal de bewoonde wereldquote:Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whahahah
Ik ga 4 trainingen volgen met mijn collega, 4 uurtjes per keer.. leukMaar allejezus, moet dat in Brabant?
Sint Oedenrode, really?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, hier is nou eenmaal de bewoonde wereld
Wat is dat?quote:
Woensdag! had je nog een dm gestuurd!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Dico en Sjaantje, werd Amsterdam nou woensdag, of blijft ie op morgen staan?
Koosnaampje voor st. Oedenrode?quote:
Oeh lekker, waar ga je heen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ dacht je echt "vervelende dief"? Ik zou wel mooiere woorden kunnen verzinnen.
Waar halen ze het kutlef vandaan!
Ander nieuws: Ik ben vrijStraks koffer pakken en huis opruimen voor vakantie!
En ja hoor, laatste dag voor de vakantie krijg ik het voor elkaar om te verbranden in de Nederlandse zon
Nice, enjoy!quote:
ja ik ook, maar ik weet dat er hier mensen komen die daar vrij gevoelig voor zijn. Maar eigenlijk dacht ikquote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ dacht je echt "vervelende dief"? Ik zou wel mooiere woorden kunnen verzinnen.
Waar halen ze het kutlef vandaan!
Ander nieuws: Ik ben vrijStraks koffer pakken en huis opruimen voor vakantie!
En ja hoor, laatste dag voor de vakantie krijg ik het voor elkaar om te verbranden in de Nederlandse zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkansie
disclaimer
Ah! Ben al de hele dag mobiel, dus niet gezienquote:Op maandag 4 juli 2011 18:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woensdag! had je nog een dm gestuurd!
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik weet dat er hier mensen komen die daar vrij gevoelig voor zijn. Maar eigenlijk dacht ikZo ken ik je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkansie
Ik zat zelf meer te denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb als kind een of andere graftak gehad die m'n spullen wilde jatten toen ik op de rommelmarkt stond, denk dat ik getraumatiseerd ben(is d'r toen niet gelukt trouwens
)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Nou jaaaaaa... en dan nog niet eens het fatsoen hebben om beschaamd weg te lopen, maar doodleuk gaan helpenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Wtfbbq.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Vriend van mammma pleurde de deur dicht terwijl ik nog we'll schoen tussen gezet had ... Zuchtttt ... Nu dus alweer nieuw slotquote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
buitengesloten door wie?
Envoor de moeder van dico
Haha cute!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morgen!![]()
Was al rond 5 uur wakker van vakantiehigh. Ben nog tot rond kwart voor 6 blijven liggen ivm gaarheid.
Voel me net een kind op de ochtend van 5 december.
Rond 12 uur wordt ik opgehaald, jeej vakantie!
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder heeft ook een keer zoiets gehad. Had ze boodschappen gehaald met de fiets, had ze de fiets even beneden buiten gezet, ze staat in de lift en komt er achter dat ze dr fiets niet op slot had gedaan. Zij weer snel naar beneden, ziet een menneke van een jaar of 12 zo wegfietsen met der fiets. Zij roepen van 'HEY GEEF MIJN FIETS EEN TERUG!' menneke in de ontkenning van 'nee heb ik net gevonden ditdat!' moeders heeft vervolgens kind van fiets getrokken en heeft de fiets in de kelder gezet.
Nee joh, dan is 'ie zo weer wegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik had het kind naast de fiets in de kelder gezet.
Uhm... Nou wat SQ zegt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha cute!![]()
Wat is het toch met thuis slapen dat ik alleen thuis echt chill kan slapen? Kom elke keer gebroken bijvandaan
Hahahaquote:
De Hello Kitty lakjes hebben ze volgens mij alleen in Amerika gehad, ik ben ze hier in Nederland in ieder geval niet tegengekomen (flesjes zagen er inderdaad wel errug lief uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga straks maar eens naar de Sephora-winkel denk ik. Een goed doel voor je laatste vakantiedag I guessIk loop enorm achter, maar ik kom er echt net pas achter dat ze daro hello kitty-nagellakjes hebben (of, my guess, hadden
).. Maar ik wil toch maar ff gaan kijken, kan ik meteen even mijn bril opnieuw af laten stellen en een boodschapje doen ofzo. Beter als de hele dag achter de wii gaan hangen
Ooo.........quote:
Oooww, bummer.. Ze hadden er inderdaad ook niks van natuurlijk, maar heb er wel ff lekker rondgekeken. Wel suf, als je naar het adres dat je in google vind van de Sephora-winkel in Den Haag gaat is dat echt een heel suf ranzig winkelloos stukje, volgens mij is dat alleen het postadres ofzo. Gelukkig wist ik dat de Sephora gewoon in de V&D zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef Reska het volgende:
[..]
De Hello Kitty lakjes hebben ze volgens mij alleen in Amerika gehad, ik ben ze hier in Nederland in ieder geval niet tegengekomen (flesjes zagen er inderdaad wel errug lief uit)
quote:
Ze nemen geen Nederlandse cc aan zover ik weet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooww, bummer.. Ze hadden er inderdaad ook niks van natuurlijk, maar heb er wel ff lekker rondgekeken. Wel suf, als je naar het adres dat je in google vind van de Sephora-winkel in Den Haag gaat is dat echt een heel suf ranzig winkelloos stukje, volgens mij is dat alleen het postadres ofzo. Gelukkig wist ik dat de Sephora gewoon in de V&D zit.
Hmm, crap, ik kan evt. wel bij sephora.com bestellen want een US-adres kan ik wel regelen, maar ik heb natuurlijk weer geen creditcard
Diconnected, waar in DH?
Ff de zoya's checken
Hmpf, stommerdsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze nemen geen Nederlandse cc aan zover ik weet!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
niet dat deze al uit zijn, maar wat was ook al weer de beste plaats om zoya te bestellen? (ik faal niet zo vaak dus ik vergeet dat)
Oh, leuk! Da's hier vlakbij ook echtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar een vriendin, die woont vlakbij het zuiderpark
Ohjaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
www.nailetc.com en op ebay weet ik het zo 123 niet
ik ben ook in het zuiderpark, maar tis vast een anderequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar een vriendin, die woont vlakbij het zuiderpark
Daar gaan we weer... *zucht* Ik zie al minimaal 3 die ik 'moet' hebben.quote:
Hčhč..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
dree en drek scheelt tenslotte maar 1 letter
hoe had ik daar in godsnaam sneller op kunnen reagerenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
http://dollishcake.blogspot.com/2011/07/revieuw-door-jurre.html
ben toch blij dat ik 'r volg
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Noh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef princess-a het volgende:
Is eeeeeindelijk mijn salaris er![]()
Zodat ik eeeeeindelijk de schoenen kan bestellen die ik al heel lang wil![]()
Zijn ze ook nog eens afgeprijsd in de sale *stuiter stuiter![]()
Zijn alle maten er nog![]()
BEHALVE DE MIJNE!
Stomme Steve Maddenquote:
*proest*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte!quote:
Whatsup?quote:
Aaaaahh leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Debsterr het volgende:
Mijn oma vraagt op mijn Facebook om iets te mailen. Gekke oude vrouw
.
Ja had een nieuwe digi d aangevraagd, ik voer net alles in en dan zegt ie dat ie niet goed is. Word je verdomme gek vanquote:
Mwehehe echt he, die vriend van der heeft echt een schapengezichtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Dollishcake!!
Wat een revieUw zeg
En: mijn haartjes zijn weer eens geknipt! Was eind december voor t laatst gebeurd
Ja, maar wat verwacht je ook andersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe echt he, die vriend van der heeft echt een schapengezicht
Beeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwacht je ook anders
Bwhahahahaha!
Jamaar mannen met schaaphoofdquote:
Ik heb daar ook altijd moeite meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Diconnected het volgende:
Waarom kan ik nooit normaal pakpapier knippen?
Indeed. Heb ook maar alvast besloten dat ik niet m'n boeken ga kaften dit jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook altijd moeite mee
En dan heb je een goed stuk, scheurt het op de hoekjes van je inpakwerk
Ik haat inpakken
Heel slimquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Indeed. Heb ook maar alvast besloten dat ik niet m'n boeken ga kaften dit jaar
Idem....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, ik ging me bedenken wanneer ik voor het laatst een boek heb gekaft. Ik word oud geloof ik.
Het is je vergeven!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Diconnected het volgende:
Meh moet eigenlijk m'n nagels lakken maar heb geen zin. Dus morgen maar tipwear
Ik wou eerst shatteren, maar daar heb ik ook geen zin inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is je vergeven!
Ik ga ook echt niet meer lakken vanavond
Tot zo meiske!quote:
Ik kom hem straks wel uitputtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tot zo meiske!
Een van mijn katten is ziek en nou verveeld die ander zich omdat hij wilt spelenik ben al een half uur bezig maar hij wordt maar niet moe lawl
oh, neequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
mir, weet je nou al wat je voor die kleancolor krijgt?
FOTO VAN DOOR STOEL ZAK EN TRAMDEUR KLEMquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier Sjaan, Dico en Lindy!
Nu vanuit een nomseettentje wachtend op foooooooood!
Makupfaals: check
Sjaan door stoel zakken: check
Nieuwe sneakers voor lindy: check
Bier: check
Lindy die vastzit tussen tramdeur: check
Dicos verjaardagscadeau: check
*burp*
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had mijn geld er niet op in gezet dat van jullie drie uitgerekend sjaan door een stoel zou zakken
Zie je wel... Het is dat eerste vetrolletje!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had mijn geld er niet op in gezet dat van jullie drie uitgerekend sjaan door een stoel zou zakken
Whahahquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Wheheh! Ik werk bij een Online Marketing bureau, en gister lag ons internet eruit, waren we een Offline Marketing bureauquote:
Hehequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh! Ik werk bij een Online Marketing bureau, en gister lag ons internet eruit, waren we een Offline Marketing bureau
*aait over hoofd*quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahKlinkt in elk geval heel gezellig ladies
![]()
Kennen jullie het dat verdriet je vaak overvalt? Ik praat niet vaak over mn overleden broer, vanavond over hem gepraat met een vriendinnetje, en nu net moest ik vet huilenTis soms nog zo kort geleden
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Morgen of overmorgen faalfoto's, ik heb nu geen zin meer om foto's te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |