Chickquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
quote:
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
Vetrol en een buikjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?
Jammer dat ze zoveel duurder moeten zijn dan normale Nubarsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Legendary Lavender![]()
Moon drop topcoat![]()
I need!
Maar wilde een account aanmaken in de webshop, stond Nederland niet in het lijstje![]()
Nu maar mail gestuurd om te vragen of ze niet shippen naar ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stash foto's![]()
Wheheh nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouwLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
ben ik niet met je eens. De verdeling van het lichaamsvet is ook anders tussen mannen en vrouwen. Overigens zijn dit ook maar plaatjes die ik snel van internet heb getrokkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh nais!
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouw
heel fijn kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gewoon fucking MIN TWEE (!!!) aan elk oog![]()
Lenzen moeten besteld worden want ik heb een cilinder...dus ik weet nog niet hoe het is om de boel scherp te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |